Huawei a aflat ce-şi doresc românii

Cariera este importantă pentru aproximativ 65% dintre români, iar 39% dintre tinerii din categoria de vârstă 16-24 își doresc să devină faimoși prin intermediul realizărilor profesionale. Cu toate acestea, 34% dintre românii care lucrează deja își doresc un loc de muncă mai puțin stresant. În afară de carieră şi independenţă financiară, românii ar vrea mai mult timp petrecut împreună cu familia.

Aceste rezultate reies dintr-un studiu realizat în prima jumătate a acestui an de către compania iSense Solutions pentru producătorul de echipamente de telecomunicaţii Huawei. Rezultatele relevă ataşamentul faţă de familie, combinat cu dorinţa de a lupta pentru visele lor. Prin intermediul campaniei „Make it Possible” Huawei le oferă românilor exemplele unor oameni de succes, din domenii diferite, care reușesc să împace viața profesională cu cea de familie.

„Nu poate să nu ne bucure că toate poveștile pe care le prezentăm se aseamănă cu povestea Huawei: muncim și inovăm în permanență pentru a oferi clienților noștri tehnologii care să le facă viața mai ușoară”, a declarat Alexandra Răuț, Brand Manager Huawei Romania.

Campania „Make it Possible” include o serie de clipuri video inspiraționale, care vor fi postate pe pagina de Facebook Huawei Romania, precum și articole și reportaje, realizate în colaborare cu unele din cele mai apreciate publicații locale. Aceasta a început deja şi se va desfăşura până în luna decembrie.

Foto: Dreamstime