Huawei lansează campania #FaceofRomania

Pentru că vrea să contribuie activ la promovarea imaginii țării și a românilor, Huawei lansează o campanie de comunicare concentrată pe portretele acestora, #FaceofRomania.

Folosind modelele de vârf ale gamei P10 (Huawei P10 și Huawei P10 Plus), 10 fotografi talentați surprind timp de două luni portretele a sute de români cu povești interesante și inspiraționale, pornind de la conceptul conform căruia “Fiecare chip spune o poveste”.

În etapa următoare a campaniei, românii vor putea încărca la rândul lor portretele celor pe care îi admiră sau despre care consideră că reprezintă cu succes “Fața României”. Pentru fiecare portret încărcat, Huawei va contribui cu 10 mile pentru ca o persoană din afara țării să viziteze România. Campania se va derula în perioada mai-iunie 2017, iar utilizatorii vor putea încărca portrete în intervalul 25 mai-25 iunie pe site-ul campaniei, www.faceofromania.com, până când va fi atins pragul de 100.000 mile, aferent încărcării a 10.000 portrete. Vizitatorii vor găsi sfaturi de fotografiere pentru a surprinde portrete expresive și se vor inspira din imaginile strânse de cei 10 fotografi pe site-ul campaniei.

“Am observat că românii sunt mândri de țara lor și de poveștile proprii sau ale cunoscuților, însă vor să aibă ocazia să împărtășească cu întreaga lume o altă «Față a României». Vârfurile noastre de gamă ale familiei P (P10 și P10 Plus), smartphone-urile care integrează o funcție dedicată portretelor expresive, sunt uneltele potrivite pentru a surprinde chipuri în spatele cărora se află unele din cele mai frumoase povești ale românilor. Așa că, ideea campaniei a venit natural: de ce să nu surprindem și să împărtășim cu lumea întreagă portretele cu care românii se mândresc?”, a declarat Fred Wangfei, Director Huawei Consumer Group România.