Hub-ul creativității pariziene

Am fost acasă la creatorii ”The Bear”, cel mai premiat spot publicitar al tuturor timpurilor, în noul cartier general al BETC.

În urmă cu câteva luni, BETC, una dintre cele mai creative agenții de publicitate din lume și singura agenție de publicitate din Franța care se menține de 13 ani consecutiv în celebrul The Gunn Report, și-a relocat toate toate operațiunile într-un spațiu generos de 20.000 de metri pătrați în Pantin. Clădirea, un fost depozit de cereale, complet renovată, găzduiește 900 de angajați, oferind de asemenea spații de co-working pentru proiecte externe din industrii creative, conexe publicității.

BETC este o agenție care, încă de la lansare a avut o abordare interdisciplinară, integrând numeroase proiecte din domeniul modei, artei, zona editorială și cea muzicală. Recent, a lansat propria casă de discuri,  POP Records, împreună cu Universal, și a lansat primul artist Postaal.

Peste 1800 de mp din noul sediu sunt dedicați exclusiv producției de film, radio și digital, muzicii  și designului.

Fondată în 1994 de Rémi Babinet, Mercedes Erra și Eric Tong Coung, BETC este agenția care a creat de-a lungul anilor campanii legendare pentru branduri precum evian, Peugeot, Canal+, Air France, L’Oréal sau Lacoste.   

În săptămâna 23-27 ianuarie, echipa Biz se află la Paris pentru realizarea #Biz Franța.

Redacția Biz a fost mutată, până în acest moment, la Bruxelles – inima Uniunii Europene, Londra – centrul financiar al continentului, New York & Silicon Valley – locurile în jurul cărora gravitează businessurile globale, Berlin – noul hub digital al planetei, Singapore – orașul-stat unde viitorul este deja prezent și Viena, capitala Austriei, al doilea investitor străin ca mărime din România.

BizFranța este un proiect editorial unic în România și este susținut de Pernod Ricard, Lillet, G.H. Mumm, Martell, MasterCard și AirFrance.