IAA România a lansat AcademIAA

AcademIAA este o nouă iniţiativă IAA, ce are ca misiune creşterea angajabilităţii absolvenţilor de studii superioare din domeniile marketing şi comunicare.

Iniţiativa are la bază formarea unui parteneriat strâns între mediul de business (reprezentat de companiile membre IAA) şi mediul academic (ASE – Facultatea de Marketing, SNSPA – Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice şi Universitatea Bucureşti – Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, pentru inceput) şi îşi propune 4 direcţii concrete de acţiune:

  1. Program de mentorat pentru studenţi – în care studenţii de la facultăţile de profil au acces la mentorat din partea profesioniştilor din industrie.
  2. Studii – actualizarea competenţelor profesionale şi studiu de motivaţii ale studenţilor, pentru a creşte relevanţa conţinutului şi formei pregătirii universitare din zona de marcomm.
  3. Acces la studii de caz din business, ca material didactic pentru cursuri şi seminarii.
  4. Programul „Porţi deschise AcademIAA” – este un program de tip „train the trainer”, prin care cadrele didactice din universităţile partenere au acces la sesiuni de training pe teme de marketing şi HR gazduite de companii membre IAA.

Prima gazda a programului “Porti deschise AcademIAA” a fost Procter & Gamble Marketing Romania. Evenimentul a avut loc miercuri, 1 Februarie, cu participarea a 28 de cadre didactice universitare si a avut ca tema „Consumer @ center: What really matters in building timeless leading brands”.  Continutul a inclus un mix de teorie si practica despre „brand building”, „consumer insights” si „leadership in a changing world”.

Următoarea sesiune va avea loc în martie, iar gazda evenimentului va fi agentia McCann.