IKEA: Doar 22% dintre bucuresteni gatesc acasa

IKEA Romania a lansat catalogul cu produse valabil pentru 2016. In perioada 17 august – 6 septembrie, noul catalog are 328 de pagini si va fi distribuit in 930.000 de exemplare numai in Bucuresti, Pitesti, Ploiesti si imprejurimi.

Tema in jurul careia sunt prezentate produsele este ” „Gesturile mici conteaza”. „Catalogul IKEA de anul acesta are o tema care uneste oamenii mai mult ca niciodata. O tema axata pe viata in jurul bucatariei si pe acele mici momente magice care au loc in acest spatiu,” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA Romania.

“In paginile catalogului de anul acesta au prioritate bucatariile, produsele pentru gatit si servit, precum si produsele din departamentul IKEA FOOD. Este o tema care ne place si credem ca este extrem de relevanta si actuala pentru romani,” a completat reprezentantul IKEA Romania.

Tema a fost aleasa la nivel global, dar se potriveşte stilului de viaţa al bucureştenilor, care renunţa treptat la gatit. Potrivit unui studiu de piaţa realizat de companie, desi 79% au incredere in calitatile lor de bucatari, doar 22% dintre bucuresteni gatesc acasa in timpul saptamanii. Mai mult de jumatate dintre acestia (58%) spun ca timpul este principalul motiv pentru care ajung sa renunte la gatit. De asemenea, 74% dintre bucuresteni sunt curiosi sa testeze noi feluri de mancare. In comparatie cu media indicata in sondaj pe locuitorii altor capitale, bucurestenii spun ca au fost pretentiosi cu mancarea in copilarie cu procent cu 9% mai mare.

Astfel ca, Restaurantul, Magazinul de Delicatese Suedeze si Bistro-ul din magazinul IKEA ii vor astepta pe consumatori cu noutati, precum chiftelutele vegetariene si cele de pui, iaurt inghetat la 3 lei paharul, apa fructata ce va contine cu 50% mai putin zahar fata de sucurile existente in prezent la dozatoarele cu reumplere gratuita si noi meniuri sanatoase in restaurant.

Catalogul IKEA 2016 vine si anul acesta cu o aplicatie special creata pentru retailerul suedez, disponibila de pe 13 august, prin care inspiratia si produsele se muta din catalog, in casele romanilor. Prin optiunea de „Realitate Augmentata”, utilizatorii pot vedea cum arata peste 400 de produse IKEA la ei acasa.