Imagine, brand, profesionalism

Sesiunea dedicata “Brandingului Personal” de la Social Media Snow Camp a captat atentia salii prin patru prezentari despre managementul imaginii personale, fiecare acoperind cate un segment diferit astfel incat, la final, s-au conturat cateva din piesele care compun ceea ce se numeste brandul personal.

Stefan Liute, Strategy Director, Storience, a abordat doua subiecte: unul legat de controversa brandingului personal (laudat de unii – evanghelistii, denigrat de altii – “gicii-contra”), altul practic, legat de personaje arhetipale (toti spunem povesti si ne identificam cu diverse personaje)

Cristina Bazavan a venit cu o poveste personala, parcursul ei de la tanara de 23 de ani angajata pe pozitia de brand manager pentru Europa FM pana la ceea ce reprezinta acum brandul Cristina Bazavan.

Din prezentarea Cristinei am ramas cu o ideea ca nu se poate construi niciun brand personal fara multa munca, profesionalism, perseverenta si multa disciplina autoimpusa.

Madalina Uceanu, Career Coach,Trusted Advisor, a vorbit despre managementul reputatiei sau ”cum se vad lucrurile din spatele vitrinei”, oferind multe exemple concrete, cat si cateva sfaturi pentru construirea unei bune reputatii in mediul de business.

Consultantul de fashion Daniela Caia a incheiat sesiunea de branding personal cu o prezentare despre cum pot fi evitate capcanele pe care ni le intinde moda, tinand cont de regulile impuse de sase tipuri coloristice.