Marketing

Inscrieri la Scoala IAA

4 mart. 2014 2 min

Inscrieri la Scoala IAA

Reading Time: 2 minute

Scoala IAA a deschis inscrierile pentru prima serie de Modul Digital Marketing & Communication, creat cu scopul de a creste nivelul cunostintelor si capabilitatilor de marketing si comunicare digitala.

Inscrierile la prima serie a Modulului Digital se fac pana pe 15 martie, iar cursurile vor incepe la data de 21 martie.

Acest modul se adreseaza middle managerilor si seniorilor din agentii si companii (account manageri, senior account manageri, account directori, brand manageri, senior brand manageri ?i strategic planneri) – care doresc sa invete cum sa intergreze in mod strategic digitalul in planurile de marketing si comunicare.

Pe parcursul celor 18 zile de curs, participantii vor invata sa analizeze contextul digital, sa inteleaga si sa defineasca rolul digitalului in strategia de marketing si comunicare, sa isi seteze obiectivele, sa elaboreze o strategie de digital, un brief de digital, sa inteleaga aspectele legate de executia si implementarea strategiei si sa evalueze si optimizeze rezultatele.

Participantii vor aplica cunostintele pentru rezolvarea unor lucrari de parcurs, iar la final vor sustine un examen in baza caruia vor primi diplomele de absolvire.

Cursurile acestui modul vor fi sustinute de profesionisti cu experienta in marketing si comunicare digitala: Andrei Lascut – Brand Manager Grolsch, Bogdan Nitu – General Manager al agentiei de digital WEBSTYLER, Razvan Matasel – partener al agentiei Arsenoaiei&Matasel, Ana Bulgar – Online Manager si Senior Advisor to the CEO of OMV Petrom, Vlad Popovici – Managing Director la Kubis Interactive, Marius Pahomi – General Manager la Conversion|Performance Marketing,  Alin Popescu – CEO & founder al Avocat.net, si altii.

Selectia participantilor la Modulul Digital Marketing & Communication se va face in baza urmatoarelor documente:

1.         CV-ul

2.         Fisa de inscriere

3.         Doua eseuri (maxim 2000 de semne fiecare):

a.         De ce am ales sa vin la Scoala IAA / Modulul Digital

b.         Definiti-va brandul personal si promovati-l in mediul digital.

Taxele de scolarizare sunt de 2.000 Euro + TVA – pentru membrii IAA / Young Professionals si 2.500 Euro + TVA – pentru non-membri.

Taxele sus sunt aplicabile candidatilor admisi si se pot achita si in 4 rate lunare egale.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: