Inspiration with Brand Minds, la Băneasa Shopping City

Băneasa Shopping City și Brand Minds au lansat Inspiration with Brands Minds, un proiect educațional ce se desfășoară sub forma unei serii de evenimente-interviu în cadrul cărora vor fi invitați să împărtășească experiențele lor personalități pe care tinerii le admiră sau care îi inspiră, lideri vizionari care au schimbat mediile în care au lucrat și pe care continuă să le influențeze prin propriul model, prin ambiție, pasiune, devotament și perseverență.

Proiectul este realizat în colaborare cu Brand Minds și Asociația Freelancerilor și se înscrie în seria de proiecte de responsabilitate socială prin care Băneasa Shopping City susține comunitatea și, în mod special, educația tinerilor.

Evenimentele sunt moderate de Avi Cicirean, fondator Brand Minds, iar formatul acestora este de tip interviu cu durata de 1 oră, un format interactiv care invită la dialog. Întâlnirile se vor desfășura la intervale de 2 săptămâni, în zilele de luni, într-una dintre cele două săli Grand VIP Studios din Băneasa Shopping City. Intrarea este liberă, iar participarea are loc în baza și în ordinea înscrierilor de pe pagina evenimentului.

Prima ediție care a marcat lansarea oficială a proiectului a avut loc luni, 3 aprilie, ora 19:00. Invitatul ediției a fost Rareș Florea, Commercial Director CEE FITBIT, companie americanălider pe piața de dispozitive purtabile de fitness, care a achiziționat anul acesta Vector Watch, primul smart watch creat în România. Cu o experiență de peste 11 ani în domenii precum servicii financiare, retail, online marketing și e-commerce, Rareș Florea a împărtășit la Inspiration with Brand Minds diverse sfaturi despre crearea și dezvoltarea unui brand de succes, informații din industrie despre viitorul tehnologiei, precum și idei sau exemple despre drumul parcurs de la idee la  implementarea unui proiect.