Cum putem recicla mai multe doze de aluminiu?

Cum putem recicla mai multe doze de aluminiu?

O doză de aluminiu se descompune în mod natural în 100 de ani, însă, prin reciclare, aceasta poate ajunge înapoi pe raft în doar 60 de zile. Cum pot ajunge românii să recicleze mai mult și care este situația în acest domeniu, am discutat cu Dragoș Doru, director general al Can Pack Recycling. Anul trecut, Can Pack Recycling a investit

Marea transformare bancară

Marea transformare bancară

Provocarea digitalizării sistemului bancar nu îl sperie deloc pe Ömer Tetik, director general al Băncii Transilvania, aflată pe locul 2 în topul băncilor din România. Iar în paralel, BT are planuri ambițioase de creștere și consolidare. -Spuneați recent că designul de produs sau serviciu nu începe luând în calcul în primul rând profitabilitatea, ci perspectiva clientului. Ce vor românii de

Ritmul creșterii sănătoase

Ritmul creșterii sănătoase

Creșterea economică este ca un concert la vioară. Nu poate fi susținută de o singură coardă, cea a consumului. Dacă violonistul nu este Paganini, care a prelungit arcușul viorii și a înlocuit coardele cu unele groase de violoncel, pentru o creștere sănătoasă consumul trebuie să fie acompaniat de investiții. Am discutat cu Florian Libocor, economistul-șef al BRD, despre ritmul creșterii

Teatrul viselor împlinite

Teatrul viselor împlinite

Din 1946, când Liviu Ciulei lăsa moștenire Bucureștiului ultimul teatru construit din fonduri private, nu s-a mai construit nimic de la zero. Până acum, când Chris Simion-Mercurian vrea să ridice pe Calea Griviței 53 mai mult decât un teatru. V-ați început cariera în 1996, când teatrul românesc era sub monopolul teatrelor de stat. Cum a evoluat teatrul independent în acești

Gabriela Lungu, GCMO, Notino: ne dorim cât mai mulți cumpărători inteligenți

Gabriela Lungu, GCMO, Notino: ne dorim cât mai mulți cumpărători inteligenți

Grupul internațional Notino, din care, în România, face parte retailerul online Aoro, are o nouă persoană responsabilă conducerea activităților de marketing și comunicare. Despre procesul de relansare anunțat azi, la finalul căruia Aoro va deveni Notino, dar și provocările noului job, am discutat, în exclusivitate, cu Gabriela Lungu,  Global Chief Marketing Officer al grupului Notino. Care sunt pașii relansării și

Diplomația,  o oglindă  a dezvoltării

Diplomația, o oglindă a dezvoltării

Despre diplomație se spune că este reflecția politicilor interne într-o altă țară. Această reflecție are nevoie și de un mesager, iar ambasadorul este cel care pune în practică mesajele din cealaltă țară. Am avut ocazia să stăm de vorbă cu Excelența Sa, Ambasadorul Japoniei la București, Kisaburo Ishii, care ne-a explicat cum se vede România la Tokio și ce putem

Reinventarea bankingului

Reinventarea bankingului

FinTech-urile și giganții din telefonie atacă piața bancară lansând servicii financiare, dar nici băncile nu stau cu mâinile în sân. Parteneriatul încheiat de Alpha Bank cu un FinTech care îi permite să intre pe piaţa germană a depozitelor de retail este doar un prim pas. Sergiu Oprescu, președintele executiv al Alpha Bank, vorbește și despre colaborarea cu FinTech-uri care lucrează

De ce eșuează o companie?

De ce eșuează o companie?

Corina Diaconu, Managing Director la ABC Human Capital, o firmă de recrutare si consultanță în resurse umane ne-a vorbit despre principalele motive pentru care o companie, indiferent de dimenisunile sale, poate eșua, dar și despre ce pot face top managerii pentru a evita o astfel de criză. Care sunt principalele motive pentru care poate eșua o companie? Motivele sunt variate

O extindere sănătoasă

O extindere sănătoasă

Pe o piață de servicii medicale cu creșteri de aproximativ 10% în fiecare an, abonamentele medicale reprezintă motorul expansiunii. Prin profiturile reinvestite de furnizorii privați, pachetele de prevenție contribuie semnificativ la dezvoltarea infrastructurii medicale din România, iar influența acestora se resimte la nivelul întregului sistem medical, după cum explică Fady Chreih, CEO al Rețelei de sănătate Regina Maria. Cum va

Radiografia unei creșteri

Radiografia unei creșteri

Flexibilitatea pachetelor de asigurare, ce pot fi configurate în funcție de buget și necesități, a fost unul dintre cei mai importanți factori în creșterea cu 40% înregistrată anul trecut de Groupama pe linia de asigurări de sănătate. Călin Matei, DCEO al Groupama Asigurări, are încredere în evoluția pieței și spune că anul acesta focusul va fi pe asigurări de viață