V for Vintage, la vârsta majoratului

V for Vintage, la vârsta majoratului

Pe 8 și 9 aprilie la Grand Hotel du Boulevard din București, va avea loc V for Vintage, cel mai mare târg de design contemporan și cultură vintage din România, ajuns la ediția cu numărul 18. Am stat de vorbă cu Laura Călin, creatoarea V for Vintage, despre ce înseamnă acest eveniment și planurile pe care le are pentru ediția

Management la feminin

Management la feminin

Se spune că în spatele unui bărbat de succes se află o femeie puternică. Dar, de ce nu ar fi valabilă zicala și pentru managementul unei companii de succes, unde numărul reprezentantelor sexului frumos este încă departe de a fi egal cu cel al bărbaților? Am vorbit cu Corina Diaconu, Managing Director al firmei de executive search și recrutare ABC

Când mișcările spun povești

Când mișcările spun povești

Baletul poate părea, la prima vedere, o formă de artă abstractă, greu de pătruns pentru necunoscători. Coregraful Renato Zanella, coordonatorul artistic al baletului din cadrul Operei Naționale București, și-a făcut însă din mișcările de dans un limbaj propriu, cu care spune povești pe înțelesul tuturor. De jumătate de an, artistul italian a preluat conducerea Baletului Operei Naționale București. |n această

Europa într-o capitală….culturală

Europa într-o capitală….culturală

Timișoara a reușit, printr-un program ambițios, să câștige titlul de capitală culturală europeană în 2021. După modelul Sibiu, care a ieșit din conul de umbră și a devenit un reper, este rândul urbei de pe Bega să devină un reper, cum era odată denumită ”Mica Vienă”. Simona Neumann, directorul executiv al Asociației Timișoara-Capitală Culturală Europeană, ne explică ce va aduce

Despre actorie, cu dragoste

Despre actorie, cu dragoste

Nu se consideră celebră, cu toate că joacă în filme și piese de teatru de la vârsta de 9 ani. A fost parte a unor producții americane de succes care au ajuns pe marile ecrane din România și, în prezent, poate fi văzută în serialul Emerald City, realizat de NBC. Ana Ularu este dovada vie că un actor de succes,

Vine vremea vinurilor locale

Vine vremea vinurilor locale

Și-a început cariera la Ritz și de peste 30 de ani spune poveștile celor mai rafinate vinuri din lume. A servit Petrus, Romanée Conti sau Château Yquem și a vizitat podgorii excepționale, dar cunoaște și vinurile românești și apreciază Feteasca. Am discutat cu Thierry Corona, președintele Asociaţiei Somelierilor din Europa, despre schimbările din industria vinurilor, despre importanța consumului de vinuri

Cum se construiește agenția viitorului?

Cum se construiește agenția viitorului?

În această perioadă, schimbarea este cuvântul de ordine în Publicis. Un nou CEO, un nou model de business, un alt fel de agenție, mult mai pregătită să facă față provocărilor prezentului, dar mai ales celor ale viitorului. De la 1 iunie 2017, Publicis va avea un nou CEO în persoana lui Arthur Sadoun, cel care îi succede legendarului Maurice Lévy.

PR-ul, în ecuația comunicării

PR-ul, în ecuația comunicării

Care mai este rolul PR-ului în contextul transformărilor radicale prin care trece industria de comunicare? Pascal Beucler, un profesionist cu 30 de ani de experiență în domeniu, ne oferă câteva răspunsuri. de Loredana Săndulescu Care este specificul industriei franceze de PR? Cred că modelul francez seamănă destul de mult cu cel românesc, în sensul că suntem două țări latine. Apoi,

Triplu sec, la a șasea generație

Triplu sec, la a șasea generație

Alfred Cointreau, a șasea generație a familiei Cointreau, duce mai departe moștenirea creată de stră-stră-străbunicii săi la mijlocul secolului al XIX -lea într-un orășel pe Valea Loarei. Și-a văzut bunicul mergând la distileria din Angers mereu cu entuziasm și zâmbe­tul pe buze. Ziua în care a simțit că a obosit un pic a fost și ziua în care a murit,

Pași spre un hub al creativității

Pași spre un hub al creativității

De ce are nevoie Franța ca să devină și mai importantă pe scena advertisingului global? În primul rând, de mai multă deschidere, crede Damien Bellon, Creative Director și Art Director la BETC. Franța este țara de origine a unor mari advertiseri ai lumii ai lumii: L’Oréal, Evian, Danone, Carrefour, Renault, Peugeot, Orange, Michelin, Perrier. Este de asemenea fieful brandurilor de