Banking pentru generația  viitoare

Banking pentru generația viitoare

Când și-a început Garanti Bank activitatea pe plan local, inflația depășea 59%, economia era în scădere și românii abia învățau ce înseamnă banking. Acum suntem în plină revoluție digitală, care amplifică nevoia oamenilor de eficiență, satisfacție și, mai ales, de

De ce are success Muzeul Eșecului ?

De ce are success Muzeul Eșecului ?

Teama de eșec și frustrările generate de o nereușită au acum un posibil tratament: o vizită la Muzeul Eșecului din Suedia sau din California, unde ai ocazia să descoperi și să înveți din eșecurile unor branduri precum Apple, Nokia, Google

Business printre rafturile cu cărți

Business printre rafturile cu cărți

A început ca un experiment de evadare din spațiul cenușiu al orașului și a devenit model viabil de business. Un business care a depășit pragul de 25 de milioane de euro și continuă să crească, spune Șerban Radu, cofondatorul Cărturești.

În culisele East European Comic Con

În culisele East European Comic Con

Șase actori renumiți din seriale precum „Breaking Bad”, „Game of Thrones” sau „Deadwood” dau întâlnire publicului din țară, între 18 și 20 mai, la Romexpo, cu ocazia East European Comic Con, un eveniment de tip convenție în spatele căruia se

Din culisele unei campanii neașteptate

Din culisele unei campanii neașteptate

În martie, pe când toată lumea aștepta cu nerăbdare primăvara, a venit iarna peste noi și, odată cu ea, dorința de Crăciun. Coca-Cola a fost pe fază și a relansat campania pentru sărbătorile de iarnă. Despre ce a însemnat aceasta,

Pasiuni cu randament

Pasiuni cu randament

Fie că suntem în boom, fie în criză, investiția în pasiune dă întotdeauna randament, iar Ioana Ciocan, curator și director al Pavilionului de Artă București – Art Safari, spune că tot mai mulți români apreciază valoarea unei creații unice, pe

Ajutoare pentru inovare

Ajutoare pentru inovare

Provin din domenii diferite, dar pasiunea pentru inovație i-a adus împreună. Au pus bazele Design Thinking Society, ca să ajute companiile din România să fie mai inovatoare. Au adus în România o metodă dezvoltată de Google, iar în următoarea perioadă

O carieră tare ca piatra

O carieră tare ca piatra

Cum eforturile clasice de recrutare nu erau suficiente pe o piață care se confruntă cu lipsa talentelor, Piatraonline a demarat „HiringRockStars”, o campanie creativă, exclusiv online, în urma căreia în numai două săptămâni și-a mărit echipa cu încă patru oameni. 

Valsul vienez și creditele românești

Valsul vienez și creditele românești

Schimbarea este singura constantă în bankingul ultimilor ani – schimbările aduse de noile tehnologii, impuse de autoritățile de reglementare după criza financiară sau cele fanteziste ale politicienilor în campanii electorale. Am discutat cu Johann Strobl, CEO al Raiffeisen Bank International

Rolul unui CEO în employer branding

Rolul unui CEO în employer branding

Companiile care au un brand de angajator puternic pe piață atrag mai ușor angajați valoroși, iar în cazul băncilor reputația este esențială. Dar ce fel de oameni caută o bancă? Versatili și creativi, oameni care percep schimbarea ca pe o