Investitie de 50.000 de euro intr-un magazin de brand Farmec

Ca urmare a unei investitii de 50.000 de euro, Farmec redeschide magazinul de brand situat pe strada Napoca din Cluj-Napoca.

Deschiderea face parte dintr-o strategie ampla a companiei de a investi in magazinele de brand din principalele orase din tara. Compania isi propune sa reamenajeze pana la finalul anului 2016 toate magazinele de brand din tara, urmand sa aloce aproximativ 200.000 de euro.

Magazinul situat pe strada Napoca a beneficiat de lucrari de reamenajare si modernizare, atat in ceea ce priveste proiectarea, lucrari de constructii, instalatii, securizare, cat si design de interior. Conceptul a fost creat de aceeasi echipa de designeri responsabila cu realizarea tuturor magazinelor Farmec, inclusiv a Centrului de Frumusete. 

Acesta este al treilea magazin de brand redeschis dupa modernizare. Magazinul de pe strada Ferdinand 22-26 din Cluj-Napoca a fost redeschis in septembrie anul acesta, iar Centrul de Frumusete, de pe strada Bucuresti nr. 5, a fost inaugurat in 2013, fiind format dintr-o zona destinata prezentarii si comercializarii de produse, un spatiu special amenajat pentru intalnirile dintre specialistii Farmec si consumatoare,  alaturi de Atelierul de frumusete.

Doar in Cluj, compania Farmec a alocat un buget total de 430.000 de euro pentru reamanajarea magazinelor de brand din oras.

In perioada 17 – 22 noiembrie 2015, Farmec le ofera clientilor magazinului reduceri de 15% la orice produs achizitionat din aceasta unitate.