Investiție Techstars în startup-ul românesc The Pole Society

Cel mai mare accelerator din lume, Techstars, și Ginco, unul dintre cele mai mari grupuri de companii din Orientul Mijlociu, au ales să finanțeze proiectul românesc The Pole Society pentru a realiza prima rețea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor și outdoor.

Startup-ul românesc a participat la prima ediție a acceleratorului Techstars Dubai, program care se concentrează pe zona de Smart Cities, realizat de Techstars împreună cu Ginco.

The Pole Society (TPS) Engage oferă o singură platformă conectată în diferite rețele de ecrane digitale indoor și/sau outdoor din orașe, țări și continente diferite. Prin intermediul platformei, un utilizator poate demara campanii publicitare pe mediile Digital Out Of Home (DOOH), indoor și outdoor, indiferent de orașul sau țara în care sunt instalate ecranele fizice. Platforma oferă și oportunități avansate de targetare prin eliminarea restricțiilor de timp – un utilizator poate selecta chiar și numai o oră de publicitate, precum și posibilitatea derulării campaniilor cu conținut reactiv, care se adaptează mediului și audienței.

“Faptul că am fost selectați de Techstars este un privilegiu pentru noi, în primul rând pentru că avem astfel ocazia să lucrăm cu pionieri internaționali din industria de advertising și DOOH. Știm că piața de outdoor digital e departe de a-și atinge potențialul, dar am observat din ce în ce mai multe companii care încep să înțeleagă beneficiile unei soluții tehnologice integrate și să investească în acest sens”, a declarat Matei Psatta, co-fondator The Pole Society.

Din management-ul The Pole Society mai fac parte Bogdan Savonea (CEO), Abdel Bendaoua (președinte), Dan Florea (COO), Mihai Pocorschi (CTO), Sergiu Gruiță (Managing Director), Matei Psatta (CMO) și Florin Mihoc (membru al board-ului). Printre companiile care au apelat deja la TPS Engage se numără Coca-Cola, H&M, Nespresso, IQOS și Vodafone.