Marketing

Ioana Manoiu: Premiul ne ambitioneaza sa nu ne relaxam

31 oct. 2011 2 min

Ioana Manoiu: Premiul ne ambitioneaza sa nu ne relaxam

Reading Time: 2 minute

Ce a insemnat castigarea titlului de Agentia Anului in 2006 si ce inseamna acum pentru GMP PR?

Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP PR:

Acum 5 ani eram un departament de PR care abia se infiintase. Practic, prin acel premiu, am devenit agentie mai repede decat ne imaginasem. Surpriza a fost cu atata mai mare cu cate premiul de agentia anului nu existase pana atunci. Am constientizat ca rezultatele si campaniile noastre se ridicau la nivelul portofoliului unei agentii si ca nu mai era cazul sa amanam infiintarea firmei. Pe langa asta, premiul ne-a adus notorietate, invitatii in pitch-uri si interes din partea posibililor angajati. Am si recrutat masiv in perioada imediat urmatoare. La cateva luni dupa ce am infiintat agentia, am mai primit o recunoastere la nivel european care ne-a confirmat ca eram pe drumul cel bun – titlul de Newcomer Agency of the year la European Excellence Awards.

Acum, la 5 ani dupa, lucrurile stau diferit. Surpriza nu a mai fost la fel de mare, desi bucuria a fost la fel de intensa. Avem campanii creative cu rezultate, business-ul este stabil, avem notorietate. Tocmai am incheiat un proces de reorganizare interna in business unit-uri, care sa ne ajute sa raspundem nevoilor actuale si viitoare ale clientilor.

Premiul este important fiindca motiveaza enorm echipa si le confirma clientilor nostri ca au facut alegerea buna. Ne ambitioneaza sa nu ne relaxam, sa fim mereu in priza, sa fim un pas inaintea tendintelor. Si sa gandim regional.

 

Agentia de PR a anului 2011

GMP PR a fost desemnata Agentia de PR a anului 2011 in Romania, in cadrul Galei Romanian PR Awards, devenind astfel singura agentie din Romania care castiga acest titlu pentru a doua oara.

Agentia a castigat 12 premii, 5 Golden Award si 7 Silver Award si 3 Diplome de Excelenta pentru campanii realizate pentru Apa Nova, Bancpost, Centrul de Informare ONU in Romania, Coco Popescu, Fundatia Sensiblu, Henkel, PepsiCo., Petrom si Ursus Breweries.

In competitia Romanian PR Awards au fost inscrise 212 campanii, un numar record in istoria de 9 ani a festivalului. In cursa pentru Agentia Anului au intrat 17 agentii de PR.

Cei 38 de membri ai juriului au fost reprezentanti ai celor mai mari agentii internationale: Edelman, Ketchum Pleon, Ogilvy, MSL GROUP, Freud Communication, GolinHarris si directori de comunicare ai companiilor Microsoft, McDonald’s Romania, BCR, Unilever, IKEA, Raiffeisen, Philips, Electrolux, Rompetrol, Ursus Breweries, Siemens. Agentiile romanesti prezente in juriu au fost McCann PR, Brandient, Graffiti PR, DC Communication. Proiectele au fost apreciate conform criteriilor de performanta ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA).

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: