Finanțe Stiri

Julien Ramillon, noul director de vânzări al Groupama

31 iul. 2017 2 min

Julien Ramillon, noul director de vânzări al Groupama

Reading Time: 2 minute

Groupama Asigurări anunță că începând cu 1 august 2017 Julien Ramillon, director general adjunct, preia responsabilitățile lui Horațiu Roșca, director național vânzări,  acesta urmând a intra în concediu de paternitate.

“În toate activitățile, Groupama este alături atât de clienții cât și de angajații săi, în momente cu adevărat importante din viața lor. Suntem unul dintre liderii pieței locale de asigurări și nu am fi ajuns în acest punct fără susținerea și implicarea activă celor 1500 de  angajați din întreaga țară”, arată reprezentanții Groupama Asigurări, într-un comunicat de presă.

“Deoarece ne preocupă în mod deosebit atât dezvoltarea profesională cât și personală a angajaților noștri, le suntem mereu alături atunci când au nevoie de suportul nostru. Trăim astăzi un astfel de moment. Horațiu Roșca, Director Național Vânzări al Groupama Asigurări, va deveni părinte în scurt timp și va intra în concediu de paternitate începând cu data de 1 august 2017, pe perioada unui an de zile.  Horațiu este alături de noi de peste 15 ani, contribuind semnificativ, în tot acest timp, la realizarea performanțelor companiei. Așteptăm cu nerăbdare revenirea sa în companie, pentru a continua să scriem împreună povestea noastră de succes”, a declarat François Coste, Director General al Groupama Asigurări.

Pe durata concediului, responsabilitățile lui Horațiu Roșca vor fi preluate de către Julien Ramillon, numit recent Director General Adjunct, funcție în curs de validare de către Autoritatea de Supraveghere Financiară.  Julien Ramillon s-a alăturat echipei Groupama Asigurări în luna noiembrie 2014, cunoscând astfel foarte bine compania, contribuind activ la realizarea performanțelor acesteia.

Operațiunile de vânzări vor continua în mod obișnuit, ca și până acum, toate activitățile companiei vizând realizarea obiectivului de a deveni asigurătorul preferant al românilor. Oferim continuitate, prin produse și servicii care răspund nevoilor clienților și partenerilor, în linie cu valorile noastre  – proximitate, responsibilitate, solidaritate și performanță, se mai arată în comunicat. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: