KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery la Scoala Altfel 2016

In cadrul parteneriatului cu World Vision Romania, KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery Romania au organizat un atelier special cu ocazia “Scolii Altfel”, pentru o parte dintre bursierii inscrisi in programul „Vreau in clasa a noua”. La cursurile realizate de patru bloggeri parteneri – Victor Kapra, Andrei Craciun, Doru Panaitescu si Carmen Albisteanu – au participat 36 de elevi. 

Victor Kapra a fost dirigintele clasei pentru o zi, ghidandu-i pe copii prin activitatile pregatite special pentru ei. De asemenea, el a tinut cursul de Educatie in tehnologie, invatandu-i pe tineri despre comunicarea in mediul online. Andrei Craciun le-a povestit elevilor, in cadrul seminarului de Scriere creativa, despre exprimarea ideilor intr-un mod creativ si importanta unui research amanuntit. Doru Panaitescu le-a vorbit despre pasiunea sa pentru fotografie si despre varietatea speciilor de pasari. El i-a invatat pe cei prezenti tips & tricks pentru a fotografia animalele si pasarile in mediul lor. Ultimul curs al zilei a fost cel de sport, sustinut de Carmen Albisteanu, in cadrul caruia copiii s-au intrecut in diverse probe distractive: de la alergare, la jocuri cu stafeta, care sa le dezvolte spiritul de echipa.

„Credem in tineri si ne dorim sa investim in ei. Asa a aparut parteneriatul dintre noi si World Vision, un parteneriat de peste opt ani, pe care ne dorim sa il dezvoltam constant. Pe langa campania de strangere de fonduri pentru programul “Vreau in clasa a noua”, ce are loc in luna octombrie in restaurantele KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery din intreaga tara, incercam in mod constant sa venim cu ceva nou pentru copiii din comunitatile World Vision. Din aceasta dorinta a luat nastere Scoala Altfel.”, declara Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery Romania.

“De mai bine de opt ani, parteneriatul pe care il avem cu KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery schimba destine”, declara Daniela Buzducea, Director Executiv World Vision Romania. ”Pe parcursul celor patru ateliere, bloggerii invitati le-au insuflat tinerilor dorinta de cunoastere, de informare, de  dezvoltare, atat pe plan personal, cat si profesional, dar si de a descoperi potentialul enorm care se afla in fiecare dintre ei. Anul trecut promovabilitatea bursierilor „Vreau in clasa a noua” la examenul de bacalaureat a fost de 100%, demonstrand o data in plus valoarea parteneriatului intre companii de prestigiu si ONG-uri in a gasi solutii la probleme cu care se confrunta tinerii”, a adaugat Daniela.