Marketing

Kubis de 1,8 milioane de euro

16 iul. 2014 < 1 min

Kubis de 1,8 milioane de euro

Reading Time: < 1 minut

Agentia de marketing digital Kubis Interactive a inregistrat in 2013 o cifra de afaceri de aproximativ 1,8 de milioane euro, cu 20% mai mult fata de anul precedent.

2013 a fost pentru Kubis un an al investitiilor. A fost deschis biroul din Houston, care s-a dezvoltat rapid si deserveste clientilor din Statele Unite ale Americii, iar biroul din Romania a inaugurat propriul studio de post-productie AV, primul de acest fel lansat de o agentie locala digitala.

“Evolutia cifrei de afaceri a fost pozitiva de la an la an si cu siguranta 2014 este anul in care vom tinti cat mai sus. Pentru viitor, Kubis si-a propus extinderea serviciilor agentiei si va continua sa investeasca in oameni si in tehnologie”, a declarat Vlad Popovici, Managing Director, Kubis Interactive

In cei sase ani de la fondare, echipa Kubis Interactive s-a marit continuu, avand in prezent un numar total de 60 de angajati in biroul din Romania si 7 in biroul din Houston.

Planurile de viitor ale companiei vizeaza pe langa investitii in oameni noi si in tehnologie, consolidarea echipei si a proceselor interne, si extinderea prin deschiderea de birouri operationale in Europa si largirea ariei de vanzari in SUA.

Printre clientii agentiei Kubis Interactive se numara URSUS Breweries (URSUS, Grolsch, Peroni, Redds, Pilsner Urquell), Vodafone, Unilever (Dove, Dove Men, Rexona, Clear, Rama, Becel, Algida, Dero, Coccolino), Toyota, Carrefour, Teamnet, Milupa.Cei mai noi clienti ai agentiei sunt brandurile internationale de bere Radegast si Birell din Cehia si Dreher din Ungaria.

In Statele Unite ale Americii, Kubis Interactive colaboreaza cu Fully Raw, Fresh Brew Group, Children’s Museum of Houston, The Rose Foundation si altii.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: