Companii Stiri

Lidl investeste 5 mil. euro in trainingul angajatilor

11 mai 2015 2 min

Lidl investeste 5 mil. euro in trainingul angajatilor

Reading Time: 2 minute

Lidl Romania a demarat proiectul national ”Viitorul Sef de Magazin” printr-un eveniment sustinut in Poiana Brasov, avand ca invitati un numar de peste 300 de angajati. “Lidl investeste in oameni, iar obiectivul companiei este acela de a perfecţiona fiecare şef de magazin din cele 185 de unitati din intreaga tara şi de a le oferi acestora posibilitatea de a-si imbunatati competentele manageriale si de leadership”, anunta compania, intr-un comunicat de presa.
Focusul dezvoltarii are la baza cele 5 categorii de competente definite pentru noul profil al Managerului de Magazin: profesionale, antreprenoriale, personale, de conducere si sociale.

”Criteriile de performanta pe care mizeaza Lidl in activitatea sa au devenit tot mai numeroase in ultimii ani: asteptari mai mari din partea clientilor, sortimente de produse din ce in ce mai diversificate, tranzactii zilnice complexe derulate intr-un ritm tot mai alert. Toate acestea pun echipele de angajati din magazine in fata unor provocari aflate in continua schimbare. Astfel, şi cerinţele ce vizeaza managementul fiecarui magazin Lidl cresc, iar şefii de magazine impreuna cu angajatii fiecarui magazin au un rol cheie in tot acest proces”, declara Frank Wagner, Director National de Vanzari, Membru al Consiliului de Conducere Lidl Romania, in comunicat.

Lidl isi propune sa perfecţioneze fiecare dintre cei 185 de şefi de magazine din toata tara, la care se adauga permanent sefii de magazine in scolarizare pentru viitoarele unitati. Totodata, compania lucreaza la largirea acestui instrument de dezvoltare si pentru alte categorii de personal din organigrama magazinelor.

Programul de perfecţionare va fi adaptat profilului individual. Astfel, toţi şefii de magazine vor parcurge un stagiu de dezvoltare ce a debutat cu evaluarea anuala si urmeaza a fi individualizat printr-o verificare pe parcursul careia profilul individual va fi analizat cat mai exact şi mai complex cu putinţa. Pe baza acestei analize, va fi dezvoltat şi implementat, pentru fiecare şef de magazin, un program de perfectionare si dezvoltare adaptat nevoilor sale de-a lungul a 12 luni consecutive.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: