Magazin online de haine pentru pici

Pentru că nu găseau haine care să îi mulțumească pentru cei doi copii ai lor, Cristina și Nikitas Simion au decis să deschidă un magazin online, în care să vândă haine pentru pici. Produsele pe care clienții le pot găsi pe site-ul Mr. Pich sunt destinate copiilor, fără a fi copilărești, designul lor este unul modern și plin de personalitate.

Antreprenorii au ales varianta de magazin online, pentru a putea ajunge la cât mai mulți clienți, chiar și din afara României. După opt luni de activitate se mândresc că au avut comenzi din România, Europa, America și Asia.

Investiția din spatele magazinului online este de ordinul sutelor de mii de euro, incluzând și achiziția produselor. Antreprenorii au ales să lucreze cu toate produsele pe stoc, din dorința de a asigura un termen de livrare cât mai scurt.

„Principala provocare atunci când deschizi un magazin online este să îmbini design-ul cu aspectele funcționale. Să faci magazinul să fie intuitiv, facil și, în egală măsură să îți creezi vizibilitatea necesară pentru ca potențialii clienți să „intre” în magazinul tău. Evident, contează ce produse oferi, cărei nișe de clienți te adresezi, ce prețuri practici și serviciile pe care le oferi. Provocarea este să îți găsești rețeta proprie, astfel încât să faci ca treburile să funcționeze”, declară Cristina Simion, antreprenor, Mr. Pich.

Magazinul se adresează segmentului middle-premium, unor clienți cu venituri peste medie, care își doresc să ofere copiilor o vestimetație cool. Branduile pe care antreprenorii le pun la dispoziție sunt exclusiv branduri străine, care abordează într-un mod diferit îmbrăcămintea pentru copii.

Pentru primul an de activitate, antreprenorii vizează vânzări în valoare de 300.000 de euro, și își propun totodată că continue procesul e investiții.