John Thompson, in training de doua zile la Bucuresti

John Thompson, in training de doua zile la Bucuresti

<p> Pe 22 si 23 septembrie, John Thompson va fi prezent la Bucuresti pentru a sustine programul “90 Day Pragmatic Coaching” organizat de compania Coaching Vision.</p> <p>  </p> <p> Programul ajuta la construirea unei strategii detaliate adaptate unei situatii specifice din viata si cariera. Participantii vor invata cum sa diagnosticheze situatia curenta si sa obtina claritate in raport cu provocarile

Cu compania pe masa de consultatii

Cu compania pe masa de consultatii

<p> <strong>Noile realitati economice si numarul mare de variabile pe care managerii companiilor se vad nevoiti sa le ia in calcul ridica mingea la fileu firmelor de consultanta, care au o noua oportunitate sa se dezvolte.</strong></p> <p>  </p> <p> Din nou, spectrul recesiunii bantuie prin Europa. Vestile de pe frontul de vest din lupta cu criza nu sunt tocmai imbucuratoare.

Management la feminin

Management la feminin

<p>  </p> <p> Cu toate ca si barbatii si femeile din mediul de business urmaresc aceleasi obiective, cele doua “tabere” urmeaza drumuri diferite pana la tinta. Fie ca se afla la masa negocierilor sau citesc analize de risc, fie ca se confrunta cu situatii noi sau evalueaza performanta angajatilor, femeile se disting clar de stilul de management masculin. Aceasta este

Sunt CEO bun sau angajez?

Sunt CEO bun sau angajez?

<p> <strong>Pentru antreprenori, compania proprie este ingrijita si crescuta ca un copil. Dar care este momentul oportun si ce avantaje pot avea start-up-urile cand fondatorul preda stafeta unui CEO “de profesie”?</strong></p> <p>  </p> <p>  </p> <p> Se spune ca antreprenorii sunt adesea mai prudenti cu propria companie, spre deosebire de orice alt executiv, fie importat, fie crescut in acea organizatie.

Succesiunea unui CEO

Succesiunea unui CEO

<p> <strong>Se spune ca dragostea dureaza trei ani si se pare ca tot atat poate dura derularea unui program de succesiune la conducerea unei companii. Cum arata o companie care trece printr-o astfel de schimbare? Exemplul Apple ne ajuta sa intelegem mai bine acest proces.</strong></p> <p>  </p> <p> Noua schimbare la nivel de conducere de la Apple, prin care Steve

Cat castiga seful tau?

Cat castiga seful tau?

<p> <strong>Ei sunt cei care pot falimenta o companie sau, din contra, pot adduce venituri de milioane de euro. Daca sunt remunerati prea mult ori prea putin pentru deciziile managerial puteti citi in cel mai nou ghid salarial al top managementului. Ei sunt cei care pot falimenta o companie sau, din contra, pot aduce venituri de milioane de euro.</strong></p> <p>

Manageri dupa criza

Manageri dupa criza

<p> <strong>Romania a iesit din recesiune. Dupa o perioada de reduceri ale cheltuielilor, in care cuvantul de ordine de pe agendele managerilor a fost precautia, urmeaza consolidarea si dezvoltarea. Cum se pregatesc managerii de perioada postrecesiune si ce strategii pun la cale? </strong></p> <p>  </p> <p> Anul 2009 nu a fost unul tocmai favorabil pentru furnizorul de training si programe

Sa descifram nou cod al muncii

Sa descifram nou cod al muncii

<p> <strong>Contestat de angajati, sindicate si de partidele politice din opozitie, noul Cod al muncii este o gura de oxigen pentru angajatori, dar si o oportunitate pentru potentiali investitori nemultumiti de vechea legislatie. </strong></p> <p> De fiecare data cand se schimba regulile, se formeaza doua tabere: cea a sustinatorilor noii stari de fapt si cea a nemultumitilor. Iar cand la

Cum faci un CEO

Cum faci un CEO

<p> <strong>De cate ori v-ati gandit ca presedintele consiliului de administratie al companiei pentru care lucrati sta prea putin la birou, comparativ cu salariul pe care il ridica lunar? Urmatorul gand a fost ca v-ati descurca mai bine decat actualul CEO in ceea ce priveste gestionarea tuturor departamentelor din companie? Ei bine, jobul de CEO nu inseamna doar delegarea sarcinilor

La ce este bun un MBA

La ce este bun un MBA

<p> <strong>Anul 2011 poate sa apartina iar absolventilor programelor MBA. Afla cum sunt vazuti acestia de directorii de resurse umane si de companiile de recrutare si cum te ajuta un MBA in cariera. </strong></p> <p>  </p> <p> Lidia Obineca a fost timp de 16 luni somera, desi era absolventa de MBA. De altfel, in acea perioada, ea a lansat propriul