Marc Cain prezinta doua colectii noi

Marc Cain Store, primul magazin franciza monobrand din Romania, prezinta cele mai recente teme ale colectiei primavara/vara 2015 – Just for Sun si Underwater Love, in cadrul unui eveniment la care au participat reprezentantii brand-ului, Norbert Lock, Managing Director Wholesale & Retail si Andreas Langer, Sales Manager.

Brand-ul Marc Cain a patruns pe piata din Romania prin deschiderea unui magazin in parteneriat cu Julia Kristensen. “Cele mai noi teme din cadrul colectiei- Just for Sun si Underwater Love au fost inspiratia serii pentru multe dintre doamnele prezente”, a adaugat Julia Kristensen, proprietara magazinului.

JUST FOR SUN combina modelele florale si animaliere abstracte cu un aspect hippie modern, de inalta clasa. Creatiile cu imprimeuri florale supradimensionate reprezinta piese de rezistenta.

UNDERWATER LOVE este un omagiu adus lumii fascinante a oceanelor, prin intermediul siluetelor delicate si al culorilor proaspete. Culoarea de rezistenta este albastrul marin combinat cu mult alb si in contrast cu galben neon.

Marc Cain este un brand premium de fashion feminin fondat ȋn Germania ȋn 1973. Compania are un staff de 870 de angajati in Germania si un volum de vanzari de 253 de milioane euro in 2013. Strategia de dezvoltare a brandului se bazeaza pe 179 de magazine Marc Cain, 336 shop-in-stores, 367 account clients si alte 579 magazine upmarket in 59 de tari.