Ali Bati, în juriul Golden Drum 2018

Ali Bati, în juriul Golden Drum 2018

Ali Bati, Chief Creative Officer al Leo Burnett Bucharest, face parte din juriul celei de-a 25-a ediție a festivalului Golden Drum, în cadrul secțiunii WHY. Înainte de venirea sa la Leo Burnett Bucharest, Ali a lucrat în Turcia, Italia, Marea

V8 Interactive are un nou director de creație

V8 Interactive are un nou director de creație

Cosmin Baba s-a alăturat agenției V8 Interactive în calitate de Director de Creație, această schimbare venind odată cu repoziționarea companiei într-o agenție de tip product driven company cu servicii integrate de advertising. Are peste 10 ani experiență în grupuri cum

Explorarea, ca stil de viață

Explorarea, ca stil de viață

Care este legătura dintre un freediver, un explorator care de mai bine de 20 de ani bate lumea în lung și în lat și doboară record după record și o tânără de 25 de ani, care s-a aventurat într-o expediție

Dolce far niente cu Peroni Ambra

Dolce far niente cu Peroni Ambra

Peroni Nastro Azzurro inaugurează pentru al doilea an consecutiv Riviera Peroni al Café del Mar. Spațiul din Mamaia va fi deschis până la finalul verii și le propune vizitatorilor o vară inspirată de stilul “dolce far niente” şi o serie

Pegas lansează sistemul de franciză

Pegas lansează sistemul de franciză

Pegas a lansat oficial, odată cu cel de-al șaptelea magazin propriu, la Constanța, și sistemul de franciză.  Între 5.000 și 25.000 de euro este investiția într-o franciză Pegas, în funcție de dotările dorite în magazin, începând cu mobilierul standard și

Muzică pe dozele de Coca-Cola

Muzică pe dozele de Coca-Cola

Oricine scanează vara aceasta dozele de Coca-Cola Zero Zahăr în ediție limitată poate asculta primul album INNA lansat exclusiv pe doze. În plus, noile doze de Coca-Cola Zero Zahăr vor reprezenta biletul de acces la primul concert al INNEI susținut

Ce bere se bea vara aceasta?

Ce bere se bea vara aceasta?

După mai mulți ani în care au mizat pe volum, ambalaje sau beri cu arome, în ultima perioadă, producătorii de bere au schimbat macazul și s-au concentrat pe ceea ce îl interesează mai mult pe consumator: gustul. De aceea, printre

SOCIAL ME, despre goana după like-uri

SOCIAL ME, despre goana după like-uri

KFC România a lansat serialul SOCIAL ME, o producție cu patru episoade, inspirată din povești reale, sub platforma KFC Social Entertainment Channel. SOCIAL ME este un studiu de caz despre ceea ce se întâmplă atunci când tinerii se lasă conduși de