Abosolut Vodka susține creativitatea

Abosolut Vodka susține creativitatea

Absolut Vodka, al patrulea cel mai mare brand premium din categoria băuturilor spirtoase din lume, a lansat în această toamnă o nouă campanie globală cu misiunea de a celebra creativitatea.  ”Create a Better Tomorrow Tonight” este platforma din care face parte și filmul ”One Night”, regizat de Emmanuel Lubezki, câștigătorul consecutiv a 3 premii Oscar. În colaborare cu acesta, Absolut a

O nouă campanie de comunicare Dero

O nouă campanie de comunicare Dero

Dero a lansat în această toamnă o nouă campanie integrată ”Dero 2în1. E unul pentru doi!”. Campania debutează cu lansarea în magazine a noii game de produse și a unui spot TV dedicat. Campania va fi completată de comunicare în digital, pe pagina de Facebook Dero, unde a fost dezvoltată o secțiune dedicată. Campania mai include bannere online, comunicare în

Al doilea RED DOT la București

Al doilea RED DOT la București

Renumita competiție globală de design red dot a premiat Brandient pentru noul design de ambalaj al berii silva, lansat în această vară de heineken românia. Aceasta este a doua recunoaștere de acest calibru în mai puțin de doi ani și un bun prilej de a discuta cu patru dintre artizanii acestui succes: Aneta Bogdan, Cristian Kit Paul, Adrian Stănculeț și

Pariu pe viitor

Pariu pe viitor

Cum aniversează 20 de ani un brand care dintotdeauna s-a poziționat spre viitor? Privind, clar, tot spre viitor, mai ales acum, când inteligența artificială și realitatea virtuală oferă noi perspective. Pe lângă un punct de diferențiere, brandurile sunt astăzi așteptate să aibă un punct de vedere, este de părere Laura Barbu, Brand & Marke­ting Communication Director la Vodafone România, cu

Drumul brandingului

Drumul brandingului

Avem un produs. Cum îl fac brand și apoi cum îl promovez? Este provocarea cu care se confruntă cei mai mulți antreprenori la început de drum, mai ales cei cu viziunea de a construi ceva pe termen lung. De Dochița Zenoveiov  “Produsele sunt făcute în fabrică, iar brandurile în mintea consumatorului”, spunea ino­vatorul în branding Walter Landor, reperul agenției INOVEO în

retailArena se intoarce cu o noua editie sub sloganul REthink retail!

retailArena se intoarce cu o noua editie sub sloganul REthink retail!

retailArena REthink retail aduce fata in fata retailul modern si cel traditional pentru un schimb win-win de strategii si tehnici de fidelizare a consumatorilor pe o piata in care viteza conteaza, iar digitalul este o veriga ce nu poate lipsi din lantul comertului omnichannel. retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online cat si furnizorilor de servicii, specialistilor

Gabriela Lungu a lansat WINGS

Gabriela Lungu a lansat WINGS

Gabriela Lungu a lansat WINGS | Creative Leadership Lab, un laborator nomad care zboară peste tot în lume pentru a lucra cu profesioniștii și organizațiile cu potențial din industriile creative. ”Există o mare nevoie pentru ceea ce oferă WINGS; în cele mai multe firme din industrie (nu doar in România, ci peste tot în lume), din lipsă de timp și

Schimbare în departamentul de strategie al GMP Advertising

Schimbare în departamentul de strategie al GMP Advertising

Începând cu luna octombrie, Dana Pascu este noul Head of Strategy al GMP Advertising. Dana Pascu, 31 de ani, are o experiență de peste zece ani în strategic planning. Și-a început cariera în publicitate în 2006 la Kinecto ca digital copywriter. Acolo a făcut pasul către strategic planning și pentru o vreme a combinat copywritingul cu strategia. După ce a

Top PR România 2017

Top PR România 2017

În premieră anul acesta, două agenții se situează pe locul I, la egalitate, în clasamentul Top PR România: Golin și McCann PR. Următoarele poziții sunt ocupate de GMP PR, MSL The Practice, Graffiti PR, SmartPoint, Rogalski Damaschin Public Relations, DC Communication, Grayling, BDR Associates Communication Group și The Public Advisors. Întreg clasamentul – Top 30 de agenții de PR și

Ștefan Chirițescu, Kubis: jobul nostru este să facem publicitatea din nou interesantă

Ștefan Chirițescu, Kubis: jobul nostru este să facem publicitatea din nou interesantă

A fost client service timp de trei ani. Planner în restul timpului. Stingător de incendii, uneori. Profesor asociat la cele două facultăți de comunicare. Co-proprietar al unui mini-centru cultural dedicat culturii italiene ce poartă numele Pavesiana și implicat în organizarea unei conferințe culturale anuale care îmbină rockul, slow food-ul și viața unei comunități din Merișani. Este nimeni altul decât Ștefan