Unde-s doi, publicitatea crește

Unde-s doi, publicitatea crește

Din această toamnă, GMP Advertising are la conducerea departamentului de creație un duo creativ cu roluri complementare. Olivia Bașag vine cu peste 11 ani de cunoaștere a industriei autohtone, Matei Curtașu cu perspective încă nexplorate în România. Când era mică, Olivia Bașag recita reclamele de la televizor. A fost nevoie doar de un drum cu trenul de la Reșița la

Noul val în media

Noul val în media

Agențiile de media MEC și Maxus au fuzionat la nivel global devenind Wavemaker. Din noiembrie, noua agenție, parte din GroupM, există oficial și în România. Oana Pădure, CEO-ul agenției, ne-a povestit pașii acestei fuziuni și următoarele etape ale procesului de tranziție.   În ce context a intervenit această fuziune? Wavemaker a apărut ca răs­puns la o nevoie pe care am resimțit-o

Ce urmăresc românii pe Netflix?

Ce urmăresc românii pe Netflix?

Serialele SF precum ”The OA” sau ”The Mist”, dar și comediile ”You Me Her”, ”Friends from College” sau ”Big Mouth” sunt printre favoritele românilor, conform datelor analizate de Netflix. ”Stranger Things 2” a fost serialul urmărit cel mai rapid în 2017. Ziua în care s-a făcut cel mai mult streaming a fost 29 octombrie, respectiv în weekendul în care a

Studiu: tendințele anului 2018 în România  

Studiu: tendințele anului 2018 în România  

Românii vor să se vadă mai des cu cei dragi și simt nevoia să se implice activ pentru o Românie mai bună; 3 din 10 se implică deja în acțiuni de voluntariat, iar mulți dintre ei sunt tineri și copii. În plus, 3 din 10 români au început să își închidă telefonul și Facebook-ul după-amiaza și în weekend-uri, pentru a

Creștere de 13% a pieței de media în 2018

Creștere de 13% a pieței de media în 2018

După ce în iunie anul acesta, Initiative anticipa o creștere de 10% a pieței de media în România, agennție vine acum cu o actualizate a raportului Media Fact Book, estimând o creștere de 11% în 2017 și de 13% pentru anul viitor. Piața de media din România ar putea ajunge la valoarea de 407 milioane de euro anul acesta, respectiv

Parteneriat pentru servicii complete de comunicare

Parteneriat pentru servicii complete de comunicare

Agenția de servicii digitale integrate Sunshine Digital, lansată în 2013, și agenția de comunicare Prora, lansată în toamna anului 2017, au încheiat un parteneriat prin care își completează reciproc aria de servicii pe care le furnizează clienților. Astfel, Sunshine Digital își extinde aria de servicii din portofoliu cu noua componentă de comunicare și PR, în timp ce Prora poate furniza

Calendarul Lavazza: TU ce faci pentru viitor?

Calendarul Lavazza: TU ce faci pentru viitor?

Lansat, recent, la Milano, noul calendar Lavazza  ridică o întrebare importantă pentru umanitate: ”2030: TU ce faci pentru viitor?”. TU ce faci pentru viitor? Marele Chef Massimo Bottura, actorul american Jeremy Renner, ambasadoarea apelor Alexandra Cousteau, fondatorul Slow Food Carlo Petrini, legenda tenisului Andre Agassi, directorul rețelei de Dezvoltare Durabilă Jeffrey Sachs, co-fondatorul Rainforest Alliance Daniel Katz, aceștia sunt câțiva

Ralf Lülsdorf: pregătim lansarea Electronic Beats în România

Ralf Lülsdorf: pregătim lansarea Electronic Beats în România

Lansat în anul 2000, Electronic Beats, programul internațional de muzică al Deutsche Telekom, ce cuprinde un portofoliu media vast, inclusiv concerte live în întreaga Europă, ar putea fi lansat, anul viitor, oficial și în România, după ce în urmă cu doi ani compania a derulat proiectul pilot ”Electronic Beats Festival”, un maraton de 72 de ore de experiențe muzicale și

Schimbare în managementul Discovery Communications

Schimbare în managementul Discovery Communications

Discovery Communications reorganizează operaţiunile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA). Ca urmare a acestei decizii, Kasia Kieli a fost numită President & Managing Director, EMEA, iar Victoria Davies, SVP, Country Manager Europa Centrală și de Est (inclusiv România), va coordona și operațiunile din Turcia, Europa de Nord-Est și piețele din regiunea mediterană. Kasia Kieli are peste 17 ani de

S-a lansat BrandMentions

S-a lansat BrandMentions

Dezvoltată în 2015, în varianta beta, se lansează, acum, oficial pe piața românească platforma BrandMentions, un instrument care monitorizează prezența online a businessurilor. Platforma se adresează tuturor celor care au un business cu prezență online și permite monitorizarea mențiunilor atât la nivel global, cât și la nivel regional. Motorul de colectare a mențiunilor urmărește eficient următoarele zone: web, presă, Twitter,