Premiu pentru un produs cosmetic românesc

Premiu pentru un produs cosmetic românesc

Cosmetic Plant a câștiat premiul Best Drugstore Skincare Product, în cadrul competiției German Beauty Award 2016, pentru Serul lift instant LiftUp. Competiția German Beauty Award a avut 13 categorii printre care: Make-up, Nails, Drugstore Skincare Products sau Parfume. În cadrul acesteia, alături de Cosmetic Plant, au concurat și alte branduri renumite la nivel internațional precum Elisabeth Arden, M. Asam, nude

RDbot – tendințele anului în comunicare

RDbot – tendințele anului în comunicare

Agenția Rogalski Damaschin a lansat raportul ”Tendințele Anului 2017 în Comunicare” prin intermediul RDbot, un program special creat pentru a oferi utilizatorilor o privire în viitor față de modul în care comunicarea și inovațiile tehnologice se influențează reciproc. Raportul identifică peste 10 tendințe diferite ale anului 2017 și analizează modul în care acestea influențează comunicarea brandurilor, a companiilor și a

O nouă platformă de comunicare Fashion Days

O nouă platformă de comunicare Fashion Days

Fashion Days a lansat o nouă platformă de comunicare – ”Wear Confidence // Order Confidence”, concomitent cu campania de lansare a noilor colecții primăvară/vară.  Noua platformă de brand a fost dezvoltată împreună cu Graffiti BBDO și reflectă acele piese ”vedetă” din garderoba fiecăruia. Colecțiile primăvară/vară lansate sub umbrela platformei ”Wear Confidence // Order Confidence” introduc 20 de branduri noi,  în

Simona Halep, noul ambasador Mercedes-Benz

Simona Halep, noul ambasador Mercedes-Benz

Mercedes-Benz România a anunțat un parteneriat pe termen lung cu Simona Halep. Sportiva devine astfel cel mai nou ambasador al brandului în România, alăturându-se seriei de personalități locale aliniate cu valorile mărcii: Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu și Cătălin Ștefănescu. Halep a optat să conducă un Mercedes-AMG GLE 43 4MATIC Coupé în prima parte a anului 2017, urmând a

Oprește barbaria, Salvează Ciocarlia, una dintre cele mai creative campanii din lume

Oprește barbaria, Salvează Ciocarlia, una dintre cele mai creative campanii din lume

Campania “Oprește barbaria, Salvează Ciocarlia”, creată de Jazz și Rogalski Damaschin, a fost aleasă drept una dintre cele 15 cele mai creative campanii la nivel internațional din 2016 și inclusă în celebrul The Gunn Report. Campania care a adus României singurul Gold Lion la Cannes și Gold Effie în 2016 și a reușit să schimbe o lege, depășind astfel barierele

Înscrierile în competiția Produsul Anului 2017, aproape de final 

Înscrierile în competiția Produsul Anului 2017, aproape de final 

Mai sunt câteva zile de înscrieri în Competiția Produsul Anului, ce încurajează și răsplătește inovația produselor din FCMG, precum și din industriile de suplimente alimentare, electronice și electrocasnice și cea bancară. Conceptul a fost lansat în Franța în urmă cu 30 de ani și este prezent în 40 de țări. În România, competiția Produsul Anului este reprezentată de agenția Media

S-au deschis înscrierile pentru IAB MIXX Awards 2017

S-au deschis înscrierile pentru IAB MIXX Awards 2017

În perioada 15 martie – 20 aprilie sunt deschise înscrierile pentru cea de-a șasea ediție a IAB MIXX Awards. Competiția este structurată în 11 categorii: Best Brand Campaign, Best Performance Campaign, Best Native Advertising Campaign or Project, Best Mobile Branded App, Best Video Campaign, Best Content Marketing Project, Best Digital PR Campaign, Best Social Media Campaign, Best Interactive Experience, Most Experimental & Innovative Campaign, Best Mobile Campaign. Agențiile vor fi evaluate de

Aniversarea Sun Plaza, sub semnătura pastel

Aniversarea Sun Plaza, sub semnătura pastel

Conceptul aniversar, ce a marcat șapte ani de existență a Sun Plaza în România, a fost dezvoltat și implementat de agenția pastel, în urma unui pitch câștigat la începutul anului. În weekend-ul aniversar, toți cei prezenți în Sun Plaza s-au bucurat de o serie de surprize și experiențe senzoriale, care au punctat cei 7 ani. Întregul eveniment a însemnat o

Miniserial animat pentru promovarea Zizin

Miniserial animat pentru promovarea Zizin

Zizin și MullenLowe au lansat ”Ziua nesfârșită a lui Giraf”, un miniserial animat reactiv în care utilizatorii de Facebook pot decide continuarea fiecărui episod. Primul episod rulează pentru două săptămâni, începând cu 13 martie, și poate fi vizionat aici. La finalul fiecărui episod, fanii sunt invitați să voteze prin reactions – love, sad, haha, angry, wow. Reacția predominantă va stabili

Călătoriile se plănuiesc pe dispozitivele mobile

Călătoriile se plănuiesc pe dispozitivele mobile

Căutările cu privire la călătorii și la ofertele de pe piața de travel se fac preponderent de pe dispozitivele mobile. În anul 2016, am asistat pentru prima dată la un „Mobile Moment” în acest sector, adică numărul de căutări de pe dispozitivele mobile l-a depășit pe cel al căutărilor de pe Desktop. „Anul trecut, 48% dintre căutări au fost realizate de