Avantajele brandurilor din asocierile cu arta

Avantajele brandurilor din asocierile cu arta

Având în vedere exigențele consumatorilor aflate în creştere, tot mai multe branduri apelează la sfera culturală pentru a se repoziționa şi pentru a crea o legătură mai profundă cu publicul-ţintă. În primul rând, arta are o influență importantă asupra poziționării brandurilor. Spre exemplu, studiile arată că utilizarea artelor vizuale creează percepția unui produs de bună calitate, acestea fiind asociate cu moștenirea culturală,

Jörg Riommi va prezida juriul Golden Hammer 2017

Jörg Riommi va prezida juriul Golden Hammer 2017

Jörg Riommi, Chief Creative Officer la Publicis România/Publicis One, a fost desemnat să conducă echipa creativă de juraţi ai festivalului de advertising Golden Hammer 2017, ce are loc în Riga, Lituania. Jörg Riommi îi va avea alături pe unii dintre cei mai renumiţi lideri creativi din centrul şi estul Europei: Ulrika Plotniece – Creative Director, DDB (Letonia), Tobias Wacker –

Beko trimite fanii pe Camp Nou

Beko trimite fanii pe Camp Nou

Beko a lansat competiţia #Time2Play, parte din campania Beko Partener oficial al jocului, desfășurată în parteneriat cu FC Barcelona, prin care le oferă fanilor oportunitatea de a câștiga o vizită la stadionul Camp Nou din Barcelona. Cu ocazia competiției #Time2Play, Beko a creat și un video de promovare filmat folosind tehnica de filmare point-of-view, prin care fanii FC Barcelona îi

Fort Boyard revine la ProTV

Fort Boyard revine la ProTV

După 20 de ani de la prima difuzare în România, Pro TV reia fenomenul Fort Boyard și se pregătește să lanseze un nou format de emisiune de divertisment.  În fiecare ediție a noii emisiuni, câte o echipă formată din cinci celebrități din România va intra în Fort Boyard și va încerca să ducă probele la capăt, pentru a deschide comoara

Carla’s Dreams și Inna, vocile noului spot Lidl

Carla’s Dreams și Inna, vocile noului spot Lidl

Carla’s Dreams și Inna sunt vocile din noul spot manifest Lidl, regizat de danezul Rune Milton, cel care anul trecut a creat spotul ce anunța noua identitate de brand a retailerului.  Coloana sonoră a noului spot este compusă de Carla’s Dreams. În mediul online, mesajul va fi susținut printr-un spot interactiv (în modulul desktop), unde românii sunt invitați să urmărească

Francesca Lavazza, artizana cafelei cu aromă de artă

Francesca Lavazza, artizana cafelei cu aromă de artă

Dacă ar fi o cafea, ar fi un espresso autentic cu 100% energie italiană, crede Francesca Lavazza, strănepoata fondatorului companiei Lavazza, cea care, în prezent, se ocupă de comunicarea și proiectele din zona de artă și cultură ale celebrului brand italienesc. Pasionată de film, fotografie, design și artă contemporană, Francesca Lavazza este promotoarea numeroaselor colaborări ale brandului cu lumea artistică.

Retro, în stil italian, la Arad

Retro, în stil italian, la Arad

În februarie, spotul agenției arădene Handsome Advertising, „Il nostro gelato Italiano“, realizat pentru brandul Siviero Maria, a fost inclus în Ads of The World, celebra colecție de reclame din toată lumea. O premieră pentru agenție, pentru noi a fost contextul perfect să luăm pulsul publicității românești din afara Bucureștiului. Pentru că, în ziua de azi, ora exactă nu se mai

#NETLIBERARE de la Telekom, sub semnătura Leo Burnett

#NETLIBERARE de la Telekom, sub semnătura Leo Burnett

Noua platformă de comunicare a operatorului de telefonie Telekom România – #NETLIBERARE – poartă semnătura agenției de publicitate Leo Burnett. Mesajul campaniei este livrat prin “spoken poetry”, un gen de poezie propagat prin internet, pentru care agenţia a ales să colaboreze cu artistul Deliric. Cele 5 spoturi TV pot fi vizualizate pe canalul de YouTube al Telekom România. Echipa Leo

Platformă pentru promoțiile online

Platformă pentru promoțiile online

Grupul Mediapost Hit Mail a lansat PROMOTIFUL ACME, o platformă pentru construirea cu ușurință a promoțiilor online.  Platforma permite realizarea unui website de promoţie complet în doar câteva ore, comparativ cu modelul tradiţional în care durata se putea extinde chiar şi la câteva săptămâni, iar costul este de până la 10 ori mai mic. Concret, dacă partea de conținut și creație

Saatchi & Saatchi + The Geeks comunică pentru OLX

Saatchi & Saatchi + The Geeks comunică pentru OLX

Noua campanie a platformei de anunțuri OLX, „Eroii pragmatici”, poartă semnătura agențiilor Saatchi & Saatchi și The Geeks. Campania este primul pas într-o nouă direcție de comunicare, pe care OLX îl urmează în urma unui proces strategic, ce a presupus trecerea prin toate etapele dezvoltării unei noi poziționări: cercetare, strategie, creație și implementare. Campania include execuții TV, radio, OOH și