World Information Architecture Day 2017, la Iași, pe 18 februarie

World Information Architecture Day 2017, la Iași, pe 18 februarie

Ajunsă la cea de-a șasea ediție în România, WIAD (World Information Architecture Day) se va desfășura pentru prima dată la Iași, pe 18 februarie.  Ediția de anul acesta stă sub semnul unei teme extrem de importante și actuale: strategia și structura informației. ”World Information Architecture Day reprezintă un prilej de a aduce în atenția comunității din România, importanța Arhitecturii Informaționale

Storience se axează pe creșterea brandurilor bune

Storience se axează pe creșterea brandurilor bune

Agenția de branding Storience s-a repoziționat cu o nouă strategie de afaceri – Branding for Good, devenind astfel prima agenție din România specializată în crearea și creșterea ”brandurilor bune”. Odată cu repoziționarea, agenția și-a relansat și site-ul. ”După atâția ani de construit și reconstruit branduri, ne-am convins că succesul pe termen lung al unei companii este dependent de comunitate și

Oana Petroff este noul CEO al MediaCom

Oana Petroff este noul CEO al MediaCom

Oana Petroff este noul CEO al MediaCom Romania, funcție ocupată anterior de Carmen Lixandru. Înainte de preluarea acestei poziții, timp de 12 ani a condus Mindshare România. În ultimii trei ani, echipa MediaCom a crescut de la 30 la 44 de angajați și la o cifră de afaceri de aproximativ 46 milioane de dolari. Printre clienții agenției se numără: P&G,

Mirinda pregătește terenul pentru o nouă aromă

Mirinda pregătește terenul pentru o nouă aromă

Un nou sortiment va completa gama Mirinda, începând cu acest an. Pentru a alege între ananas și pepene, compania apelează chiar la fanii băuturii. Aceștia își pot exprima opțiunea folosind platforma www.mirinda.ro, precum și pe toate celelalte canale de comunicare ale brandului. Campania intitulată Bătălia aromelor cuprinde o serie de provocări pe pagina de Facebook Mirinda România, dar și acțiuni

Horia Tecău, ambasador al brandului Amigo

Horia Tecău, ambasador al brandului Amigo

Tenismenul Horia Tecău este noua imagine a campaniei Amigo ”Fii energie, nu vorbe”, lansată  atât în mediul offline, prin prezență in-store, cât și online – pe canalele brandului, și pe TV. ”Sunt tare încântat de acestă colaborare, pe care o văd ca pe o șansă de a vorbi despre pasiunea vieții mele. Eu cred în sport și iubesc tenisul, cred

Câți români plătesc pentru conținut video online?

Câți români plătesc pentru conținut video online?

Doar 10% dintre românii care urmăresc conținut video online plătesc pentru vizionarea acestuia, arată un studiu realizat de compania de research iSense Solutions pentru agenția de media Initiative. Potrivit datelor obținute pentru fiecare dispozitiv în parte, doar 8% dintre cei care urmăresc conținut video online pe smartphone îl plătesc, iar procentul este similar pentru laptop/PC, în timp ce, în cazul

Publicis, agenţia nr. 1 în România în The Gunn Report

Publicis, agenţia nr. 1 în România în The Gunn Report

Publicis România/Publicis One ocupă locul 1 în topul agenţiilor din România, în The Gunn Report, indexul global al excelenţei în creativitate. Procentajul se calculează pe baza premiilor câştigate în cadrul festivalurilor internaţionale din 2016. De-a lungul anului 2016, Publicis România împreună cu agenţia digitală Nurun au câştigat 64 de premii şi 43 de nominalizări la cele mai importante festivaluri locale

Încep înscrierile la Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare

Încep înscrierile la Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare

Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare, cel mai complex program de pregătire profesională, destinat tuturor celor ce lucrează în industria de marketing şi comunicare, dă startul înscrierilor pentru Modulul Fundamentals of Marketing & Communication şi Digital Marketing & Communication. Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se află la a XVI-a ediţie şi are până în prezent 248 de absolvenţi. Modulul

Cine este succesorul lui Maurice Lévy?

Cine este succesorul lui Maurice Lévy?

După ani de speculații, oficialii grupului Publicis au dezvăluit, în sfârșit, unul dintre cele mai bine păzite secrete din industria de publicitate: numele succesorului lui Maurice Lévy. Arthur Sadoun este cel care îi va succeda lui Maurice Lévy în calitate de președinte și CEO la cârma grupului, începând cu data de 1 iunie 2017.  Sadoun, 45 de ani, devine astfel al

Hub-ul creativității pariziene

Hub-ul creativității pariziene

Am fost acasă la creatorii ”The Bear”, cel mai premiat spot publicitar al tuturor timpurilor, în noul cartier general al BETC. În urmă cu câteva luni, BETC, una dintre cele mai creative agenții de publicitate din lume și singura agenție de publicitate din Franța care se menține de 13 ani consecutiv în celebrul The Gunn Report, și-a relocat toate toate operațiunile