Încă un premiu Red Dot pentru Brandient

Încă un premiu Red Dot pentru Brandient

Red Dot, renumita competiție globală de design, a premiat Brandient pentru noul design de ambalaj al berii Silva, lansat în această vară de Heineken România. Aceasta este a doua recunoaștere pentru Brandient la Red Dot — în 2015, coperta revistei BIZ dedicata Singapore a fost premiată pentru designul său original de literă. În acest an, juriul internațional de specialiști în

Holsten, partener al FC Viitorul Constanța

Holsten, partener al FC Viitorul Constanța

Marca de bere Holsten din portofoliul  URBB a devenit partener pe trei ani al echipei de fotbal FC Viitorul Constanța. Parteneriatul debutează cu ocazia play-off-ului Europa League, de joi, 17 august, în care echipa lui Gheorghe Hagi înfruntă FC Salzburg. Acordul a fost anunțat în cadrul conferinței de presă ce la care au participat Shachar Shaine, președintele URBB, și Gheorghe

Prima interfață virtuală a unei agenții de PR

Prima interfață virtuală a unei agenții de PR

Impressum Communication a lansat PRIANA, devenind astfel prima agenție de PR din România care este reprezentată de o interfață digitală activă. Proiectul crescut prin informațiile, inteligența și experiența transferată digital de agenția Impressum Communication și de agențiile care alcătuiesc Unity Group. Expertiza Prianei însumează experienta, creativitatea și cunoștințele unei echipe de specialiști în comunicare cu expertiză în profiling digital (crearea

Creștere de 4% a publicității de tip display pe mobile

Creștere de 4% a publicității de tip display pe mobile

Publicitatea livrată pe dispozitive mobile a reprezentat aproximativ 44% din totalul afișărilor monitorizate de BRAT în prima jumătate a acestui an.  Potrivit studiului MIPO, publicitatea de tip display a înregistrat peste 4,2 miliarde de afișări în primul semestru al anului 2017 (59 milioane de euro ratecard), în creștere cu aproximativ 4% față de același semestru al anului 2016. Ponderea publicității

Netflix face prima achiziție: Millarworld

Netflix face prima achiziție: Millarworld

Netflix a anunțat, recent, prima sa achiziție: a cumpărat compania de producție de benzi desenate Millarworld, fondată de Mark Millar, creatorul seriilor “Kick-Ass,” “Kingsman,” și “Old Man Logan.” Termenii contractului nu au fost anunțați public. Împreună, Netflix și Mark Millar vor transpune în filme, seriale și emisiuni pentru copii personaje celebre din portofoliul Millarworld. Compania achiziționată va continua să creeze

Mihai Gongu pleacă la Jung von Matt Berlin

Mihai Gongu pleacă la Jung von Matt Berlin

După aproape cinci ani la conducerea departamentului de creație din GMP Advertising, începând cu data de 7 august, Mihai Gongu se va alătura echipei Jung von Matt/Spree din Berlin, rețea cu care GMP Advertising are un parteneriat din februarie 2014. La Jung von Matt Berlin, Mihai Gongu va coordona comunicarea contului european Mini în calitate de director de creație. Totodată, Mihai

O nouă poziție în departamentul de comunicare al Pro TV

O nouă poziție în departamentul de comunicare al Pro TV

Cristina Stănciulescu, fost redactor-șef al publicației online Life.ro, s-a alăturat echipei de comunicare  a Pro TV, în poziția de Celebrities PR Manager. Cristina Stănciulescu are o experiență de peste 25 de ani în presă, activând în radio, presă scrisă și online. Echipa de comunicare este coordonată de Cornelia Pițigoi.   “Cristina are o experiență incontestabilă în media și sunt ferm

Deadline extins pentru înscrieri la Golden Drum

Deadline extins pentru înscrieri la Golden Drum

Înscrierile pentru cea de-a 24 ediție a Festivalului Golden Drum au fost extinse până la data de 18 august 2017. Festivalul Internațional de Creativitate Golden Drum va avea loc în perioada 18 -20 octombrie 2017 la Grand Hotel Union din Ljubljana, Slovenia. Lucrările înscrise în competiție vor fi evaluate de două jurii alcătuite din experți ai industriei de publicitate. John

Campanie de imagine ENGIE

Campanie de imagine ENGIE

ENGIE a lansat o campanie de imagine pentru piața românească pentru a le transmite consumatorilor atributele mărcii: umanitate, solidaritate, agilitate, adaptabilitate, inovație. Noua campanie îşi propune redefinirea percepției consumatorilor asupra brandului ENGIE și se adresează atât clienţilor business, cât și celor casnici. Marca ENGIE a fost lansată pe piața româneacă în 2015 în urma rebranding-ului GDF SUEZ. Campania de comunicare

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

Când granița dintre offline și online aproape dispare, brandurile trebuie să știe să combine creativ digitalul cu realul. Este exact domeniul în care excelează GT – agenție de producție creativă, prin adaptare la context, creativitate, dar și experiență și strategie. Creativitatea schimbă regulile Un business început acum 15 ani în zona de print se reinventează pentru era digitală și proiecte