”Creativity 4 Better” revine la București în octombrie

”Creativity 4 Better” revine la București în octombrie

IAA România și IAA Global au stabilit data celei de-a doua ediții a Conferinței Globale IAA ”Creativity 4 Better”. Aceasta va avea loc pe 2-3 octombrie 2018. Organizatorii promit o a doua ediție cu speakeri din toate colțurile lumii și conținut care să surprindă creativitatea în cât mai multe forme, de la tehnologie, la media și advertising.   ”Conferinta Globala

Au început înscrierile la Social Media Summit București

Au început înscrierile la Social Media Summit București

Este locul unde se dă tonul în social media din România la fiecare început de an, care îi adună în offline pe cei care scriu istorie în fiecare zi în online. Social Media Summit București, cel mai important eveniment de social media, are loc pe 28 februarie, la ARCUB Gabroveni și de astăzi, te poți înscrie aici pentru participarea la

Despre schimbări, cu entuziasm

Despre schimbări, cu entuziasm

Maria Tudor coordonează din martie 2017 toate operațiunile de media ale grupului Publicis One în Europa Centrală și de Est. Ce responsabilități are și cum s-a adaptat la rigorile noii poziții? A fost și este în continuare un om de media. Unul dintre cei mai experimentați și, fără nicio exage­rare, unul dintre cei mai buni din piață. La zece ani

Florin Grozea: MOCAPP ajută brandurile să găsească cei mai potriviți influenceri

Florin Grozea: MOCAPP ajută brandurile să găsească cei mai potriviți influenceri

Forin Grozea lansa în 2013 Hit Yourself,  o agenție specializată în dezvoltarea de campanii online pentru artişti, celebrităţi, vedete de televiziune, actori, vloggeri şi bloggeri. Patru ani mai târziu, în a doua jumătate a anului 2017, a trecut la nivelul următor și a lansat MOCAPP, primul marketplace din România care ajută brandurile şi agenţiile să găsească cei mai potriviţi influenceri pentru

De ce nu poți arde etape în brandingul personal?

De ce nu poți arde etape în brandingul personal?

Brandingul personal nu e un selfie. Nici un monolog. Nici o oglindire pe gratis. Ce înseamnă totuși acest proces și mai ales de ce nu este bine să arzi etapele? de Mihaela Rădulescu Demersul de branding personal este ca un raționament coerent de la premise la concluzii. Dacă accepți premisele, nu ai cum să nu accepți concluziile, iar dacă nu

Despre manipulare

Despre manipulare

Funcționează campaniile de manipulare? Și, dacă răspunsul e afirmativ, cum e împărțită responsabilitatea în rețelele de socializare? “manipulare” pare să fi fost cuvântul anului 2017 în social media, dar e o manipulare. de Alexandru Negrea Acum câțiva ani, rețelele de socializare erau parte dintr-o revoluție tehnologică pe care am îmbrățișat-o cu toții și de care ne-am bucurat în mod autentic,

Prietenii tăi, pe Netflix din 1 ianuarie

Prietenii tăi, pe Netflix din 1 ianuarie

Serialul ”Prietenii tăi” poate fi vizionat pe Netflix începând cu 1 ianuarie 2018. Astfel, în noul an, toate cele 10 sezoane ale îndrăgitului serial pot fi urmărite de abonații Netflix din România. Cu peste 109 milioane de abonați din 190 de țări și peste 140 de milioane de ore de seriale și filme, Netflix este cea mai mare televiziune prin internet din

Când marketingul eșuează, spui că a fost branding

Când marketingul eșuează, spui că a fost branding

Nu am întâlnit până acum om de marketing sau antreprenor care să spună că are toate resursele necesare pentru a-și face treaba bine. Aparent nu doar eu văd asta. Conform unui studiu Hubspot, dovedirea rentabilității investiției în marketing și asigurarea unui buget de marketing corespunzător reprezintă două dintre principalele provocări ale oamenilor de marketing. Sursa Cum am ajuns aici? Personal, cred că

AQUA Carpatica, de acum și în versiunea Kids

AQUA Carpatica, de acum și în versiunea Kids

Brandul de apă minerală naturală AQUA Carpatica, deținut de Carpathian Springs SA, o companie membră a VALVIS Holding din anul 2005, a lansat AQUA Carpatica Kids. Noua sticlă are un design special creat pentru copii, cu un dop care curge doar atunci când bei și le permite celor mici să se hidrateze singuri. Acest nou produs, cu un design special

Gustul Italiei în Casa di Peroni

Gustul Italiei în Casa di Peroni

Inaugurată pentru prima dată în 2013, la Londra, odată cu aniversarea de 50 de ani a berii Peroni Nastro Azzurro, în România, prima ediție a avut loc în urmă cu doi ani în București. Cum a fost ediția de anul acesta, care este bilanțul primilor ani și ce planuri are compania pentru anul viitor, povestește Cristina Gherman, Global Brands Director