Creativii lupta pentru tara

Creativii lupta pentru tara

<p> <strong>Cu frunza, fara frunza, gradina Carpatilor, Romania, este o tara fara de brand. Iar ori de cate ori se pune problema sa ne definim o imagine unitara, spiritele se inflameaza. Am provocat echipele de creatie ale celor mai mari agentii de publicitate din Romania sa faca un exercitiu de imaginatie. I-am intrebat cum ar promova ei Romania. Desi au

Jean-Marie Dru vine la Bucuresti in septembrie

Jean-Marie Dru vine la Bucuresti in septembrie

<p> Jean-Marie Dru, una dintre cele mai influente figuri din marketingul si comunicarea ultimelor decenii, vine la Bucuresti sa vorbeasca despre eficienta, cum sunt platite ideile si de ce creativitatea nu mai este optionala in lumea de astazi.</p> <p>  </p> <p> Evenimentul va avea loc in data 28 septembrie, la The Ark, unde isi are sediul si TBWABucuresti.</p> <p>  </p>

Publicitatea trebuie sa vanda, nu sa produca orgasme mentale

Publicitatea trebuie sa vanda, nu sa produca orgasme mentale

<p> <strong>In 2004 lua primul Aur la Effie Romania cu Graffiti BBDO. In 2008 primea primul Effie “pe persoana fizica” pentru o campanie CNA. Este Sorin Psatta, omul care nu da niciodata “add” pe Facebook, dar are aproape 1.000 de oameni interesati de experientele pe care le impartaseste in stilul caracteristic in micul sau spatiu virtual.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Numarul

Piata de media a ajuns in punctul zero

Piata de media a ajuns in punctul zero

<p> <strong>Criza a schimbat fata mass-mediei. Unele titluri au disparut, regiile de publicitate si-au micsorat portofoliul, ierarhiile s-au redesenat. Unii jucatori au profitat de schimbari, altii au pierdut contactul cu noua realitate.</strong></p> <p>  </p> <p> Piata de media se afla la un moment zero, dupa o perioada de resetare. Din acest punct de vedere, specialistii estimeaza ca se vor inregistra

10  pasi pentru networking la maximum

10 pasi pentru networking la maximum

<p> <strong>Uneori, lucrurile simple sunt cel mai greu de facut. Iata cateva idei care sa te ajute sa folosesti la maximum potentialul fiecarei intalniri de networking.</strong></p> <p> <strong>1. FII TU INSUTI</strong></p> <p> Prezinta-te cu bune si cu rele, nu incerca sa pari cine nu esti. Consecintele pot fi dezastruoase pentru tine si pentru businessul tau.</p> <p>  </p> <p> <strong>2. STABILESTE-TI

Unde poti face networking

Unde poti face networking

<p> <strong>Uitati de birouri si sali de conferinte. Iata cum se pot stabili unele dintre cele mai durabile si totodata profitabile relatii de business in locuri inedite</strong>.</p> <p>  </p> <p> <strong>IN AER</strong></p> <p> Cristian Ditoiu, fondator al Transfer.ro, interactioneaza cel mai usor atunci cand oamenii sunt relaxati si bucurosi. Astfel cele mai grozave relatii le-a inceput pe aerodromul Strejnic. A

Networking la maximum

Networking la maximum

<p> <strong>Nu conteaza cine esti, conteaza pe cine cunosti si, mai ales, cum cunosti. In plina era web 2.0, interactiunea umana directa este in continuare principalul motor al succesului in afaceri. Tu cu cine faci networking?</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Traim intr-o era in care comunicarea </strong>este extrem de facila, dar am ajuns sa folosim tehnologia pentru a ridica ziduri in

Ce spune iPad-ul despre tine

Ce spune iPad-ul despre tine

<p> <strong>Spune ce tip de iPad Reader folosesti ca sa stim cine esti. Asa ar putea fi rezumat demersul editorilor revistei “FastCompany”, care au incercat, trecand in revista mai multe tipuri de aplicatii de iPad Reader, sa identifice trasaturile de personalitate ale utilizatorilor acestui gen de gadget, in mare voga la ora actuala</strong>.</p> <p>  </p> <p> <strong>NEWSMIX</strong></p> <p> <em>Despre aplicatie:</em>

Impact decisiv in afaceri

Impact decisiv in afaceri

<p> <strong>Dupa ce razi cu un om, te intelegi mai bine cu el. Este concluzia dupa High Impact Friends Amsterdam, un studiu de caz perfect pentru forta networkingului offline in lumea online.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>High Impact Friends </strong>a avut o misiune precisa: sa puna laolalta bloggeri, companii si agentii ca sa inteleaga mai bine fenomenul social media si sa

Facebook

Facebook

<p> <strong>Victoria Beckham a ales numele fetitei pe care o va naste anul acesta. The Practice a intrat in topul  agentiilor romanesti nominalizate la SABRE 2011.</strong></p> <p>  </p> <p> In urma cu vreo trei ani, as fi aflat aceste stiri fie din ziare, fie dintr-un comunicat de presa. Acum am aflat de pe Facebook. Este doar un banal exemplu despre