ADC*RO Awards, la prima editie

ADC*RO Awards, la prima editie

<p> Art Directors Club Romania (ADC*RO) a anuntat lansarea ADC*RO Awards, un nou festival al creativitatii romanesti, organizat de The Institute, cu suportul UAPR, ce va avea loc in perioada 3-6 decembrie 2012, la Bucuresti.</p> <p>  </p> <p> Festivalul va gazdui atat o competitie, cat si o serie de evenimente adresate industriei de publicitate din Romania. Inscrierile in competitie se

Corina Barladeanu: 10% din veniturile noastre provin din digital

Corina Barladeanu: 10% din veniturile noastre provin din digital

<p> Anul trecut 2activePR a realizat o cifra de afaceri de aproape un milion de euro, cu aproximativ 20% mai mare fata de 2010. Pe ce s-a bazat cresterea si care sunt ariile pe care mizeaza agentia infiintata in urma cu 12 ani de Corina Barladeanu?</p> <p>  </p> <p> <strong>V-ati asteptat la cresterea cifrei de afaceri in 2011?  </strong></p> <p>

MRM Worldwide, agentia anului la Internetics 2012

MRM Worldwide, agentia anului la Internetics 2012

<p> Agentiile care au urcat pe scena Operei in cadrul Galei Internetcs 2012 sunt:  Draftfcb, GreenPixel, Hyperactive, Kubis Interactive, MRM Worldwide, McCann Romania, Propaganda, Publicis, Senior Interactive, The Geeks si Webstyler. Dintre toate acestea, MRM Worldwide a fost desemnata Agentia Anului, aceasta castigand in total 10 premii, pentru campaniile “Romanii sunt destepti”- ROM si “Manager SRL” pentru Vodafone.</p> <p>  </p>

Graffiti PR, afiliere exclusiva la Ketchum

Graffiti PR, afiliere exclusiva la Ketchum

<p> Agentia de PR Ketchum a semnat un acord exclusiv de afiliere cu Graffiti Public Relations, una dintre cele mai mari agentii de PR din Romania.</p> <p>  </p> <p> Parteneriatul dintre cele doua agentii dateaza din 2006, cand Graffiti PR si-a inceput afilierea la Pleon, cea mai mare companie de consultanta in comunicare strategica din Europa. Graffiti PR, condusa de

Un nou concept creativ pentru Orange, marca Publicis

Un nou concept creativ pentru Orange, marca Publicis

<p> Publicis si Orange Romania au lansat in cadrul platformei de comunicare “Animals” un nou concept creativ.</p> <p>  </p> <p> Noul concept se concentreaza pe prezentarea unui personaj reprezentativ din target, printr-o poveste ce ii defineste anumite trasaturi de personalitate. Executional, spotul puncteaza prin cuvinte cheie si scale crescatoare momentele in care o anumita trasatura de caracter este “descoperita”.</p> <p>

Evenimentele Internetics 2012

Evenimentele Internetics 2012

In afara de Gala 2012, evenimentele Internetics de anul acesta includ si doua seri speciale: YouTubeFilms, o seara de proiectii video tematice, pe 24 septembrie, in cinematograful Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping City si HotSpot, unde specialisti din industrie vor discuta despre online, pe 25 septembrie la Institutul Francez, Sala Elvira Popescu.   Competitia Internetics de anul acesta reuneste

Inovatia e ca designul, dar ar trebui sa coste doar o fractiune din el

Inovatia e ca designul, dar ar trebui sa coste doar o fractiune din el

<p> Cu peste 15 ani experienta in industria de outdoor  europeana, Frank Mayr este Chief Techology Officer la Affichage Romania de la inceputul anului. In ultimele luni, el s-a concentrat pe modernizarea si cresterea companiei ca furnizor de servicii premium outdoor. Cum vede el piata romaneasca si care sunt transformarile la care el lucreaza impreuna cu echipa in cadrul Affichage

Exista succes dupa promotii?

Exista succes dupa promotii?

<p> S-a incheiat perioada promotiei. Am avut vanzari, ne-am atins obiectivele…si acum ce facem? Cu ce iesim in evidenta? Cu ce ne diferentiem? Cum tinem consumatorul aproape? O alta promotie? Categoric NU!</p> <p>  </p> <p> Nu sunt contra promotiilor; o astfel de actiune desfasurata o data, de doua ori pe an (ma refer aici la cele mai des intalnite –

Brand Connection devine BPN

Brand Connection devine BPN

<p> IPG Mediabrands a lansat <a href=”http://www.bpnww.com”>Brand Programming Network</a>  (BPN), cea de-a treia agentie de media a grupului din Romania. Practic, prin aceasta lansare agentia Brand Connection, parte a grupului Lowe, s-a transformat in BPN. Compania va fi condusa de Ileana Tomescu (foto), din pozitia de Managing Partner si va opera pe piata locala sub umbrela grupului Lowe, condus de

Story + Experience = Storience

Story + Experience = Storience

Pana in iunie 2012, Adriana si Stefan Liute au format echipa de strategie de brand din cadrul Grapefruit. Din iulie, povestea lor merge mai departe, tot in echipa, insa intr-o companie nou infiintata, Storience. La cateva zile de la lansare, ne-au povestit despre planurile lor si echipa pe care o vor alaturi de ei. Nu in ultimul rand am vorbit