Graffiti BBDO isi prezinta noii lideri

Graffiti BBDO isi prezinta noii lideri

<p> In prima jumatate a anului, Graffiti BBDO si-a regandit structura interna si a numit noi lideri. Iata cum arata echipele de management din departamentele cheie ale agentiei:</p> <p>  </p> <p> Creatia este condusa de diretorii de creatie Alex Strimbeanu

Bilant Cannes Lions 2013

Bilant Cannes Lions 2013

<p> Cea de-a 60-a editie a festivalului de publicitate Cannes Lions s-a incheiat sambata, 22 iunie, cu anuntarea castigatorilor in categoriile Branded Content & Entertainment, Film, Film Craft, Titanium & Integrated Lions.</p> <p>  </p> <p> Lista completa a  castigatorilor Cannes

Concluziile ESOMAR Meetup Romania

Concluziile ESOMAR Meetup Romania

<p> In iunie a avut loc cea de a treia editie ESOMAR Meetup Romania, in parteneriat cu Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Stiinte Economice. In cadrul evenimentului, speakerii romani si internationali au raspuns la intrebarea “Cercetarea de piata

Loveworks, lansata la Cannes Lions 2013

Loveworks, lansata la Cannes Lions 2013

<p> Saatchi & Saatchi a lansat cartea “Loveworks: Cum oamenii de marketing de top din lume fac conexiuni emotionale pentru a castiga in contextul actual de piata”, la Festivalul International de Creativitate Cannes Lions 2013.</p> <p>  </p> <p> Noua carte

15 ani de Campofrio, din Spania pana in Romania

15 ani de Campofrio, din Spania pana in Romania

<p> Campofrio, unul dintre cele mai cunoscute si apreciate branduri de mezeluri si preparate din carne din Europa, parte a Caroli Foods Group, aniverseaza 15 ani in Romania.</p> <p>  </p> <p> “Pasiunea pentru explorarea continua a spatiului gastronomic, spiritul mediteraneean,

295 milioane pentru piata de media in 2013

295 milioane pentru piata de media in 2013

<p> Initiative a lansat cea de-a saptesprezecea editie a Media Fact Book, analiza pietei romanesti de media ce pune in evidenta transformarile pietei pe parcursul anului 2012 si perspectivele si tendintele pentru 2013.  </p> <p>  </p> <p> Potrivit rezultatelor Media

Marcile private – 12% cota de piata

Marcile private – 12% cota de piata

<p> Marcile private au crescut in 2012 cu trei puncte procentuale fata de anul precedent, de la o cota de piata de 9% la 12%, potrivit studiilor <a href=”http://www.gfk-ro.com”>GfK</a> care monitorizeaza consumul casnic.</p> <p>  </p> <p> Numarul de gospodarii care

Orange Romania si Publicis au lansat campania Orange TV

Orange Romania si Publicis au lansat campania Orange TV

<p> Publicis si Orange au lansat campania “Televiziunea se schimba cu Orange” pentru a marca intrarea operatorului telecom pe piata serviciilor de televiziune incepand din acest an.</p> <p>  </p> <p> “Televiziunea, asa cum o stiai pana acum, se schimba cu

10 ani si 31 de trofee la Effie Romania 2013

10 ani si 31 de trofee la Effie Romania 2013

<p> In cadrul celei de-a zecea editii a <a href=”http://www.effie.ro”>Romanian EFFIE Awards</a> au fost acordate 31 de trofee, dintre care un Grand Effie, 13 trofee de aur, sapte de argint si 10 de bronz.</p> <p>  </p> <p> Au fost premiate