Lorand Balint, noul Managing Director Leo Burnett

Lorand Balint, noul Managing Director Leo Burnett

<p> Incepand cu luna mai 2013, Lorand Balint a devenit Managing Director al agentiei de publicitate Leo Burnett & Target, parte a grupului Leo Burnett.</p> <p>  </p> <p> In noul sau rol, se va concentra cu precadere pe zona de

Seminar, competitie, premii si petrecere – toate sub umbrela Effie

Seminar, competitie, premii si petrecere – toate sub umbrela Effie

<p> Jim Taylor, Head of Integrated Activity Planning Capability Global SABMiller si presedintele juriului Romanian EFFIE Awards 2013, va sustine seminarul “Integrated planning – some real-life experience on how to do it”, pentru toate agentiile participante anul acesta la competitia

Cand marketingul devine joc

Cand marketingul devine joc

<p> <strong>Cred ca nu exista abordare mai narcisista pe fata pamantului decat cea a unui om de marketing care vorbeste despre brand. Sincer, pana sa scriu acest articol nu m-am gandit niciodata la aceasta analogie, insa cu cat ma gandesc

Platforma online Antena Play se lanseaza pe 10 iunie

Platforma online Antena Play se lanseaza pe 10 iunie

<p> Antena Play, platforma video de divertisment din Romania ce cuprinde cinci canale TV in regim live, patru canale exclusive, se lanseaza pe 10 iunie.   </p> <p>  </p> <p> “Cele 4 canale exclusive, in care prietenii AntenaPlay.ro se vor intalni cu

Televiziunile Intact Media, in crestere de audiente

Televiziunile Intact Media, in crestere de audiente

<p> Media cotei de piata in 2013, in Prime Time, pentru televiziunile Intact Media este de 18,7, cu  1,2 puncte mai mare decat in 2012. Pentru aceeasi perioada pe targetul All Day, media este de 19,9, cu 1,3 mai mult

Doamna Cora vrea proaspat

Doamna Cora vrea proaspat

<p>  </p> <p> Retailerul <a href=”http://www.cora.ro/” target=”_blank”>Cora</a> a lansat o campanie de marketing prin care sa sustina produsele proaspete pe care le pregateste in fiecare zi in magazinele sale. Pentru a promova aceasta idee, a fost ales un ambasador care

Campania de imagine a BCR porneste dinspre interior

Campania de imagine a BCR porneste dinspre interior

Banca Comerciala Romana (BCR) si-a bazat noua strategie de comunicare a valorilor companiei prin realizarea unor cercetari de piata si a sondajelor interne. “Se dorea ca cea mai puternica banca din Romania sa vina in intampinarea clientilor cu leadeship-ul pentru

Apple, in continuare la putere

Apple, in continuare la putere

<p> Apple ramane lider in topul BrandZTM, topul celor mai valoroase 100 branduri globale, cu o valoare estimata la 185 miliarde dolari.</p> <p>  </p> <p> Apple a crescut cu doar +1% in ultimul an, comparativ cu cresterea de +51% a