Top Social Brands

Top Social Brands

<p> Biserica Catolica nu a aprobat spovedania prin iphone. Nu inca. Insa anul acesta, de ziua mondiala a comunicarii, Papa Benedict al XVI–lea a binecuvantat facebook, twitter si alte retele de socializare. Daca a ajuns pana la Vatican, nu mai exista semne de indoiala fata de amploarea pe care a luat-o fenomenul. </p> <p>  </p> <p> “Eram in tren, citeam si

Cine foloseste retelele sociale?

Cine foloseste retelele sociale?

<p> <strong>Facebook sau Twitter au ajuns cuvinte cheie in marketing. Daca cei mai avizi de noutati le-au explorat deja misterele, celor ultraprecauti le este frica. Isi vor depasi temerile daca vor sti cine sunt cei care zi de zi intra in retele?</strong></p> <p>  </p> <p>  </p> <p> Un procent de 95% dintre oamenii de marketing intervievati de Society of Digital

Alexandru Paius: “Suntem mai atenti la valoarea adaugata si eficienta”

Alexandru Paius: “Suntem mai atenti la valoarea adaugata si eficienta”

<p> <strong>Alexandru Paius, Senior Partner, IMAGE PR</strong><br /> <br />  </p> <p> <strong>Moare sau nu moare PR-ul?</strong><br /> Sub nici o forma. Nu se poate pune problema disparitiei PR-ului tocmai in aceasta perioada in care organizatiile si companiile au mai mult ca oricand nevoie de o reputatie solida in randul publicurilor. Iar principala functie a relatiilor publice este tocmai construirea

Cum va arata piata de publicitate in 2011

Cum va arata piata de publicitate in 2011

<p> <strong>Jucatorii din piata se tem sa faca estimari in legatura cu modul in care vor evolua investitiile media. Cei mai optimis ti mizeaza pe stagnare sau pe o usoara crestere spre finalul anului. Restul vorbesc in continuare de scaderi. Revenirea ar putea incepe mai degraba din 2012</strong>.</p> <p>  </p> <p> Estimarile privind piata de media se fac pe baza

Criza a facut un mare serviciu PR-ului

Criza a facut un mare serviciu PR-ului

<p> <strong>Bogdan Theodor Olteanu este Managing Director la Bortun Olteanu</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> Nu moare. Dimpotriva, se dezvolta si se reinventeaza. La nivel global PR-ul este una dintre categoriile din comunicare care a avut cele mai mari cresteri in ultimii ani. In 2010, conform Holmes Report, industria de PR a avut o cifra de afaceri

Putem avea leadership sau putem ramane cenusarese

Putem avea leadership sau putem ramane cenusarese

<p> <strong>Ioana Manoiu este Managing Partner al GMP </strong> <br /> <br /> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> PR-ul, asa cum l-am invatat noi, a murit.  PR-ul de anii 90, in care 80% din activitatea noastra era sa scriem  comunicate si sa organizam conferinte de presa este mort de ceva timp deja. Meseria noastra s-a reinventat dramatic in ultimii doi ani.

PR-ul nu e mort, PR-ul se transforma

PR-ul nu e mort, PR-ul se transforma

<p> <strong>Gabriela Lungu este Managing Partner  la The Practice</strong><br /> <br /> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> PR-ul nu numai ca nu moare, dar devine una dintre cele mai importante discipline ale comunicarii. Si nu este de mirare, in contextul de astazi in care nu “paid media”, ci “earned media” este modul de comunicare pe care si-l doreste orice brand.

PR-ul, o functie de leadership

PR-ul, o functie de leadership

<p> <strong>Alina Stanciu este Managing Director la Ogilvy PR</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> PR-ul nu moare, ci se consolideaza intr-o piata mult mai matura. Din 2009 asistam la disparitia unui modelul nesustenabil de PR in care se punea prea mare pret pe vizibilitate si prea putin pe continut, in care spectaculozitatea unui program de PR conta

Trebuie sa demonstram ca nu avem o profesie decorativa

Trebuie sa demonstram ca nu avem o profesie decorativa

<p> <strong>Crenguta Rosu este Managing Partner al DC Communication</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> Nu cred ca PR -ul va muri vreodata in sensul sau de sustinator al obiectivelor organizatiei si constructor de raport cu diferitele categorii de public. Se schimba insa masiv modul in care activitatea de PR este gandita, coordonata si implementata pentru ca se

Muncim de zece ori mai mult, dar cu bugete de dieta

Muncim de zece ori mai mult, dar cu bugete de dieta

<p> <strong>Silvia Bucur este Managing Director al PRAIS Corporate Communications</strong><br /> <br /> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong><br /> PR-ul renaste. Relatiile publice au devenit in ultimii  ani,  pe fondul crizei economice mondiale o  puternica resursa de informare si persuasiune, ceea ce marcheaza un trend crescator in aceasta industrie de servicii.<br /> <br />  </p> <p> <strong>Cum crezi ca se va