Berile noii Europe

Berile noii Europe

Producatorii de bere descopera ca, dincolo de traditie si atitudinea conservatoare, consumatorii de bere din Europa Centrala si de Est sunt deschisi la inovatii. Lucru ce se reflecta in efervescenta de noutati ce a cuprins piata. Acum opt ani, producatorul de bere Plzensky Prazdroj avea in plan sa lanseze o bere cu aroma de fructe in Cehia, poate una dintre

Digitalul pe locul al doilea dupa TV in 2011

Digitalul pe locul al doilea dupa TV in 2011

<p> Valoarea investitiilor in publicitatea online a fost cu 30% mai mare in 2011 fata de anul anterior, urcand pana la 34 mil. euro si ajungand astfel pe locul al doilea dupa TV ca investitii atrase din publicitate in 2011, conform studiului Media Fact Book, lansat de reteaua de media Initiative.</p> <p>  </p> <p> Display advertisingul a scazut ca pondere

Sorin Tranca: Am invatat sa muncim mai eficient

Sorin Tranca: Am invatat sa muncim mai eficient

Dupa trei ani in care a luptat cu criza, Sorin Tranca, director de creatie si fondator al Friends Advertising, vorbeste in sfarsit de revenirea pe profit. Si despre o posibila schimbare in actionariat. Cu cinci ani in urma, in 2007, Friends Advertising intra intr-un proces de preluare de catre International Marketing & Sales Group (IMSG), un investitor cotat la Bursa

Companiile cu buget de social media au apelat la agentii specializate

Companiile cu buget de social media au apelat la agentii specializate

<p> 22% dintre companiile care au desfasurat activitati de social media au apelat la agentii de specialitate, arata un studiu realizat de GfK Romania. Motivele pentru care au apelat la astfel de companii tin de: experienta acestora in domeniu (49%) si de eficienta lor (11%).</p> <p>  </p> <p> Companiile care nu au apelat la agentii specializate nu au facut-o pentru

Apa trece, brandurile raman

Apa trece, brandurile raman

<p> <strong>Pe o piata estimata la 300 de milioane de euro, din care aproape jumatate este disputata de cinci branduri cu traditie pe piata locala a apelor minerale, ce sanse au sa castige cota de piata marcile nou intrate in joc? </strong></p> <p>  </p> <p> Teoretic sanse sunt, intrucat piata este departe de a-si fi atins potentialul maxim. In prezent,

Marina Zara: Sunt adepta marketingului pe teren

Marina Zara: Sunt adepta marketingului pe teren

Flanco are un nou director de marketing, pozitie ramasa vacanta din martie 2012, dupa ce Violeta Luca a devenit Deputy CEO. Ce se schimba si care vor fi coordonatele de baza in strategia de marketing a retailerului de produse IT&C, electronice si electrocasnice?   Marina Zara, noul director de marketing al Flanco, este un om de actiune. Nu-i place sa

Amprenta Advertising isi deschide filiala in Bucuresti

Amprenta Advertising isi deschide filiala in Bucuresti

<p> Agentia Amprenta Advertising si-a deschis o filiala in Bucuresti, ca urmare a largirii portofoliului cu clienti din zona de sud a Romaniei. Filiala va fi coordonata de Alexandra Rosca, in calitate de Client Service Director.</p> <p>  </p> <p> Cu o experienta de 12 ani in piata de media, Alexandra Rosca a lucrat la Impression Graphics Romania si Business Media

Publicitate online de 21 mil. euro

Publicitate online de 21 mil. euro

<p> 91,8 milioane de lei (peste 21 de milioane de euro) a fost valoarea pietei de publicitate online din Romania in anul 2011, dupa cum se arata in cea mai recenta editie a studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") derulat de IAB Romania si PwC Romania.</p> <p>  </p> <p> Veniturile inregistrate de cele 22 de companii participante la studiu in

The Geeks, marele castigator pe scena IAB MIXX Awards

The Geeks, marele castigator pe scena IAB MIXX Awards

The Geeks, McCann Erickson, iLeo, CARAT si Kinecto sunt agentiile castigatoare la prima editie IAB MIXX Awards, o competitie internationala care evalueaza toate aspectele cheie ale marketingului online, incluzand strategie, dezvoltarea creativa si executia, plasamentul media si integrarea, eficienta si ROI-ul. Cele mai multe premii au revenit agentiei The Geeks, care a plecat acasa cu 4 trofee: 2 pentru Groupama

Augmented Reality in promovarea brandului de angajator

Augmented Reality in promovarea brandului de angajator

<p> Image PR si Coca-Cola HBC au lansat o aplicatie de augmented reality pentru promovarea programului de Management Trainee al companiei. Aplicatia este una din componentele online ale campaniei “Destination: management”, alaturi de <a href=”http://www.cchbcjobs.ro/management-trainee”>website-ul de cariera</a> si pagina de Facebook a companiei.</p> <p>  </p> <p> Pornind  de la vizualul programului “Destination: management”, realizat in colaborare cu un artist digital,