Click direct la tinta

Click direct la tinta

<p> <strong>Publicitatea care nu este relevanta nu exista. Corect. Dar cum se poate rezolva problema relevantei? In planificarea media online, targetarea comportamentala este o solutie, iar cand intervine si latura predictiva, mesajul sigur ajunge la tinta.</strong></p> <p>  </p> <p> Un barbat ajuns pe un site dedicat femeilor este o cauza pierduta. Nu insa si pentru targetarea  comportamentala predictiva. Respectivul barbat

Lectia Grevei Belgiene

Lectia Grevei Belgiene

<p> <strong>La inceputul anului trecut, 20 dintre marile agentii de Publicitate din Belgia si-au inchis timp de o  saptamana site-urile in semn de protest fata de abuzurile advertiserilor care se intreceau in a organiza “pitch-uri gigant” cu o presiune enorma asupra costurilor si resurselor si asa afectate de criza ale agentiilor. La un an de la initiativa, Stephane Buisseret, presedintele

Dupa 20 de ani

Dupa 20 de ani

<p> <strong>In 2011 se implinesc doua decenii de la infiintarea primei agentii de publicitate din Romania postcomunista. Pentru industriile cu traditie, 20 de ani nu inseamna mare lucru. Pentru noi insa au fost 20 de ani fundamentali. Cu bune si rele, am crescut. Am ars etape si am galopat in incercarea nebuna de a recupera trecutul si de a tine

Drumul de la freelancer la corporatist

Drumul de la freelancer la corporatist

<p> <strong>Am auzit ca BCR cauta sa angajeze un om pe social media la un eveniment dedicat celor mai influenti oameni din social media. Ulterior am aflat de pe Twitter ca bloggerul Alexandru Negrea a devenit Social Media Manager pentru BCR. </strong><br /> <br /> <strong>ALEXANDRU NEGREA</strong><br /> <strong>Varsta:</strong> 26 de ani<br /> <strong>Studii: </strong>ASE Bucuresti<br /> <strong>Blog:</strong> http://alexandrunegrea.ro (activ

Puterea simplitatii

Puterea simplitatii

<p> <strong>“Nu suntem draguti unii cu altii. Suntem eficienti.” Asa isi prezinta Iulian Padurariu echipa MARKS, o noua agentie de marketing care pe o piata aparent sofisticata are curajul sa propuna solutii strategice simple.</strong><br /> <br /> <strong>Ce inseamna MARKS?</strong><br /> Foarte pe scurt, MARKS in seamna marketing simplificat. De cinci-sase ani de cand fac consultanta pe  strategie de business

Pe plus intr-o piata in scadere

Pe plus intr-o piata in scadere

<p> <strong>Pentru cei interesati sa tipareasca reviste si carti in conditii grafice mult peste medie, cele mai bune preturi nu se gasesc nicidecum la tipografii din Romania. Croatia, Serbia, Germania sau Italia sunt cele mai bune optiuni. Iar pentru productia tipografica de masa, cel mai bun raport calitate/pret este oferit de China si Thailanda.</strong><br /> <br /> Sunt recomandarile lui

Social media, in lumea managerilor

Social media, in lumea managerilor

Din ce in ce mai multi lideri din mediul de business sparg barierele comunicarii corporatiste si isi cauta un loc in universul retelelor sociale. Un bancher pe blog Venind dintr-o lume cu reguli stricte, Steven van Groningen a ales experienta social media pentru a-si putea exprima si promova opiniile despre economie, finante si nu numai Dincolo de zona de divertisment,

Creativitate dincolo de cifre

Creativitate dincolo de cifre

<p> <strong>Iesirea din context si folosirea unui suport media inedit sunt doua dintre modalitatile care sporesc considerabil sansele de a atrage atentia asupra unui mesaj. Si, de multe ori, nici nu este nevoie ca bugetul de comunicare sa fie urias pentru ca vizibilitatea sa creasca.</strong><br /> <br /> Piata de media scade si anul acesta. E o certitudine. Variaza numai

Ce defineste un brand romanesc puternic?

Ce defineste un brand romanesc puternic?

<p> <br /> O tara, o cultura, un popor are nevoie de simboluri, marci nationale, modele si povesti de succes cu ajutorul carora sa se defineasca intr-un mod coherent si atractiv. Romania inca nu s-a definit ca brand de tara, nici intern, nici international, prin urmare marcile locale intampina la randul lor dificultati in a se defini la nivel valoric.

(G)localizare in cercetarea de marketing

(G)localizare in cercetarea de marketing

<p> <strong>ISRA Center a devenit membra a celei mai mari retele de cercetare de marketing din lume – un pas important catre resurse si instrumente de lucru despre care oamenii de cercetare din Romania afla numai din carti.</strong></p> <p>  </p> <p> Dupa aproape zece ani de activitate pe piata romaneasca, ISRA Center a devenit membra a celei mai mari retele