Twitter nu este un megafon

Twitter nu este un megafon

<p> <strong>100 de milioane de utilizatori, 65 de milioane de tweet-uri zilnic si 190 de milioane de vizitatori lunar sunt cifrele care definesc acum Twitter, un serviciu lansat in urma cu cativa ani pornind de la o idee relative simpla: construirea unei retele sociale in jurul unor conversatii care sa nu depaseasca lungimea unui SMS.</strong></p> <p> <br /> Relativ rapid

Ce defineste un brand romanesc puternic?

Ce defineste un brand romanesc puternic?

<p> <br /> O tara, o cultura, un popor are nevoie de simboluri, marci nationale, modele si povesti de succes cu ajutorul carora sa se defineasca intr-un mod coherent si atractiv. Romania inca nu s-a definit ca brand de tara, nici intern, nici international, prin urmare marcile locale intampina la randul lor dificultati in a se defini la nivel valoric.

Zece pasi pentru a va consolida prezenta in online

Zece pasi pentru a va consolida prezenta in online

<p> <strong>Marketingul inseamna initierea si intretinerea unui dialog – dialog care acum se poarta in mai multe medii si cu mai multe publicuri. In mod natural, marketingul si brandurile, in speta, se muta acolo unde se afla si publicurile lor. In cazul de fata, pe internet. Pentru a va consolida prezenta in online trebuie sa:</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>1. Alegeti

Planul de marketing in 10 pasi

Planul de marketing in 10 pasi

<p> <strong>Intr-o lume extrem de competitiva, pentru a reusi trebuie sa va diferentiati si sa aratati acest lucru cu consecventa. Fara un plan de marketing bine pus la punct, nu aveti nicio sansa.</strong></p> <p> <strong>1. </strong>Stabiliti un buget de marketing.</p> <p> <strong>2.</strong> Analizati canalele prin care vreti sa comunicati.</p> <p> <strong>3</strong>. Angajati cel putin o persoana dedicata pentru activitatea de

Sase lucruri de evitat in lansarea unui nou brand

Sase lucruri de evitat in lansarea unui nou brand

<p> <strong>Se poate vorbi de un brand doar daca entitatea respectiva a reusit sa se individualizeze in mintea celor cu care interactioneaza si pentru ca totul sa functioneze asa cum trebuie trebuie avute in vedere cateva aspecte:</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>1. </strong>Planificarea lansarii cu putin timp inainte de intrarea pe piata.</p> <p>  </p> <p> <strong>2. </strong>Nimic nu este mai dezarmant

Eficienta cu sau fara cercetare?

Eficienta cu sau fara cercetare?

Din punct de vedere statistic, exista probabilitatea ca o campanie sa fie eficienta fara cercetare. Exemplele din practica de zi cu zi arata contrariul numai si pentru simplul fapt ca prin cercetare se minimizeaza riscul esecului. Daca n-ai habar ce cauti si nici cui te adresezi, nu ai cum sa fii eficient. Iar cand vine vorba de eficienta in comunicare,

Noua generatie de consumatori

Noua generatie de consumatori

<p> <strong>Sunt produsul exclusiv al unui nou sistem de functionare a societatii si au un avantaj urias fata de marketeri si alte generatii de consumatori – accesul facil si nelimitat la informatie. Greu de atins prin marketingul traditional, functioneaza dupa reguli si repere total noi, iar brandurile sunt nevoite sa-i urmeze.</strong></p> <p>  </p> <p>  </p> <p> Ce ii motiveaza acum

Managementul relatiilor publice in Era Conversatiei

Managementul relatiilor publice in Era Conversatiei

Web 2.0 si social media revolutioneaza lumea in care traim si schimba regulile de comunicare. Pascal Beucler, Senior Vice President & Chief Strategy Officer MS&L Group, analizeaza pentru Biz schimbarile care au intervenit in comportamentul si atitudinile consumatorilor, precum si asteparile pe care acestia le au fata de companii. In 1987, Pascal Beucler s-a alaturat echipei de consultanta strategica Intelligences,

Cenzura in publicitate

Cenzura in publicitate

Niciun joc nu e posibil fara reguli. La fel este si in publicitate. Pana unde este insa nevoie de reglementare si cand risca aceasta sa se transforme in cenzura? Doi indragostiti stau imbratisati, in timp ce o domnisoara trece pe langa ei mancand dintr-o punga de chipsuri. Peste imagini este supra – pusa o voce din off care spune: “iti