Rebranding Zenith

Rebranding Zenith

<p> ZenithOptimediaGroup, reteaua internationala de media din care face parte Zenith Romania, s-a relanst printr-un proces de rebranding global si o noua pozitionare- “LIVE ROI”.</p> <p>  </p> <p> Noua pozitionare este sustinuta de un ansamblu global de instrumente de ultima generatie, procese, programe, initiative, incluzand Touchpoints ROI Tracker, Pathways si Catalyst, Socialtools, Adforecast.com, Open si Live Academy.</p> <p>  </p> <p>

Un milion de dolari pentru idei care pot schimba lumea

Un milion de dolari pentru idei care pot schimba lumea

<p> <a href=”http://www.canneslions.ro “>Cannes Lions</a> – International Festival of Creativity si Bill & Melinda Gates Foundation, prin programul <a href=”http://www.grandchallenges.org/Explorations/Topics/Pages/GHCommunicationsRound9.aspx”>The Grand Challenge for Communications</a>, au lansat “Aid is working. Tell the world”, o competitie de proiecte inovatoare care pot schimba felul in care sunt comunicate si respectiv intelese programele umanitare din intreaga lume.</p> <p>  </p> <p> Competitia beneficiaza de un

Mobile Marketing Conference

Mobile Marketing Conference

<p> Cea de-a V-a editie a <a href=”http://www.mobileconference.ro”>Mobile Marketing Conference</a> va avea loc pe 10 mai 2012, la hotel Howard Johnson din Bucuresti. Evenimentul se adreseaza profesionistilor din zona de marketing, comunicare si dezvoltare online, dar si reprezentantilor agentiilor interactive si ai companiilor care activeaza în zona mobile.</p> <p>  </p> <p> Mobile Marketing Conference va include si in acest an

Neuromarketing: mesajele scrise pe pachetele de tigari nu au niciun impact

Neuromarketing: mesajele scrise pe pachetele de tigari nu au niciun impact

<p> Pornind de la comportamentul fumatorilor de evitare a mesajelor de pe pachetele de tigari, Synergon Consulting si Medix Co au investigat prin tehnici de neuromarketing efectele pe care le au respectivele imagini asupra fumatorilor si ex-fumatorilor.</p> <p>  </p> <p> Cu ajutorul unor tehnici de neuromarketing s-au obtinut date nu doar despre ce gandeste consumatorul in mod constient, ci si

De ce nu converteste campania ta adwords?

De ce nu converteste campania ta adwords?

Daca faceti campanii AdWords si clientii tot nu vin, inseamna ca sigur gresiti ceva pe parcursul planificarii campaniei sau in structurarea website-ului. Iata cateva dintre cele mai frecvente greseli, precum si solutiile adecvate pentru fiecare dintre ele. Cea mai importanta inovatie in domeniul advertisingului online, Google AdWords, deja folosit in Romania de peste 15.000 de advertiseri, a devenit un mod

PR si client intre oglinzi paralele

PR si client intre oglinzi paralele

<p> <strong>Atat agentia de PR, cat si clientul isi doresc un parteneriat bazat pe dialog, incredere si o buna cunoastere a muncii celuilalt. Dar lucrurile nu sunt niciodata atat de simple pe cat par in teorie.</strong></p> <p>  </p> <p> Clientul nu intelege munca agentiei, asteapta solutii miraculoase, pe termen scurt, cu bugete infime. Agentia nu respecta termene, trateaza cu superficialitate

Alan Rutherford, presedintele juriului Romanian EFFIE Awards 2012

Alan Rutherford, presedintele juriului Romanian EFFIE Awards 2012

<p> Alan Rutherford, World Chairman al International Advertising Association (IAA), este persoana desemnata sa conduca juriul competitiei  Romanian EFFIE Awards de anul acesta.</p> <p>  </p> <p> De-a lungul timpului, Alan Rutherford (foto) a detinut functii de conducere in cadrul unora dintre cele mai prestigioase companii din industria de marketing si comunicare la nivel mondial, precum: Ogilvy & Mather, Unilever sau

Un nou mod de promovare online

Un nou mod de promovare online

<p> Pe principiul ca unde-s doi puterea creste, mai multe centre de spa din Romania si-au unit fortele pentru a se promova impreuna. Astfel, DespreSpa.ro a lansat email voucherele si cardurile DespreSpa.ro, precum si tehnologia de programare online in Romania, Franta, Dubai, Quatar.</p> <p>  </p> <p> Oameniide afaceri foarte ocupati isi pot rezerva printr-un click terapia preferata, isi pot alege

Cursuri de marketing online

Cursuri de marketing online

<p> Cotate drept unele dintre cele mai bune traininguri de marketing online din lume si recunoscute de OMCP, programele Market Motive devin disponibile in Romania prin intermediul 2Parale.</p> <p>  </p> <p> Cei interesati sa invete SEO, Web Analytics, PPC Advertising sau Social Media de la profesionisti de top la nivel international in online au de acum inainte posibilitatea sa se

Un rebranding Universal

Un rebranding Universal

<p> Din aprilie 2012, focusul pe tehnologie, cercetare si studii de piata se va plia in cazul Universal McCann pe o noua identitate de brand, care va fi lansata la nivel international pentru intreaga retea.</p> <p>  </p> <p> Universal McCann renunta la “Curious minds for surprising results” si trece la “Curiosity works”. Schimbarea face parte dintr-un proces de rebranding care