<p> Lucian Georgescu refuza eticheta de publicitar. A fost si va ramane un creator de continut, nu de ambalaj. La mai bine de 20 de ani de cand intra in tumultuoasa industrie a advertisingului, nu mai poate sa faca publicitate,
<p> Piata romaneasca de publicitate online a inregistrat pe primul semestru al anului 2012 o crestere de 7% fata de perioada similara a anului 2011, atingand valoarea de 46,6 milioane de lei (aprox. 10,2 milioane de euro), conform celei mai
<p> Pe 27 septembrie, a avut loc la The Ark vernisajul expozitiei retrospective "Eames by Vitra", unde publicul a putut descoperi o frantura din imensa mostenire culturala lasata in urma de cei mai influenti designeri americani ai secolului XX, Charles
<p> Compania romaneasca THE PRACTICE se claseaza pe locul 13 in lume in clasamentul general al celor mai creative agentii de PR. In acest top a mai reusit sa intre o singura alta agentie independenta (Prime PR din Suedia), toate
<p> Cum se raporteaza romanii la ideea de “produs sanatos”? Cat de mult cantareste atributul “sanatos” in alegerea produselor de larg consum? Acesta este un fenomen in crestere in Romania, cu multiple modalitati de exprimare in functie de nivelul de
<p> <strong>In 2010 incepeau pregatirile pentru lansarea primului brand propriu al PPD Romania. La finalul unui parcurs de doi ani, timp in care PPD si Ogilvy au distilat la propriu cele mai bune variante de nume, design, ambalaj si pozitionare,
<p> Art Directors Club Romania (ADC*RO) a anuntat lansarea ADC*RO Awards, un nou festival al creativitatii romanesti, organizat de The Institute, cu suportul UAPR, ce va avea loc in perioada 3-6 decembrie 2012, la Bucuresti.</p> <p> </p> <p> Festivalul va
<p> Anul trecut 2activePR a realizat o cifra de afaceri de aproape un milion de euro, cu aproximativ 20% mai mare fata de 2010. Pe ce s-a bazat cresterea si care sunt ariile pe care mizeaza agentia infiintata in urma
<p> Agentiile care au urcat pe scena Operei in cadrul Galei Internetcs 2012 sunt: Draftfcb, GreenPixel, Hyperactive, Kubis Interactive, MRM Worldwide, McCann Romania, Propaganda, Publicis, Senior Interactive, The Geeks si Webstyler. Dintre toate acestea, MRM Worldwide a fost desemnata Agentia
<p> Agentia de PR Ketchum a semnat un acord exclusiv de afiliere cu Graffiti Public Relations, una dintre cele mai mari agentii de PR din Romania.</p> <p> </p> <p> Parteneriatul dintre cele doua agentii dateaza din 2006, cand Graffiti PR