Un nou concept creativ pentru Orange, marca Publicis

Un nou concept creativ pentru Orange, marca Publicis

<p> Publicis si Orange Romania au lansat in cadrul platformei de comunicare “Animals” un nou concept creativ.</p> <p>  </p> <p> Noul concept se concentreaza pe prezentarea unui personaj reprezentativ din target, printr-o poveste ce ii defineste anumite trasaturi de personalitate.

Evenimentele Internetics 2012

Evenimentele Internetics 2012

In afara de Gala 2012, evenimentele Internetics de anul acesta includ si doua seri speciale: YouTubeFilms, o seara de proiectii video tematice, pe 24 septembrie, in cinematograful Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping City si HotSpot, unde specialisti din industrie

Exista succes dupa promotii?

Exista succes dupa promotii?

<p> S-a incheiat perioada promotiei. Am avut vanzari, ne-am atins obiectivele…si acum ce facem? Cu ce iesim in evidenta? Cu ce ne diferentiem? Cum tinem consumatorul aproape? O alta promotie? Categoric NU!</p> <p>  </p> <p> Nu sunt contra promotiilor; o

Brand Connection devine BPN

Brand Connection devine BPN

<p> IPG Mediabrands a lansat <a href=”http://www.bpnww.com”>Brand Programming Network</a>  (BPN), cea de-a treia agentie de media a grupului din Romania. Practic, prin aceasta lansare agentia Brand Connection, parte a grupului Lowe, s-a transformat in BPN. Compania va fi condusa de

Story + Experience = Storience

Story + Experience = Storience

Pana in iunie 2012, Adriana si Stefan Liute au format echipa de strategie de brand din cadrul Grapefruit. Din iulie, povestea lor merge mai departe, tot in echipa, insa intr-o companie nou infiintata, Storience. La cateva zile de la lansare,

Berile noii Europe

Berile noii Europe

Producatorii de bere descopera ca, dincolo de traditie si atitudinea conservatoare, consumatorii de bere din Europa Centrala si de Est sunt deschisi la inovatii. Lucru ce se reflecta in efervescenta de noutati ce a cuprins piata. Acum opt ani, producatorul

Digitalul pe locul al doilea dupa TV in 2011

Digitalul pe locul al doilea dupa TV in 2011

<p> Valoarea investitiilor in publicitatea online a fost cu 30% mai mare in 2011 fata de anul anterior, urcand pana la 34 mil. euro si ajungand astfel pe locul al doilea dupa TV ca investitii atrase din publicitate in 2011,

Sorin Tranca: Am invatat sa muncim mai eficient

Sorin Tranca: Am invatat sa muncim mai eficient

Dupa trei ani in care a luptat cu criza, Sorin Tranca, director de creatie si fondator al Friends Advertising, vorbeste in sfarsit de revenirea pe profit. Si despre o posibila schimbare in actionariat. Cu cinci ani in urma, in 2007,