Am inceput anul cu mai mult optimism decat 2010

Am inceput anul cu mai mult optimism decat 2010

<p> <strong>Imola Zoltan este General Manager al McCann PR</strong><br /> <br /> <strong>Cum crezi ca se va reinventa PR-ul in urmatorii cinci ani?</strong><br /> PR-ul se transforma, in niciun caz nu moare. Comunicatul de presa clasic nu a disparut ci s-a transformat in social media release, birourile de presa clasice s-au mutat in spatiul virtual, castigand astfel publicul prin interactivitate,

Hortensia Nastase: Cheia in PR este sa arati respect

Hortensia Nastase: Cheia in PR este sa arati respect

Relatiile publice sunt produsul contextului macroeconomic, social si politic in care traim. Agentiile care nu se adapteaza acestui context vor fi sortite unui declin ireversibil, simultan cu pulverizarea audientelor pe canale media. Hortensia Nastase este Managing Partner al GolinHarris Bucuresti Moare sau nu PR-ul? De la sumerieni, babilonieni si persi pana la Cicero si Catilina, de la tapiteria de la

In secolul 21, PR-ul va fi puternic sau nu va fi deloc

In secolul 21, PR-ul va fi puternic sau nu va fi deloc

<p> Inauguram o serie de 15 interviuri dedicate industriei romanesti de PR. Primul interviu din serie este cel acordat revistei Biz de<strong> Mircea Tomescu, Managing Director, Graffiti PR.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong></p> <p> A disparut aritmetica odata cu aparitia calculatoarelor? Au disparut probabil foarte multe socoteli facute pe coltul mesei, abace, rigle de calcul si probabil multi

Bloggeri de Romania

Bloggeri de Romania

Peste 3 milioane de romani citesc bloguri. Chiar daca s-a crezut ca multi vor abandona blogurile pentru Facebook, asa cum s-a intamplat in 2009 in favoarea a ceea ce devenea fenomenul Twitter, evolutia de anul trecut a blogosferei demonstreaza contrariul. Blogosfera este in continuare pe val. Stim cate bloguri exista in Romania. Iar anul trecut, cu ocazia lansarii studiului realizat

Click direct la tinta

Click direct la tinta

<p> <strong>Publicitatea care nu este relevanta nu exista. Corect. Dar cum se poate rezolva problema relevantei? In planificarea media online, targetarea comportamentala este o solutie, iar cand intervine si latura predictiva, mesajul sigur ajunge la tinta.</strong></p> <p>  </p> <p> Un barbat ajuns pe un site dedicat femeilor este o cauza pierduta. Nu insa si pentru targetarea  comportamentala predictiva. Respectivul barbat

Lectia Grevei Belgiene

Lectia Grevei Belgiene

<p> <strong>La inceputul anului trecut, 20 dintre marile agentii de Publicitate din Belgia si-au inchis timp de o  saptamana site-urile in semn de protest fata de abuzurile advertiserilor care se intreceau in a organiza “pitch-uri gigant” cu o presiune enorma asupra costurilor si resurselor si asa afectate de criza ale agentiilor. La un an de la initiativa, Stephane Buisseret, presedintele

Dupa 20 de ani

Dupa 20 de ani

<p> <strong>In 2011 se implinesc doua decenii de la infiintarea primei agentii de publicitate din Romania postcomunista. Pentru industriile cu traditie, 20 de ani nu inseamna mare lucru. Pentru noi insa au fost 20 de ani fundamentali. Cu bune si rele, am crescut. Am ars etape si am galopat in incercarea nebuna de a recupera trecutul si de a tine

Puterea simplitatii

Puterea simplitatii

<p> <strong>“Nu suntem draguti unii cu altii. Suntem eficienti.” Asa isi prezinta Iulian Padurariu echipa MARKS, o noua agentie de marketing care pe o piata aparent sofisticata are curajul sa propuna solutii strategice simple.</strong><br /> <br /> <strong>Ce inseamna MARKS?</strong><br /> Foarte pe scurt, MARKS in seamna marketing simplificat. De cinci-sase ani de cand fac consultanta pe  strategie de business

Drumul de la freelancer la corporatist

Drumul de la freelancer la corporatist

<p> <strong>Am auzit ca BCR cauta sa angajeze un om pe social media la un eveniment dedicat celor mai influenti oameni din social media. Ulterior am aflat de pe Twitter ca bloggerul Alexandru Negrea a devenit Social Media Manager pentru BCR. </strong><br /> <br /> <strong>ALEXANDRU NEGREA</strong><br /> <strong>Varsta:</strong> 26 de ani<br /> <strong>Studii: </strong>ASE Bucuresti<br /> <strong>Blog:</strong> http://alexandrunegrea.ro (activ

Pe plus intr-o piata in scadere

Pe plus intr-o piata in scadere

<p> <strong>Pentru cei interesati sa tipareasca reviste si carti in conditii grafice mult peste medie, cele mai bune preturi nu se gasesc nicidecum la tipografii din Romania. Croatia, Serbia, Germania sau Italia sunt cele mai bune optiuni. Iar pentru productia tipografica de masa, cel mai bun raport calitate/pret este oferit de China si Thailanda.</strong><br /> <br /> Sunt recomandarile lui