Creativitate dincolo de cifre

Creativitate dincolo de cifre

<p> <strong>Iesirea din context si folosirea unui suport media inedit sunt doua dintre modalitatile care sporesc considerabil sansele de a atrage atentia asupra unui mesaj. Si, de multe ori, nici nu este nevoie ca bugetul de comunicare sa fie urias pentru ca vizibilitatea sa creasca.</strong><br /> <br /> Piata de media scade si anul acesta. E o certitudine. Variaza numai

Social media, in lumea managerilor

Social media, in lumea managerilor

Din ce in ce mai multi lideri din mediul de business sparg barierele comunicarii corporatiste si isi cauta un loc in universul retelelor sociale. Un bancher pe blog Venind dintr-o lume cu reguli stricte, Steven van Groningen a ales experienta social media pentru a-si putea exprima si promova opiniile despre economie, finante si nu numai Dincolo de zona de divertisment,

(G)localizare in cercetarea de marketing

(G)localizare in cercetarea de marketing

<p> <strong>ISRA Center a devenit membra a celei mai mari retele de cercetare de marketing din lume – un pas important catre resurse si instrumente de lucru despre care oamenii de cercetare din Romania afla numai din carti.</strong></p> <p>  </p> <p> Dupa aproape zece ani de activitate pe piata romaneasca, ISRA Center a devenit membra a celei mai mari retele

Twitter nu este un megafon

Twitter nu este un megafon

<p> <strong>100 de milioane de utilizatori, 65 de milioane de tweet-uri zilnic si 190 de milioane de vizitatori lunar sunt cifrele care definesc acum Twitter, un serviciu lansat in urma cu cativa ani pornind de la o idee relative simpla: construirea unei retele sociale in jurul unor conversatii care sa nu depaseasca lungimea unui SMS.</strong></p> <p> <br /> Relativ rapid

Ce defineste un brand romanesc puternic?

Ce defineste un brand romanesc puternic?

<p> <br /> O tara, o cultura, un popor are nevoie de simboluri, marci nationale, modele si povesti de succes cu ajutorul carora sa se defineasca intr-un mod coherent si atractiv. Romania inca nu s-a definit ca brand de tara, nici intern, nici international, prin urmare marcile locale intampina la randul lor dificultati in a se defini la nivel valoric.

Zece pasi pentru a va consolida prezenta in online

Zece pasi pentru a va consolida prezenta in online

<p> <strong>Marketingul inseamna initierea si intretinerea unui dialog – dialog care acum se poarta in mai multe medii si cu mai multe publicuri. In mod natural, marketingul si brandurile, in speta, se muta acolo unde se afla si publicurile lor. In cazul de fata, pe internet. Pentru a va consolida prezenta in online trebuie sa:</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>1. Alegeti

Planul de marketing in 10 pasi

Planul de marketing in 10 pasi

<p> <strong>Intr-o lume extrem de competitiva, pentru a reusi trebuie sa va diferentiati si sa aratati acest lucru cu consecventa. Fara un plan de marketing bine pus la punct, nu aveti nicio sansa.</strong></p> <p> <strong>1. </strong>Stabiliti un buget de marketing.</p> <p> <strong>2.</strong> Analizati canalele prin care vreti sa comunicati.</p> <p> <strong>3</strong>. Angajati cel putin o persoana dedicata pentru activitatea de

Sase lucruri de evitat in lansarea unui nou brand

Sase lucruri de evitat in lansarea unui nou brand

<p> <strong>Se poate vorbi de un brand doar daca entitatea respectiva a reusit sa se individualizeze in mintea celor cu care interactioneaza si pentru ca totul sa functioneze asa cum trebuie trebuie avute in vedere cateva aspecte:</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>1. </strong>Planificarea lansarii cu putin timp inainte de intrarea pe piata.</p> <p>  </p> <p> <strong>2. </strong>Nimic nu este mai dezarmant

Eficienta cu sau fara cercetare?

Eficienta cu sau fara cercetare?

Din punct de vedere statistic, exista probabilitatea ca o campanie sa fie eficienta fara cercetare. Exemplele din practica de zi cu zi arata contrariul numai si pentru simplul fapt ca prin cercetare se minimizeaza riscul esecului. Daca n-ai habar ce cauti si nici cui te adresezi, nu ai cum sa fii eficient. Iar cand vine vorba de eficienta in comunicare,

Noua generatie de consumatori

Noua generatie de consumatori

<p> <strong>Sunt produsul exclusiv al unui nou sistem de functionare a societatii si au un avantaj urias fata de marketeri si alte generatii de consumatori – accesul facil si nelimitat la informatie. Greu de atins prin marketingul traditional, functioneaza dupa reguli si repere total noi, iar brandurile sunt nevoite sa-i urmeze.</strong></p> <p>  </p> <p>  </p> <p> Ce ii motiveaza acum