Pavel Bartoș, în cea mai nouă campanie Metro

Pavel Bartoș, în cea mai nouă campanie Metro

Cea mai nouă campanie Metro Cash & Carry România, dezvoltată în parteneriat cu Geometry Global România, îl are drept protagonist pe Pavel Bartoș. Campania susține programul ”Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program diferențiator lansat de companie în urmă cu 2 ani. Campania de anul acesta debutează cu un spot tv de 30 de secunde în care

PepsiCo continuă să susțină UEFA

PepsiCo continuă să susțină UEFA

PepsiCo și Liga Campionilor UEFA continuă parteneriatul încă trei ani de acum înainte. Şase dintre brandurile companiei vor susţine evenimentul până în finala din 2021. Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP şi Ruffles sunt brandurile incluse în acest parteneriat și își vor începe activitățile dedicate acestei competiții odată cu desfăşurarea fazelor eliminatorii, în următoarele săptămâni. În cadrul parteneriatului reînnoit, PepsiCo şi

Shoppingul devine din ce în ce mai global

Shoppingul devine din ce în ce mai global

Odată cu amploarea luată de internet, activitatea de shopping a devenit globală. Șapte din 10 cumpărători online din Europa au făcut achiziții de la comercianți internaționali, principalele motive fiind prețurile mai bune și dorința de a cumpăra un anumit brand sau produs, arată studiul UPS Europe Pulse of the Online Shopper din 2017. Ce înseamă aceste rezultate? Nu doar oportunități

Votca Absolut nu are nimic de ascuns

Votca Absolut nu are nimic de ascuns

Te-ai dezbrăca complet pentru firma la care lucrezi? Angajații de la Absolut au făcut-o deja în filmul pentru cea mai noua campanie de comunicare lansată de brandul suedez de votcă, cu tema: “Votca ce nu are nimic de ascuns”. De ce? Ca să arate cât de transparente sunt lucrurile la fabrica lor din Åhus, Suedia. Absolut arată imagini din spatele

Din culisele noii campanii Sissi

Din culisele noii campanii Sissi

Brandul de șuncă Sissi a lansat o nouă platformă de comunicare prin intermediul căreia consumatorii sunt încurajați să-și arate aprecierea față de persoanele dragi din viața lor. Această nouă umbrelă sub care brandul va comunica pornește de la rezultatele unui studiu realizat pe parcursul anului 2017 de către Caroli Foods Group, care arată că ”o femeie care se simte apreciată,

Divizie de traininguri și stil de viață sănătos pentru zona corporate

Divizie de traininguri și stil de viață sănătos pentru zona corporate

Căutați un workshop de nutriție sau unul de viață sănătoasă și sport? Adrenallina Sports PR & more, prima agenție de PR și evenimente din România nișată pe sport, viață sănătoasă și wellness, a lansat, recent, o divizie de programe de training de acest gen. Trainingurile sunt adresate angajaților din mediul corporate și se prezintă sub conceptul Feel the Energy. Programele

Marketing versus GDPR

Marketing versus GDPR

Unul dintre subiectele principale ale acestui an în termeni de evaluare, conformare și măsuri continue pentru viitor este Regulamentul General privind Protecția Datelor (General Data Protection Regulation, en). Regulamentul devine aplicabil peste câteva luni, începând cu data de 25 mai 2018. Companiile care prelucrează date cu caracter personal în diversele lor activități, au beneficiat și încă mai au la dispoziție

Divizie de Employer Branding

Divizie de Employer Branding

GMP PR lansează o divizie dedicată de Employer Branding. Noua divizie are o echipă alcătuită din patru persoane, este coordonată de Cătălina Șeitan și va oferi consultanță în dezvoltarea brandului de angajator atât intern, cât și extern, va crea campanii de recrutare și loializare, campanii de comunicare internă, dar și acțiuni tactice menite să sprijine obiectivele de HR. Cu o

Ce cursuri pregătește Școala IAA?

Ce cursuri pregătește Școala IAA?

Școala IAA a anunțat modulele de studiu disponibile în această primăvară și vară. Iată care sunt perioadele de desfășurare și deadline-urile pentru înscrieri:  Fundamentele Marketingului și Comunicării (16 martie – 7 iulie) Modulul este dedicat celor cu mai puțin de 3 ani experiență – Account Executives, Junior Planners, Brand Executives – care vor să își fundamenteze cunoștințele și să își

FCB Bucharest are un nou Head of Strategy

FCB Bucharest are un nou Head of Strategy

Corina Anghel este noul Head of Strategy al FCB Bucharest. Agenția și-a consolidat, la începutul acestui an, departamentul prin extinderea echipei. Cu o experiență de 10 ani în industrie, dintre care 9 ani dedicați exclusiv strategic planningului, Corina Anghel a studiat comunicare la SNSPA, urmând ca primul an din carieră să-l dedice marketing researchului. Mai apoi și-a descoperit pasiunea pentru