Deadline pentru înscrieri la Festivalul Mediului Înconjurător: 30 aprilie

Deadline pentru înscrieri la Festivalul Mediului Înconjurător: 30 aprilie

Sunteți producători de film la început de drum, storytellers sau pur și simplu vreți să faceți o schimbare în lume? Sony Pictures Television Networks în parteneriat cu Fundația Națiunilor Unite organizează a doua ediție a Festivalului Mediului Înconjurător “Imaginează-ți asta!”,

Starea vlogosferei în România

Starea vlogosferei în România

MaxINFINITE este la momentul acesta vloggerul cu cei mai mulți abonați din online-ul românesc, urmat de iRAPHAHEL și Mikey Hash. Prezentat în premieră la finalul lunii februarie, la Biz Social Media Summit București, clasamentul inițiat de agenția Screen Native este acum

Cât de bine se pricep bloggerii la clătite?

Cât de bine se pricep bloggerii la clătite?

Tefal a invitat 30 de bloggeri din zona de food & lifestyle să își demonstreze creativitatea în bucătărie. Participanții au fost împărțiți în trei grupe (Mexic, Italia și Franța) și au creat clătite după rețete originale folosind noile tigăi ediție

ARRP organizează o conferință despre fake news

ARRP organizează o conferință despre fake news

Asociația Română de Relații Publice – ARRP, în parteneriat cu International Communication Companies Organization – ICCO și cu Biblioteca Centrală Universitară “Carol I” – BCU, organizează conferința “Fake News – O anatomie a mistificării sociale”. Conferința va avea loc miercuri, 21

IAA a scos la vânzare primele bilete la Creativity4Better

IAA a scos la vânzare primele bilete la Creativity4Better

Conferința Globală IAA ”Creativity4Better” a scos la vânzare primele bilete, astfel în perioada 19 martie – 15 mai, pentru membrii IAA prețul unui bilet la conferință este de 295 de euro (redus de la 525 de euro) și 355 de

Olympus și-a extins gama de lactate bio

Olympus și-a extins gama de lactate bio

Producătorul de lactate Olympus a lansat două noi produse din gama ecologică-iaurt si lapte 1Bio3. Noile produse au fost promovate printr-o campanie ce a inclus ATL, BTL, online, social media & PR. Noile produse au fost prezentate printr-o serie de

Philips Lighting devine Signify

Philips Lighting devine Signify

Philips Lighting schimbă numele companiei în Signify, produsele sale rămânând în continuare sub brandul Philips, în baza unui acord de licență existent cu Royal Philips. Decizia privind alegerea noului nume are la bază faptul că lumina devine un limbaj inteligent,

Electronic Beats, oficial în România

Electronic Beats, oficial în România

Telekom a lansat oficial în România Telekom Electronic Beats (TEB). În România, proiectul european de muzică și lifestyle vine cu website-ul local www.electronicbeats.ro și o serie de evenimente internaționale și locale, petreceri proprii sau la care TEB se va afilia,

Câteva zile până la închiderea înscrierilor pentru Produsul Anului

Câteva zile până la închiderea înscrierilor pentru Produsul Anului

Mai sunt doar câteva zile până la încheierea înscrierilor în competiția pentru Produsul Anului 2018. Competiția, ajunsă la a noua ediție, demarează în luna aprilie. După inscriere, produsele intră în atenția unui Comitet Etic, format din profesioniști din zona de comunicare