Netflix face prima achiziție: Millarworld

Netflix face prima achiziție: Millarworld

Netflix a anunțat, recent, prima sa achiziție: a cumpărat compania de producție de benzi desenate Millarworld, fondată de Mark Millar, creatorul seriilor “Kick-Ass,” “Kingsman,” și “Old Man Logan.” Termenii contractului nu au fost anunțați public. Împreună, Netflix și Mark Millar vor transpune în filme, seriale și emisiuni pentru copii personaje celebre din portofoliul Millarworld. Compania achiziționată va continua să creeze

Mihai Gongu pleacă la Jung von Matt Berlin

Mihai Gongu pleacă la Jung von Matt Berlin

După aproape cinci ani la conducerea departamentului de creație din GMP Advertising, începând cu data de 7 august, Mihai Gongu se va alătura echipei Jung von Matt/Spree din Berlin, rețea cu care GMP Advertising are un parteneriat din februarie 2014. La Jung von Matt Berlin, Mihai Gongu va coordona comunicarea contului european Mini în calitate de director de creație. Totodată, Mihai

O nouă poziție în departamentul de comunicare al Pro TV

O nouă poziție în departamentul de comunicare al Pro TV

Cristina Stănciulescu, fost redactor-șef al publicației online Life.ro, s-a alăturat echipei de comunicare  a Pro TV, în poziția de Celebrities PR Manager. Cristina Stănciulescu are o experiență de peste 25 de ani în presă, activând în radio, presă scrisă și online. Echipa de comunicare este coordonată de Cornelia Pițigoi.   “Cristina are o experiență incontestabilă în media și sunt ferm

Deadline extins pentru înscrieri la Golden Drum

Deadline extins pentru înscrieri la Golden Drum

Înscrierile pentru cea de-a 24 ediție a Festivalului Golden Drum au fost extinse până la data de 18 august 2017. Festivalul Internațional de Creativitate Golden Drum va avea loc în perioada 18 -20 octombrie 2017 la Grand Hotel Union din Ljubljana, Slovenia. Lucrările înscrise în competiție vor fi evaluate de două jurii alcătuite din experți ai industriei de publicitate. John

Campanie de imagine ENGIE

Campanie de imagine ENGIE

ENGIE a lansat o campanie de imagine pentru piața românească pentru a le transmite consumatorilor atributele mărcii: umanitate, solidaritate, agilitate, adaptabilitate, inovație. Noua campanie îşi propune redefinirea percepției consumatorilor asupra brandului ENGIE și se adresează atât clienţilor business, cât și celor casnici. Marca ENGIE a fost lansată pe piața româneacă în 2015 în urma rebranding-ului GDF SUEZ. Campania de comunicare

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

Când granița dintre offline și online aproape dispare, brandurile trebuie să știe să combine creativ digitalul cu realul. Este exact domeniul în care excelează GT – agenție de producție creativă, prin adaptare la context, creativitate, dar și experiență și strategie. Creativitatea schimbă regulile Un business început acum 15 ani în zona de print se reinventează pentru era digitală și proiecte

GT – Proiectele noastre

GT – Proiectele noastre

Fie că vorbim de proiecte cu specificații tehnice bine definite sau despre proiecte care sunt bazate doar pe o idee sau o imagine drept sursă de inspirație, completăm din experiență, prin empatie și cu întrebări relevante, pentru a descoperi nevoia reală din spatele briefului. Identificarea nevoii reale a partenerilor este o necesitate în producția personalizată. Contribuim la restrângerea opțiunilor pentru

GT – Lucrăm pentru clienții noștri, nu lucrăm pentru noi

GT – Lucrăm pentru clienții noștri, nu lucrăm pentru noi

Atunci când proiectele complexe te provoacă, resursele tehnice nu mai sunt definitorii. Resursele umane, în schimb, alocate corect în ecuația proiectelor pot asigura coerență în derulare, eficiență și plăcere în comunicare. Creativitatea, capacitatea de a găsi soluțiile potrivite nevoilor clientului, alături de abilități personale și empatie, joacă roluri importante în mana­gementul proiectelor livrate de GT. Secretul echipei noastre este că

#ShowDontTell, noul stil Philips OneBlade

#ShowDontTell, noul stil Philips OneBlade

Philips a lansat pe piața românească OneBlade. Acesta nu este un aparat de bărbierit obișnuit, ci exponentul unui nou stil de a tunde, bărbieri şi contura barba, indiferent de lungimea firului de păr. Lansat la nivel global în peste zece pieţe, noul Philips OneBlade are la bază conceptul #ShowDontTell, care îndeamnă tinerii să se exprime diferit, în funcţie de personalitatea

Platforma noului val

Platforma noului val

De câțiva ani încoace ia amploare ceva ce este pe cale să devină, dacă nu chiar a devenit, un fenomen – noua generație de creatori de conținut. cum face față acestei provocări o agenție de comunicare? După ce, în urmă cu aproape trei ani, McCann PR își schimba modelul de business mizând pe PR‑ul de conținut care ajută brandurile să