”Eu cu cine votez?”: decizie strategică în marketing

”Eu cu cine votez?”: decizie strategică în marketing

Marketingul tradițional este depășit. Simplă teorie. Segmentarea, diferențierea mărcii și personalitatea brandului nu sunt atât de importante pe cât le place oamenilor de marketing să creadă. La raft, oamenii nu gândesc așa, atunci când iau decizia de cumpărare. Asta spune profesorul

Digital Recap, la a șaptea ediție

Digital Recap, la a șaptea ediție

The Bridge, hub-ul de social media și digital al agenției de PR Golin, și bloggerul Alex Ciucă au lansat cea de-a 7-a ediție a raportului Digital Recap. Raportul analizează în principal modul în care Generația Z, tinerii născuți între 1995-2012,

Doncafe, fără îngrădiri

Doncafe, fără îngrădiri

Brandul de cafea Doncafe din portofoliul Strauss România a lansat o nouă campanie de comunicare care își propune să inspire și să încurajeze femeile să se afirme fără îngrădiri de ordin cultural și social. Campania va fi comunicată printr-un mix

7% creștere a pieței FMCG, ca urmare a inflației

7% creștere a pieței FMCG, ca urmare a inflației

Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic, ca urmare a majorării prețurilor pe fondul inflației, arată un studiu GfK. Creșterea nu se datorează volumelor cumpărate, așa cum s-a

Holsten si Tempo, o nouă campanie de imagine

Holsten si Tempo, o nouă campanie de imagine

Berea Holsten, din portofoliul URBB, are o nouă campanie de imagine, realizată de Tempo, avându-l protagonist pe Gheorghe Hagi. Campania susține ideea de cavaler modern prin intermediul Regelui Hagi și al elevilor săi de la echipa Viitorul. Echipa Tempo Advertising:

#NICIOSCUZĂ, de la Minio Studio și JYSK România

#NICIOSCUZĂ, de la Minio Studio și JYSK România

Campania de CSR #NICIOSCUZĂ este rezultatul primei colaborări dintre Minio Studio și JYSK. Prin aceasta, retailerul danez își anunță susținerea pentru Comitetul Național Paralimpic. Comunicarea îl are în prim-plan pe Arian Notrețu, un înotător de 12 ani căruia îi lipsește

La Festa, de acum și sub formă de biscuiți

La Festa, de acum și sub formă de biscuiți

Brandul La Festa a lansat o nouă categorie de produse – biscuiții Cuore, iar povestea acestora este spusă într-un nou spot TV, creat de echipa agenției FCB Bucharest. Echipe participante la proiect FCB Bucharest: Sorina Borcescu – Client Service Director,

”Frăția Berii” Holsten, sub îndrumarea lui Gheorghe Hagi

”Frăția Berii” Holsten, sub îndrumarea lui Gheorghe Hagi

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează o nouă campanie de imagine pentru brandul de bere Holsten. Campania ”Frăția Berii” este susținută printr-un parteneriat strategic cu Gheorghe Hagi și echipa FC Viitorul, ce devin cavaleri moderni ai ”Frăției Berii”, sub îndrumarea

Europenii optimiști, încrederea românilor scade

Europenii optimiști, încrederea românilor scade

La finalul anului trecut, în decembrie, indicele climatului de consum calculat de GfK pentru cele 28 de state din UE a atins valoarea de 21,1 puncte, cea mai ridicată din ultimii 10 ani. La finalul trimestrului al treilea, această valoare