Ralf Lülsdorf: pregătim lansarea Electronic Beats în România

Ralf Lülsdorf: pregătim lansarea Electronic Beats în România

Lansat în anul 2000, Electronic Beats, programul internațional de muzică al Deutsche Telekom, ce cuprinde un portofoliu media vast, inclusiv concerte live în întreaga Europă, ar putea fi lansat, anul viitor, oficial și în România, după ce în urmă cu doi ani compania a derulat proiectul pilot ”Electronic Beats Festival”, un maraton de 72 de ore de experiențe muzicale și

Schimbare în managementul Discovery Communications

Schimbare în managementul Discovery Communications

Discovery Communications reorganizează operaţiunile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA). Ca urmare a acestei decizii, Kasia Kieli a fost numită President & Managing Director, EMEA, iar Victoria Davies, SVP, Country Manager Europa Centrală și de Est (inclusiv România), va coordona și operațiunile din Turcia, Europa de Nord-Est și piețele din regiunea mediterană. Kasia Kieli are peste 17 ani de

S-a lansat BrandMentions

S-a lansat BrandMentions

Dezvoltată în 2015, în varianta beta, se lansează, acum, oficial pe piața românească platforma BrandMentions, un instrument care monitorizează prezența online a businessurilor. Platforma se adresează tuturor celor care au un business cu prezență online și permite monitorizarea mențiunilor atât la nivel global, cât și la nivel regional. Motorul de colectare a mențiunilor urmărește eficient următoarele zone: web, presă, Twitter,

Yasuharu Sasaki: creativitatea digitală, dincolo de YouTube

Yasuharu Sasaki: creativitatea digitală, dincolo de YouTube

Prezent la Conferința Globală IAA din București, Yasuharu Sasaki, Executive Creative Director la Dentsu Tokyo, a povestit pentru Biz câteva idei despre advertisingul nipon și viziunea sa despre publicitarul viitorului. Advertisingul japonez Industria de publicitate din Japonia este foarte diferită de cea din restul lumii. Deseori advertisingul nipon este înțeles doar de japonezi, este foarte amuzant, dar greu de digerat

Publicitate națională cu spirit ardelean

Publicitate națională cu spirit ardelean

Este singura agenție cu anvergură națională cu sediul în afara Bucureștiului și ocupă anual un loc important în topul agențiilor de publicitate din România. Iar Mihaela Rus, CEO al Vitrina Advertising, și-a menținut de 25 de ani principiile de business și de viață, astfel că “spiritul Vitrina” înseamnă și azi încredere, optimism și inventivitate. Povestea Vitrina Advertising se suprapune în

Tendințe ale viitorului în marketing for Health & Wellness

Tendințe ale viitorului în marketing for Health & Wellness

Adrenallina Sports PR & more, prima agenție din România dedicată comunicării în zona sport, viață sănătoasă și wellness, a organizat Conferința Marketing for Health, Healthy Life & Wellness. Rolul evenimentului a fost acela de a oferi informații și de a inspira prin abordări creative și inovative, pentru a comunica mai bine produsele, serviciile, proiectele pe care le desfășoară brandurile din

Cafea cu ginseng, de acum și în România

Cafea cu ginseng, de acum și în România

Începând cu luna decembrie, un nou brand italian premium de cafea se lansează pe piața românească.  Gin-co, cafeaua originală cu extract de ginseng, este distribuită în exclusivitate în România de către Global Mirex, unic importator și distribuitor pe piața românească pentru o serie de branduri italiene premium, precum Antica Gelateria del Corso, Miscela d’Oro, Arthemia, Olio Basso sau Toschi. “Sperăm

Se lansează #ZongaInternational

Se lansează #ZongaInternational

După cinci ani pe piața din România, aplicația de muzică Zonga se lansează la nivel internațional pe 1 decembrie 2017. Aplicația va fi disponibilă și pentru cei peste 5 milioane de români din întreaga lume. Românii din străinătate vor putea descoperi pe Zonga peste 50.000 de melodii (aproximativ 4.000 de ore de muzică 100% românească).  Pentru a promova noul serviciu,

ShopGrade: tendințe în shopper marketing și customer experience

ShopGrade: tendințe în shopper marketing și customer experience

Agenția de publicitate omnichannel g7 a prezentat cele mai noi tendințe în shopper experience la cea de-a doua ediție a conferinței ShopGrade, ce i-a avut invitați pe Radu Atanasiu, Anton Gherca, Andra Blaj, Adrian Stanciu, Jens Brinck și Alexandru Băduț. Radu Atanasiu, Critical Thinking Lecturer la Maastrich School of Management, a explicat cum natura umană e irațională, iar deciziile noastre

Consumer Report 2017

Consumer Report 2017

Starcom a lansat a patra ediție a Consumer Report, studiul care analizează tendințele în materie de tehnologie, shopping behavior şi consum media în rândul românilor. Raportul conţine date din diverse studii coordonate extern (SNA Focus, Gemius, Masor, InfoSys), cât şi date din studii coordonate de Starcom România (”Influence ME 2017”, ”Moms’ media habits”, ”Black Friday”, ”SMG Video Watching Habits 2017”)