”Frăția Berii” Holsten, sub îndrumarea lui Gheorghe Hagi

”Frăția Berii” Holsten, sub îndrumarea lui Gheorghe Hagi

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează o nouă campanie de imagine pentru brandul de bere Holsten. Campania ”Frăția Berii” este susținută printr-un parteneriat strategic cu Gheorghe Hagi și echipa FC Viitorul, ce devin cavaleri moderni ai ”Frăției Berii”, sub îndrumarea

Europenii optimiști, încrederea românilor scade

Europenii optimiști, încrederea românilor scade

La finalul anului trecut, în decembrie, indicele climatului de consum calculat de GfK pentru cele 28 de state din UE a atins valoarea de 21,1 puncte, cea mai ridicată din ultimii 10 ani. La finalul trimestrului al treilea, această valoare

Schimbare în marketingul farmaciilor DONA

Schimbare în marketingul farmaciilor DONA

Carmen Dincă preia poziția de director de marketing al grupului DONA, urmând să fie responsabilă de dezvoltarea brandului Farmacia DONA. Carmen Dincă lucrează în marketing din 1992, la Colgate Palmolive, unde a ocupat pe rând mai multe poziţii cheie, atât

Facebook investește în oamenii care construiesc comunități

Facebook investește în oamenii care construiesc comunități

Facebook a lansat Leadership Program, o iniţiativă globală menită să investească în oamenii ce construiesc comunităţi. Către acest proiect vor fi direcționate zeci de milioane de dolari, printre care granturi de până la 10 milioane de dolari pentru cei care înfiinţează

Prima campanie digitală lansată de HMD Global pe plan local

Prima campanie digitală lansată de HMD Global pe plan local

HMD Global, “The Home of Nokia Phones”, lansează campania de comunicare #Unitefor #Love, prima campanie digitală de brand inițiată la nivel local.  HMD Global, cu sediul în Espoo, Finlanda, este noua casă care găzduiește telefoanele și tabletele Nokia.  Campania reunește

Tu pe ce ai făcut binging?

Tu pe ce ai făcut binging?

Narcos este cel mai popular serial pe care românii au făcut primul binging în România, urmat de House of Cards, Breaking Bad și Vikings, anunță Netflix. Cum definește cea mai mare televiziune de internet din lume conceptul de binging? Vizionarea

Pavel Bartoș, în cea mai nouă campanie Metro

Pavel Bartoș, în cea mai nouă campanie Metro

Cea mai nouă campanie Metro Cash & Carry România, dezvoltată în parteneriat cu Geometry Global România, îl are drept protagonist pe Pavel Bartoș. Campania susține programul ”Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program diferențiator lansat de companie

PepsiCo continuă să susțină UEFA

PepsiCo continuă să susțină UEFA

PepsiCo și Liga Campionilor UEFA continuă parteneriatul încă trei ani de acum înainte. Şase dintre brandurile companiei vor susţine evenimentul până în finala din 2021. Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP şi Ruffles sunt brandurile incluse în acest parteneriat și își

Shoppingul devine din ce în ce mai global

Shoppingul devine din ce în ce mai global

Odată cu amploarea luată de internet, activitatea de shopping a devenit globală. Șapte din 10 cumpărători online din Europa au făcut achiziții de la comercianți internaționali, principalele motive fiind prețurile mai bune și dorința de a cumpăra un anumit brand