Creativitatea schimbă regulile

Creativitatea schimbă regulile

Un business început acum 15 ani în zona de print se reinventează pentru era digitală și proiecte speciale, fără a renunța însă la zona offline. Dragoș Bălan, fondatorul agenției, mizează pe combinații inovatoare și creative care aduc cele două zone împreună. Ce însemna pentru GT un proiect acum 15 ani și ce înseamnă astăzi? Cred că răspunsul poate veni din

Networking la puterea Biz

Networking la puterea Biz

Oameni de business, chefi de top, profesioniști din companii și bloggeri au participat la Biz Networking Experience, pentru a afla noutățile pregătite de revista Biz în sezonul de toamnă-iarnă 2017-2018. “Omul gospodar își face vara sanie și iarna car, iar noi, la Biz, pregătim mereu pașii următori. Avem evenimente și proiecte deja cunoscute, dar pregătim și surprize pentru zona de

Beko continuă parteneriatul global cu FB Barcelona

Beko continuă parteneriatul global cu FB Barcelona

Brandul de electrocasnice Beko a lansat inițiativa ”Locuri de joacă”, prin intermediul căreia jucătorii echipei de fotbal rememorează locurile unde au jucat prima dată fotbal în copilărie.  Inițiativa face parte din campania Beko – FCB ”Partener oficial al jocului” și s-a concretizat sub forma unui filme în care Luis Suárez, Lionel Messi, Gerard Piqué, Arda Turan, Ivan Rakitić şi Marc-André

#CanneSummer, în iulie și august

#CanneSummer, în iulie și august

Biroul Cannes Lions în România organizează patru întâlniri sub umbrela #CanneSummer, în iulie (20, 27) și în august (24, 31). Evenimentele au loc la Rogalski Damaschin, agenția care a dat juratul român prezent anul acesta la festival, în juriul de PR. Reuniunile încep de la 19.00 și durează două ore, timp în care vor avea loc proiecții ale celor mai

Cappy lansează agenția de știri pozitive din România

Cappy lansează agenția de știri pozitive din România

„Binele are gust bun” este un proiect care își propune să promoveze într-un mod inedit inițiativele de bine, să îi răsplătească pe cei care ajută fără a aștepta ceva înapoi și să aducă o schimbare de atitudine în rândul consumatorilor. Campania se concentrează pe evenimentele pozitive din actualitatea noastră, pe gesturile frumoase făcute de oameni de bine și pe inițiativele

Teodora Migdalovici: Cannes Lions este Anul Nou profesional

Teodora Migdalovici: Cannes Lions este Anul Nou profesional

AiMEN și The Cheetos Museum, caracter și egalitate de șanse, creativitate și decizii îndrăznețe, Fearless Girl și Ladies First. Sunt câteva dintre subiectele despre care am discutat cu Teodora Migdalovici, proaspăt revenită de pe meleagurile Cannes-ului. Teodora Migdalovici este ambasador Cannes Lions în România și, în ultimii 13 ani, unul dintre cei mai energici și entuziaști promotori ai creativității din

63 de miliarde de euro – piața de mobile advertising

63 de miliarde de euro – piața de mobile advertising

Încasările din mobile advertising la nivel global au ajuns la 63 de miliarde de euro în 2016, potrivit unui studiu făcut public de IAB Europa. Piața a continuat ritmul accelerat de creștere, urcând cu 60,5% de la 39 de miliarde de euro în anul anterior. Cele mai mari investiții au fost în mobile display (+64,3%), în timp de mobile search-ul

Cultura Zâmbește tinerilor

Cultura Zâmbește tinerilor

Cultura Zâmbește este o inițiativă a brandului Lay’s, menită să îi apropie pe tineri de cultură. Platforma online Cultura Zâmbește reprezintă un ghid cultural pentru tinerii pasionați de arta spectacolului, de cinematografie, fotografie, arhitectură sau muzică. Aceasta reunește peste 26 de inițiative culturale, pe care Lay’s le susține și le promovează. Totodată, prin intermediul platformei, peste 1.000 de tineri au acces

Schimbare de imagine pentru Kaufland România

Schimbare de imagine pentru Kaufland România

Începând din această vară, Kaufland are un logo nou și și-a reînnoit design-ul magazinelor, publicația companiei și website-ul. Reînnoirea identității Kaufland România se subscrie îndemnului lansat prin campania „Noul Tu trăiește fresh. În magazine, transformările de design sunt îmbinate cu o nouă configurație, pentru un traseu al cumpărăturilor mai rapid și mai ușor. Printre schimbări se numără un nou sistem