Interviuri

Media nu se mai vinde en gros

8 feb. 2011 2 min

Media nu se mai vinde en gros

Reading Time: 2 minute

<p> <strong>Dupa cinci ani petrecuti in cadrul grupului BBDO Romania, din care ultimii doi ca  Managing Director al agentiei de media, din aprilie anul acesta Nicoleta Padure are un alt traseu profesional.</strong></p> <p> La cateva luni de la lansarea primului sau proiect antreprenorial, povesteste pentru Biz ce inseamna Media Concept Store si de ce pe piata de media nu mai este sufficient doar sa cumperi mult si sa vinzi cu un adios “gras”.</p> <p> <br /> <strong>Ce v-a motivat sa lansati un “concept store” de media?</strong><br /> Perceptia traditionala despre media e ca sta sub semnul cumparaturilor en gros si vanzarilor en detail. Doar ca, daca te detasezi de rutina pentru a explora perspectiva de ansamblu si tendintele acestei discipline, lucrurile sunt pe o alta treapta a evolutiei. Media contemporana nu mai inseamna (doar) o negociere inspirata si un “adaos comercial”. Intr-un astfel de teritoriu, Media Concept Store e o companie de noua generatie, care construieste diferente si la nivel de stilistica si la nivel de mentalitate.</p> <p>  </p> <p> Are trasatura deschizatorilor de drumuri care stiu deja toate traseele si simt nevoia cartografierii de noi teritorii pentru experimentalistii din categoria “early adopters”. Avem o mare deschidere spre tehnologia folosita strategic, reverent pentru cultura ideii si credem in fuziuni inspirate. Nu ne sunt straine artele, digitalul, arhitectura, designul si integrarea lor intr-un demers creativ de media. Chiar daca vindem si cumparam spatii, autentica noastra misiune este aceea de a fi creatori de gust, consultant de stil si esteti ai  strategiilor de media. Asta automat redeseneaza si profilul clientilor. Clientul pe care ni-l proiectam face parte din categoria celor care “au consumat” etapa de “retail previzibil” si sunt in cautarea unor solutii proaspete, dar care nu dau gres.<br /> <br /> <strong>Cum mai este posibila lansarea unui business de media pe o piata atåt de zdruncinata in ultimii doi ani?</strong><br /> Nu doar ca e posibila, credem ca e momentul ideal. Cu totii stim, in vremea crizelor sunt de gasit si cele mai mari oportunitati. Nu e un act de curaj, ci de inspiratie.<br /> <br /> <strong> Prin ce va diferentiati de o agentie de media traditionala?</strong><br /> Suntem diferiti prin valorizarea strategiilor de media ajustate la silueta brandurilor, prin deschiderea spre abordarea creativa a ambientului, mixuri curajoase si deloc previzibile la capitolul canale de comunicare si o arta a gestionarii si optimizarii proiectelor in ansamblu, pe care numai expertiza si flerul ti le pot da. Ne miscam si gandim in linia mediei contemporane, exploatand constructiv toti anii de experienta cumulata in companii multinationale de anvergura.<br /> <br /> <strong> De ce un client v-ar alege pe voi in detrimental unei agentii cu vechime?</strong><br /> Media Concept Store e o agentie foarte cruda, formata din veterani. Are ascendentul experient ei dublat de gustul pentru inovatia bine strunita.<br /> <br /> <strong> Cui va adresati cu serviciile pe care le-ati lansat prin Media Concept Store?</strong><br /> Acelor clienti care stiu sa valideze o solutie media inspirata, care stiu sa interpreteze rostul conceptului de “value for money”, care stiu ca strategiile bine gandite care lasa loc si pentru exuberanta creativa aduc  inevitabil rezultate.<br /> <br />  </p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: