Mirinda pregătește terenul pentru o nouă aromă

Un nou sortiment va completa gama Mirinda, începând cu acest an. Pentru a alege între ananas și pepene, compania apelează chiar la fanii băuturii.

Aceștia își pot exprima opțiunea folosind platforma www.mirinda.ro, precum și pe toate celelalte canale de comunicare ale brandului. Campania intitulată Bătălia aromelor cuprinde o serie de provocări pe pagina de Facebook Mirinda România, dar și acțiuni de sampling care vor avea loc în întreaga țară.

Cu două personalități bine conturate, cele două noi arome vor fi reprezentate de doi vloggeri, frații Cristi și Vlad Munteanu. Astfel, bătălia se dă între tabăra #suntananas, condusă de Cristi, care îi reunește pe romanticii care visează cu ochii deschiși la călătorii și experiențe noi, versus tabăra #suntpepene, condusă de Vlad și care îi adună laolaltă pe cei cu atitudine, pentru care încrederea în sine e naturală și competițiile un nou prilej de a fi fruntași.

„Bătălia Aromelor, noua campanie Mirinda, este printre puținele campanii care invită fanii să se implice și să intervină asupra brandului pe care îl apreciază și în care cred. Practic, lor li se oferă ocazia de a decide care va fi noua aromă pe care o doresc în portofoliul Mirinda – Pepene sau Ananas”, declară Diana Lupescu, Brand Manager, CSD Flavours.

Mirinda este unul dintre brandurile din portofoliul PepsiCo. Băuturile din portofoliu sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. Pe lângă răcoritoare, PepsiCo include și produse alimentare.