Murmur, în alb-negru

Murmur a lansat colecția toamnă-iarnă. La baza cromaticii este negrul, cu accente de alb, nude și violet. ,,E ca fotografia lui Irving Penn sau Helmut Newton – alb-negru, clasică, rafinată și mereu modernă. Atracția este prea mare să nu mergi în direcția asta”, spune Andreea Bădală, designer și fondator Murmur.

Dramatică prin stilizare și voyeuristică prin transparențe, noua colecție integrează formele clasice în universul senzual Murmur, constituind un proces de maturizare. Maleta clasică devine o piesă cu dublă funcționalitate, transformându-se într-o bluză cu spatele gol, halatul este acum o jachetă transparentă care poate fi purtată ca rochie, peste body-uri semnătură Murmur. Cămașa albă clasică este transpusă în bluze somptuoase cu mâneci bufante sau care dezvăluie umerii, iar colanții simpli capătă accente fine care amintesc de forma de portjartier sau iau locul ciorapilor cu bandă, complet transparenți, arată Murmur, într-un comunicat de presă.

Murmur a fost lansat în anul 2011 ca un concept unic de prêt-à-porter cu influențe retro ce integrează elemente surprinzătoare de lenjerie, adaptate într-un mod inovativ și feminin în piese purtabile, de zi sau seară. Încă de la început, brandul s-a bucurat de atenția presei internaționale, piesele Murmur apărând în publicații ca Vogue UK, India, Olanda, Spania și Japonia, Elle UK, Paper și Brides Magazine. Vedete consacrate precum Madonna, Kylie Jenner, Beyonce, Gigi Hadid, Lady Gaga, Katy Perry și Fergie au ales să poarte piese Murmur pentru proiecte renumite sau în cadrul aparițiilor publice. Pe plan internațional, produsele Murmur pot fi găsite în magazine selecționate din principalele orașe ale lumii, începând cu Paris, Monte Carlo, München, Amsterdam, Lisabona și Moscova și până în New York, Los Angeles, Houston, Toronto, Sydney, Dubai, Tokyo și Singapore.