Marketing

Neuromarketing: Noul aliat al brandurilor

5 sept. 2014 2 min

Neuromarketing: Noul aliat al brandurilor

Reading Time: 2 minuteneuromarketing_1200x627

Zilnic, fiecare dintre noi este “bombardat” cu sute de mesaje, care vor sa ne vanda cate ceva. Dar, cate dintre acestea chiar reusesc sa ne atraga macar atentia? Sau sa ne amintim de acel produs la urmatoarea vizita in cel mai apropiat magazin? Extrem de putine, nu-i asa? Dar, toate acestea sunt pe cale sa se schimbe. Cum?

Ei bine, raspunsul este neuromarketing-ul, o disciplina care combina neurologia cu marketingul si ajuta specialistii din domeniu sa tinteasca exact acea parte a creierului responsabila cu luarea deciziilor de cumparare: creierul reptilian. Aceasta noua stiinta, ce studiaza legaturile stranse dintre procesul decizional si ariile creierului uman, va contribui decisiv la crearea unor mesaje ce nu vor mai trece neobservate de clienti.

Daca sunteti specialist in marketing, comunicare, ori oameni de vanzari, sau pur si simplu va doriti sa aflati ce anume va determina sa optati pentru un produs in detrimentul altuia, atunci este bine sa stiti ca in data de 26 septembrie revista Biz organizeaza evenimentul “NeuroMarketing”, conferinta care il are ca invitat special pe Christophe Morin, fondatorul SalesBrain, prima agentie de neuromarketing. Cu peste 30 de ani de experienta in management si psihologia consumatorului, Christophe Morin a dezvoltat o adevarata pasiune pentru a intelege ce ii determina pe oameni sa cumpere.

De-a lungul timpului a ajutat sute de companii sa atinga un nou nivel de performanta aplicand stiinte cognitive de ultima ora. Contributiile lui Morin in dezvoltarea neuromarketingului au fost rasplatite de Advertising Research Foundation care i-a acordat premiul “Great Mind Innovation Award” si “Great Mind Award” in 2014 si, respectiv in anul 2011. Conferinta va va ajuta sa va concentrati mesajul catre principalele suferinte ale clientilor, sa alegeti argumentele unice si sa le dovediti ce au de castigat si sa livrati catre creierul reptilian.

Tot in cadrul evenimentului organizat de Biz la hotelul Howard Johnson Grand Plaza Bucharest, Christophe Morin va prezenta si modelul “NeuroMap”, care a fost patentat de compania SalesBrain. Acesta este compus din cinci regiuni: cele trei creiere, cei sase stimuli, un proces in patru pasi, cele sase blocuri de trimitere a mesajelor si cele sapte metode de amplificare a mesajelor. Fiecare dintre acestea va ofera informatii valoroase despre neuromarketing si arata modul in care puteti gasi calea catre “butonul” de achizitie din creierul propriilor clienti.

Evenimentul este realizat de Biz, in parteneriat cu Avon si UniCredit Tiriac Bank. Programul integral al conferintei poate fi citit aici.   

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: