Noroc, intr-o noua directie de comunicare

Bergenbier si Leo Burnett&Target au conceput o noua directie de comunicare a brandului de bere Noroc.

Brandul vorbeste acum despre o lume in care descoperim ca norocul nu este intamplator, el trebuie mestesugit cu pricepere. In aceasta linie, noul slogan este: “Gustul mestesugit, nu nimerit”.

Campania care promoveaza noua directie de comunicare cuprinde doua spoturi TV, ambele avandu-l ca protagonist pe tipicarul potcovar

Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:

Din partea Bergenbier S.A.: Mihai Bonca (Marketing Director), Anca Stoica (Brand Manager), Teodora Agafitei (Assistant Brand Manager);

Din partea Leo Burnett & Target: Irina Becher (Creative Director), Adina Basag Teodorescu (Copywriter), DinuGojan (Art Director), Victor Stroe (Planning Director), Dana Marinescu (Brand Communication Director), Cristina Tivichi (Brand Communication Manager), Ana-Maria Feraru (Brand Communication Executive), SorinDeleanu (A/V Producer).

Marca Noroc a fost lansata in 2000 ca o bere romaneasca populara. In 2002 a fost lansat Noroc 2L PET si, in 2004,  Noroc si-a extins portofoliul, lansand PET-ul de 1L si o editie limitata a PET-ului de 2,5L. In 2007, Noroc a lansat PET-ul de 3L.