21 iun. 2017 2 min

Nucleu de energie

Reading Time: 2 minute
Radu Timis
Radu Timiș, CEO, Cris-Tim

Ca acționar, își dorește 100 de ani de existență a companiei, dar și profit. Ca lider, Radu Timiș dovedește că are viziunea și oamenii săi au încredere în el și îl urmează.

Cu cine vă sfătuiți când luați decizii importante legate de companie?

Cele mai importante decizii le iau cu familia, soția mea și cei doi fii, care sunt deja parte activă în business. Soția mea se ocupă de zona proiecte de HR, cultură organizațională și comunicare internă, este al treilea ochi al meu în marea majoritate a deciziilor. Radu Junior este directorul comercial al companiei, iar Ștefan este coordonatorul zonei de IT, auto și securitate. Însă încurajez managerii să își spună părerea și, dacă este diferită de a mea sau a noastră, să aducă argumente. Sunt o persoană deschisă și prin urmare îmi place să am interlocutori puter­nici, care să ardă pentru principiile și ideile lor. În fond, ei sunt specialiștii pe problema sau pe zona care o coordonează. Suntem o companie de familie, însă integrăm aspectele utile dintr-o guvernare corporatistă, iar eu vreau să mă asigur că afacerea poate funcționa și în lipsa mea la nivel operațional. Însă deciziile strategice îmi aparțin mie și familiei mele.

Aveți un mentor?

Nu am un mentor, dar sunt un model pentru copiii mei. Dacă sunt un mentor pentru alții, ei sunt în măsură să o spună.

Ce alt lider admirați?

Printre liderii români pe care îi admir sunt domnii Pavel, proprietarii Dedeman, modele de modestie, integritate și leadership de excepție, Jean Valvis, un creator de branduri, care s-a reinventat continuu în orice business întreprins, dl Șucu de la Mobexpert, care a creat un model de business în Romania, prin care face față cu succes concurenței acerbe din domeniu. Aprecierea mea merge și către Raul Doicescu, Iulian Dascălu, Florin Talpeș, Horia Ciorcilă, Dragoș Petrescu și lista poate continua.

Sunteți activ pe rețelele sociale?

Îmi place modul tradițional de socializare, de aceea particip la nenumărate întâlniri de business, media, interviuri în presă sau TV. Las zona digitală în seama copiilor mei și prin zona formală a companiei – site-urile companiei și profilul pe Facebook.

Comunicare pe e-mail / telefon sau față în față?

Telefon și față în față. E-mailul îl las în responsabilitatea soției, care se ocupă de toată comunicarea personală pe acest canal, și se­cretarei mele pentru zona oficială. Consider că e-mailul, deși practic, este o formă rece de comunicare. Nu de puține ori asist la întâlniri ale managementului, ca invitat, și concluzionez: „Dragilor, mă bucur că v-am văzut și vă simt vii!”. Cam asta caut eu în comunicare, să fie deschisă, interactivă. În plus, la nivel operațional sau de criză, un telefon mișcă mai bine lucrurile. Și dacă e să felicit pe cineva din companie pentru o realizare, vreau ca acel om să simtă și dau un telefon, nu un e-mail. 

„Aș alege să înlocuiesc cuvântul ședință cu întâlniri. Întâlnirea este centrată pe găsirea unei soluții. Ședința… o simt mai mult în zona de raportare. Eu chiar cred în democrația deciziei la nivel operațional.“

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: