Marketing Stiri

O campanie maturata si declinata 360

29 sept. 2015 2 min

O campanie maturata si declinata 360

Reading Time: 2 minute

Muller Das Kaskaval a revenit anul acesta cu o noua campanie… maturata si declinata 360, semnata Jazz , cu un mesaj clar: Muller Das Kaskaval. Maturarea da gustul. Meniul acestei campanii contine un spot TV cu mult appetite appeal, care transforma o simpla omleta intr-un mic dejun epic. Retetele din online sunt ancorate in tendintele moderne de gatit, iar Alice Peneaca si Nicoleta Nuca „invata” sa transforme o reteta simpla, intr-o uber reteta si niste video-uri oarecare intr-unele viralizabile, care de la inceputul campaniei a generat deja peste 850.000 de view-uri cumulate. Ingredientele principale sunt creativitatea si autoironia.

„Muller este un brand care face un pariu frumos pe piata de cascaval: gama de produse inovatoare si comunicare curajoasa prin nuanta ei autoironica. Pariul pare castigator pana acum. Filmarea a fost un maraton, am filmat 8 spoturi in 2 zile. Dar nu a fost asa de rau :-). Pana la urma, cine nu s-ar bucura sa lucreze cu cele mai in voga femei ale momentului din fashion si muzica?”, declara Valentin Suciu din pozitia de regizor al acestor spoturi.

De pe youtube ajungem pe facebook, unde campania este sustinuta in social media prin intermediul blogger-ilor. Dar, comunicarea se regaseste, bineinteles, si in-store prin materiale care iti reamintesc de maturarea care da uber gustul Muller Das Kaskaval si care, de data aceasta, vine cu o promotie si o provocare pentru consumatori: o poza cu reteta preparata cu Muller Das Kaskaval aduce consumatorului, daca incarca imaginea mancarii pe noul site Muller, unul din cele 6 city break-uri culinare sau una dintre cele 60 de carti de retete.

Echipa Jazz care a dat savoare gustului Muller Das Kaskaval a fost formata din:

Valentin Suciu – Creative Partner, Andreea Ghenoiu – Group Creative Director, Raluca Matei – Art Director, Mircea Tara – Copywriter, Diana Benko – Partner, Georgiana Neacsu – Account Manager

Din partea Muller au contribuit:  Laura Simionescu – Marketing Manager, Bogdan Gheorghe – Brand Manager

Spoturile sunt produse de Film Factor, in regia lui Valentin Suciu, DOP – Jordi Rexach.

Website-ul este realizat de Pukka, promovarea in social media de Webuzz si promovoarea online de catre cei de la 2 Parale.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: