Marketing

O competitie locala poate insemna iesirea din starea de confort

18 nov. 2013 < 1 min

O competitie locala poate insemna iesirea din starea de confort

Reading Time: < 1 minut

<p> Bogdan Prajisteanu, ex-Managing Director al MEC Romania, jurizeaza in cadrul ADC*RO Awards la categoria Media.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> O competitie locala respectata care sa premieze creativitatea in comunicare insemna de multe ori depasirea barierelor legate de reducerea severa a bugetelor din ultimii 5 ani precum si recuperarea vanzarilor pierdute. Mai inseamna iesirea din starea de confort a implementarii unor campanii clasice care de multe ori nu fac decat sa urmeze trendintele pietei.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce o sa urmariti la lucrarile inscrise in competitie si ce “ingrediente” ar trebui ele sa aiba pentru a va impresiona?</strong></p> <p> O sa urmaresc modul in care consumatorul este implicat activ cu brandul astfel incat timpul pe care si-l petrece cu brandul este in crestere, o sa evaluez originalitatea stategiei, dar si a implementarii ei precum si impactul de notorietate si vanzari asupra brandului.  </p> <p>  </p> <p> Gala <a href=”http://www.adcromania.ro”>ADC*RO Awards 2013</a> are loc pe 2 decembrie, la ArCuB.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: