O noua campanie Publicis de comunicare a abonamentelor Colibri

<p> Noua campanie de comunicare a abonamentelor Orange Colibri continua ideea “oriunde ai internet ai inspiratie” si ilustreaza intr-un mod dinamic felul in care internetul mobil te inspira sa eviti rutina si sa faci lucrurile altfel.</p> <p>  </p> <p> Executia se inscrie in platforma de comunicare a abonamentelor postpaid, lansata de Orange Romania in luna septembrie, prin care se aduce in prim plan un personaj cu care cei din publicul – tinta se pot identifica.</p> <p>  </p> <p> Dupa un moment de inspiratie si cateva cautari rapide pe net, eroul spotului isi cheama prietenii pentru o organiza o cursa neconventionala.  Pe parcursul povestii descoperim cele trei atribute ale personajului: aventuros, inspirat si popular, atribute care construiesc tipologia publicului-tinta de internet mobil.  </p> <p>  </p> <p> Campania promoveaza si o modalitate inedita de distractie: zorbingul. Considerat chiar un sport extrem, zorbingul consta in rostogolirea unei persoane aflata intr-o sfera transparenta de mari dimensiuni (de la 2,6 pana la 3,8 m diametrul exterior) pe un teren in panta. </p> <p>  </p> <p> “Cu acest spot, ne-am dorit sa ilustram cat mai spectaculos sursa de inspiratie pe care o reprezinta internetul mobil. Felul cum ideile pot lua forma atunci cand esti permanent conectat la universul online. Zorbingul este in acest caz un bun prilej de a initia o competitie unica si in aceeasi masura, o scena cu adevarat memorabila si cinematografica”,  declara Silviu Nedelschi, Group Creative Director la Publicis</p> <p>  </p> <p> “Prin aceasta noua campanie ne-am propus sa aratam cat mai clar modul in care online-ul poate transforma experientele offline. Si, cu siguranta, tinerii aventurosi, deschisi la experiente noi, precum personajul din spotul nostru, se vor lasa inspirati si vor cauta si ei la randul lor solutii noi, creative care sa aduca un plus de savoare experientelor de zi cu zi. Acesta este, de fapt, rolul internetului mobil: sa te surprinda, oriunde te-ai afla”, declara Crina Tenovici, Head of Data & B2B Communication la Orange</p> <p>  </p> <p> In jurul zorbingului se dezvolta nu numai povestea spotului, dar si o activare online: – <a href=”https://www.facebook.com/orangeromania/app_282798961830776″>Tabara de Zorbing</a> – o aplicatie de  Facebook dezvoltata cu rolul unei introduceri rapide in lumea zorbingului. Utilizatorii sunt inscrisi intr-o tabara virtuala, unde au de parcus sapte probe timp de doua saptamani. Dupa un intens antrenament online, la finalul Taberei de Zorbing, ei au sansa sa puna in practica tot ce-au invatat, marele premiu fiind chiar una dintre mingile de zorbing din spotul TV.</p> <p>  </p> <p> In timpul campaniei, oamenii se pot familiariza cu zorbingul si in timpul unei vizite la mall. In cadrul unui proiect special, doua mingi de zorbing sunt expuse in mall-urile din Bucuresti.</p> <p>  </p> <p> Filmarile au avut loc la Paltinu. Regizor – Ohav Flantz. Casa de productie: Mitra Film.</p> <p>  </p> <p> <strong>Echipa Publicis</strong>: Daniel Raicea – Head of Orange Division, Alina Vija – Senior Account Executive, Silviu Nedelschi – Group Creative Director, Vali Petridean – Group Creative Director,  Romulus Petcan – Copywriter, Gabriel Gherca – Art Director, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director, Elis Iaia – Senior Digital Planner, Marius Farcasanu si Catalin Dumitrescu – Web Developer, Camelia Efrimov – AV Producer.   </p> <p>  </p> <p> <strong>Echipa Orange</strong>: Mirela Bosoi – Head of Brand & Communication, Crina Tenovici – Head of Data & B2B Communication, Flavia Cozma – Online Communication Specialist</p> <p>  </p> <p>  </p>