Companii

O nouă ediție a ghidului de bune practici pentru magazinele online

15 mart. 2017 2 min

O nouă ediție a ghidului de bune practici pentru magazinele online

Reading Time: 2 minute

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) în parteneriat cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Asociația Pro Consumatori (APC) și Centrul European al Consumatorilor România (ECC) va elabora o nouă versiune a ghidului de bune practici pentru magazinele online.

Anunțul a fost făcut în cadrul unei mese rotunde organizate de ARMO în parteneriat cu APC și ECC pe tema drepturilor consumatorilor în mediul online, cu ocazia Zilei Mondiale a Consumatorilor.

Dezbaterea este prima de acest fel și a reunit la masa discuțiilor reprezentanți din parte autorităților (Paul Anghel, director general ANPC), ai organizațiilor pentru protecția drepturilor consumatorilor (Costel Stanciu, președintele Asociației Pro Consumatori și Irina Chirițoiu, director ECC Romania), dar și ai magazinelor (Marian Alecsiu, CEO F64, Nicoleta Iancu, Customer Care Manager eMAG, Eugen Rășoiu, CEO Borealy.ro) și integratorul de plăți online PayU(Marius Costin, Country Manager PayU România).

Florinel Chis ARMO
Florinel Chiș, directorul general, ARMO

”Anul trecut valoarea comerțului online în România a fost de peste 2 miliarde de euro, în creștere cu 45% față de anul anterior. Deși am avut cea mai importantă creștere în ecommerce din Uniunea Europeană, după indicele DESI suntem în continuare pe ultimul loc în UE. Tendința e clară – tot mai mulți consumatori se îndreaptă către canalul online. Următorul pas e să accelerăm evoluția acestui canal, ajutând magazinele să crească încrederea clienților, odată prin respectarea normelor europene, cât și prin respectarea unui cod de bune practici la nivelul industriei”, a declarat Florinel Chiș, directorul general, ARMO.

El a mai adăugat ca ARMO va introduce un program de certificare de tip Marcă de Încredere (Trustmark) care să garanteze la nivel european nivelul serviciilor oferite de magazinele românești.

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) a fost lansată în 2010 și reprezintă magazinele online din România.

Pot deveni membri ARMO magazinele online care aderă la prevederile din Statutul Asociației, admiterea în ARMO făcându-se pe baza aprobării Consiliului Director. În plus, pot deveni membri de onoare ai asociației persoanele fizice române sau străine, cu merite deosebite în orice domeniu al vieții economice sau culturale din țară sau străinătate, la propunerea Consiliului Director.

Printre magazinele membre ARMO se numără: AVStore, F64, Elefant, FashionUp, Bestkids, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Fungift, Animax.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: