Marketing Stiri

O nouă gamă în portofoliul Farmec

28 mart. 2017 2 min

O nouă gamă în portofoliul Farmec

Reading Time: 2 minute

Farmec a lansat o nouă gamă în cadrul căreia se regăsesc 27 de tipuri de produse, cuprinse în 3 subgame destinate îngrijirii tenului, corpului și părului. Toate soluţiile oferite sunt naturale, fără parabeni şi au în componenţă parfumuri hipoalergenice. Liniile de produse conţin extracte naturale, precum flori de orhidee, bambus, urzică şi grâu, busuioc şi cimbrişor, ulei de argan sau glicerină. 

Campania de comunicare a noii game Farmec se derulează sub mesajul “Frumusețea și încrederea se cultivă în familie” și are la bază un sondaj derulat la nivel național pe un eșantion de 11.106 persoane. Conform răspunsurilor înregistrate, 39% dintre consumatori consideră că mama a fost persoana de la care au învăţat ce înseamnă frumuseţea şi încrederea, în timp ce 23% din totalul celor chestionaţi au răspuns că bunica este persoana de la care au preluat cele mai importante ritualuri de înfrumusețare. Pentru 21% dintre participanții la sondaj, acest rol l-a avut sora.

Ioana Borza Director de Marketing Farmec
Ioana Borza, director de marketing, Farmec

”Am demarat acest sondaj din dorinţa de a descoperi cine sunt personele care ne-au împărtășit adevăratele secrete de înfrumuseţare şi ne-au oferit cele mai importante lecţii de încredere în sine”, a declarat Ioana Borza, Director de Marketing al companiei Farmec.

Campania de promovare demarată la începutul lunii februarie a inclus activări speciale în magazinele de brand, în supermarketuri şi hiperamarketuri, şedinţe de testare a produselor din noua gamă,  precum și concursuri cu premii pentru consumatori. Circa 11,000 de persoane au fost premiate cu seturi de produse din noua gamă Farmec, precum şi cu accesorii. Campania a fost extinsă, prin promoţii, în cadrul magazinului online Farmec. Astfel, pentru orice comandă de minimum 49 de lei, vizitatorii site-ului au primit cadou un produs din noua gamă Farmec. În luna aprilie, va fi demarată componenta TV și digitală a campaniei “Frumusețea şi încrederea se cultivă în familie”.

Farmec SA Cluj-Napoca comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: