O nouă identitate pentru Zenith

Zenith a anunțat o nouă abordare în comunicarea media, susținută de lansarea unei noi identități de brand, a unei noi poziționări și o relansare a platformelor rețelei.

Prin programul global de rebranding, site-ul www.zenithmedia.com este revizuit complet și include o sectiune interactivă, denumită “Global Intelligence”, cu date și prognoze legate de investițiile în publicitate.

Procesul de rebranding a fost dezvoltat de noua echipă de conducere Zenith, în cooperare cu lideri din principalele piețe și parteneri în consultanță, digital și design, și a fost coordonat de Vittorio Bonori, Global Brand President Zenith.

“Combinăm date, tehnologie și specialiști pentru a explora noi oportunități, pentru a găsi soluții provocărilor complexe și pentru a crește rezultatele de business ale clienților”, explică Vittorio Bonori, Global Brand President Zenith.

În 2002, rețeaua a fost poziționată în  ROI Agency. Sub denumirea ROI+, noua abordare este destinată rezolvării provocărilor de business ale clienților prin intermediul unor modele avansate de comunicare.

Zenith face parte din Publicis One, companie globală de comunicare care reunește capabilitatile și experiența Publicis Groupe, lider global în marketing, comunicare și transformare digitală.