Marketing Stiri

O noua marca de branza pe piata romaneasca

13 feb. 2015 < 1 min

O noua marca de branza pe piata romaneasca

Reading Time: < 1 minut

Bel Group a lansat in Romania Leerdammer, o noua marca de branza de origine olandeza, distribuita de Danone.

Intre cele doua companii exista un parteneriat strategic, incheiat in 2011, prin intermediul caruia Danone este distribuitor oficial in Romania pentru mai multe branduri de branzeturi Bel: La Vache Qui Rit, Kiri, BabyBel, Pick&Croq si acum Leerdammer.

Branza Leerdammer este un produs pe baza de lapte de vaca, are un continut de grasime de 45% si este bogata in calciu.  Nu are adaos de conservanti si contine sub 0,1% lactoza. Are un gust usor dulceag cu note de nuci si este disponibila in 4 arome: Original, Light life (cu 38% mai putina grasime decat varianta Original), Delacrème (cu o textura mai cremoasa, pentru “connaisseurs”) si Caractère care ofera un gust mai puternic, datorita perioadei mai lungi de maturare. Produsul este disponibil in felii pre-ambalate, intr-un pachet resigilabil.

In 2013 Grupul Bel a inregistrat vanzari de 2.7 miliarde euro. Din portofoliul companiei fac parte brandurile La Vache Qui Rit, Kiri, BabyBel, Leerdammer, Boursin, precum si 20 de branduri locale. Compania are peste 10.800 de angajati in 30 de filiale din toata lumea. Produsele Bel se fabrica in 28 de centre de productie si se distribuie in peste 120 de tari.

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: