Marketing Stiri

O noua revista pe piata de media din Romania

3 dec. 2014 < 1 min

O noua revista pe piata de media din Romania

Reading Time: < 1 minut

Incepand cu data de 8 decembrie 2014, piata de media din Romania se imbogateste cu un proiect editorial dezvoltat de Chelgate LTD UK, dedicat exclusiv industriei de comunicare – The PR Journal.

Noua publicatie include analize ale campaniilor de PR, interviuri cu persoane de decizie din companii si institutii cu privire la strategiile de comunicare adoptate, tips & tricks specifice activitatii de relatii publice, studii de caz, dar si recenzii de carti adresate profesionistilor din comunicare si mediului de afaceri in general. Fiecare numar al revistei va include si rubrica “Lunch with CEO”, iar companiile aflate la inceput de drum vor putea afla despre modul in care isi pot promova activitatea in cadrul materialelor publicate la rubrica „PR for Start-up”.

O sectiune separata va fi dedicata activitatilor de public affairs, in cadrul careia vor fi prezentate opiniile unor experti din Romania, dar si din marile centre de lobby din lume (Washington si Bruxelles).

The PR Journal va avea o aparitie trimestriala, insa continutul va fi in permanenta actualizat pe website-ul dedicat publicatiei: www.theprjournal.com.

Pretul unei reviste este de 15 RON. si va putea fi achizitionata in librariile Humanitas si Carturesti sau prin abonament.

Echipa redactionala este formata din jurnalisti cu o experienta indelungata in presa si o foarte buna cunoastere a industriilor despre care scriu, precum si din practicieni de relatii publice.

Titlul care deschide prima editie a revistei este un interviu realizat cu directorul general al companiei eMAG, Iulian Stanciu.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: