Marketing Stiri

O noua serie de cursuri la Institutul de Marketing

14 dec. 2015 < 1 min

O noua serie de cursuri la Institutul de Marketing

Reading Time: < 1 minut

Institutul de Marketing si Oxford College of Marketing lanseaza o noua serie traininguri si programe de certificare internationala in strategie digitala, managementul experientei oferite clientilor (Customer Experience) si evaluarea si monitorizarea performantei (Mastering Metrics). 

Cursurile de strategie digitala incep in ianuarie si vor cuprinde un maraton de ateliere si weekenduri intensive cu tutori din Romania  si din Marea Britanie. Red Barrington va sustine pe 15 ianuarie, de la ora 18:00 si un curs deschis pentru profesionistii de marketing din Romania.

Un program de training si certificare dureaza, in medie, intre sase luni si un an pentru un program de certificare scurt si se poate extinde pana la doi ani pentru programele avansate.

Taxa de curs este de 650 lire de lire pentru un program de certificare de trei sau sase luni, la care se adauga taxele de examinare.

Candidatii pot solicita informatii referitoare la procedurile de examinare ale CIM, taxe si cursuri, Institutului de Marketing, a carui pagina oficiala o puteti accesa aici.

Institutul de Marketing a fost creat in parteneriat cu Oxford College of Marketing si More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin local in Romania tututor marketerilor interesati de performanta profesionala la standarde internationale prin calificari CIM (Chartered Institute of Marketing) – cea mai mare asociatie a marketerilor din Europa, cu peste o suta de ani de existenta.

Mai multe informatii despre aceste cursuri sunt disponibile pe site-ul Institului de Marketing si pe portalul Marketing Focus.

 

 

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: