O revista cu atitudine!

<p> <strong>Avem cu totii de dus povara experientei. Spun povara pentru ca, de multe ori, desi experienta ne ajuta in activitatea de zi cu zi, este din pacate si cea care ne determina sa ne autocenzuram. Ne impinge catre autoconservare pe principiul “Mai bine nu risc, decat sa fac o greseala pentru care apoi trebuie sa platesc”.</strong></p> <p>  </p> <p> Nu militez pentru actiuni pripite. Nici pentru experiente doar de dragul de a experimenta. Consider ca motorul fiecaruia dintre noi trebuie sa fie dorinta de a avansa, de a face mereu ceva nou, iar la baza se afla atitudinea pozitiva, curiozitatea si dorinta de a fi mai bun.</p> <p>  </p> <p> Sa fii un om cu atitudine este, in esenta, un atu. Un atu care ne caracterizeaza atat in familie, cat si in fata colaboratorilor. Si care ne ajuta in tot ceea ce facem. Atitudinea este si in cazul unui jurnalist un manifest. Iar modul in care sunt abordate subiectele reprezinta atitudinea unei reviste.</p> <p>  </p> <p> Care este directia revistei si cum ne pozitionam suntem intrebati si noi. Suntem singura revista de business independenta de pe piata si este normal sa-i punem in incurcatura pe cei care catalogheaza un produs in  functie de grupul din care apartine. In acest context, raspunsul este simplu: suntem o revista cu atitudine. Prima revista de afaceri din Romania, caracterizata prin curaj in abordarea subiectelor. Fara implicare politica, echidistanta, cu focus pe analize de piata si subiecte de ultim moment. Nu ne luptam in declaratii despre cifre de afaceri sau cu subiecte despre cei mai bogati romani, ci ne focusam pe strategia si viziunea oamenilor despre care scriem. Pe inovatia care sta in spatele unei achizitii sau fuziuni ori pe noile tendinte care apar in online, marketing sau management. Si scriem cel mai mult despre antreprenorii si managerii care au curaj sa-si puna ideile in practica, pe oamenii cu atitudine care schimba prin inovatia din activitatea de zi cu zi fata afacerilor.</p>