Când faci brand engagement cu angajații?

Când faci brand engagement cu angajații?

Sesiunile de brand engagement sunt un fel cu totul aparte de training. De fapt, e impropriu spus training pentru că nu antrenăm nimic: nu exersăm abilități anterioare si nici nu învățăm noi competențe. Aproape că nu există un cuvânt potrivit

Ascultarea activă

Ascultarea activă

Nu de puține ori, ceea ce îți spune interlocutorul și ceea ce auzi tu se pot dovedi lucruri diferite, situație care în afaceri poate crea probleme. Aici poate fi de folos ascultarea activă, care înseamnă că trebuie să muncești puțin

Aversiunea de a pierde vrabia din mână

Aversiunea de a pierde vrabia din mână

Cheia succesului lui Jimmy Connors (numărul 1 ATP pentru 268 de săptămâni, dintre care 160 – trei ani şi ceva! – consecutive) a fost credo-ul său: “I hate to lose more than I love to win”. La prima vedere neplăcerea

Lăsați plafoanele la locul lor, în construcții

Lăsați plafoanele la locul lor, în construcții

Mulți oameni bine intenționați au salutat inițiativa politică de plafonare a dobânzilor la creditele acordate de bănci și IFN-uri. Dincolo de intenții, însă, aceasta suferă de mai multe erori de raționament. Prima ar fi aceea că instituțiile de credit ar

Pe axa de comunicare Toronto-București

Pe axa de comunicare Toronto-București

Toronto este colorat și plin de energie, un oras efervescent, cu personalitate. La fel a fost și întâlnirea de primăvară PRGN 2018, care a avut loc în acest oraș. De Alexandra Diniță PRGN este una dintre cele mai mari rețele

Cum s-a degradat euroscepticismul în tandem cu europenismul

Cum s-a degradat euroscepticismul în tandem cu europenismul

La origine, ideea unei Europe unite, garant al păcii pe continent, se baza în mod fundamental pe conceptul de libertate. Pilonii comunității europene erau libertatea de circulație a persoanelor, bunurilor și capitalurilor, eliminarea barierelor de tot soiul. de Ionuț Bălan

Adolescenții. Creativii de mâine!

Adolescenții. Creativii de mâine!

Acum mai bine de un an, am creat un nou proiect de marketing social bazat pe comunitate care adresează o cauză socială importantă: starea de bine a adolescenților. Inițiativa echipei Fundației PRAIS – “Suntem tânăra generație!” – a pornit de

Trei promisiuni și cinci mituri ale Bitcoinului

Trei promisiuni și cinci mituri ale Bitcoinului

Privind retrospectiv, inovația în fazele ei incipiente nu a fost privită cu ochi buni de către oameni care preferau în mod natural certitudinea status quo-ului. Text de Vlad Mercori Însăși mașina, ca vehicul de transport, deși azi unanim apreciată ca

Tendințe în programele wellness pentru angajați

Tendințe în programele wellness pentru angajați

În America, unde s-a născut conceptul corporate wellness, focusul programelor de la începuturi era calat pe renunțarea la fumat și scăderea în greutate. Acum vorbim despre platforme digitale interne, care centralizează date, preferințe și obiective ale angajaților, informații utilizate pentru