Brandul de angajator. Cum îl crești investind în oameni

Brandul de angajator. Cum îl crești investind în oameni

Succesul unei organizații vine din investiția pe care o face în oameni. Iar o parte importantă a investiției, în prezent, merge în zona de educație, ceea ce este și beneficiul care generează o mare parte din retenție la nivel organizațional.

Te gândești să îți vinzi afacerea? Iată ce trebuie să știi

Te gândești să îți vinzi afacerea? Iată ce trebuie să știi

Vânzarea afacerii este un pas important atât în viața companiei care o desfășoară, cât și a antreprenorului din spatele acesteia. Fie că este avută în vedere de la început, fie că ideea se conturează sau oportunitatea apare după mulți ani

Branded Content Marketing: trei lucruri de care să ții cont

Branded Content Marketing: trei lucruri de care să ții cont

Crezi că brandul tău poate trece ”the logo test”? E unul dintre primele lucruri la care ar fi util să te gândești când vrei să începi o strategie de content marketing. de Diana Șerban Content Marketing Institute a publicat recent

România, sezonul următor

România, sezonul următor

Șansa face să mă aflu aproape în fiecare zi în preajma antreprenorilor. Mai mari sau mai mici, mai la început de drum sau mai avansați. Tot șansa face să lucrez și cu manageri din corporații mari. Mai nou, șansa mi-a

Cum învață generația Z

Cum învață generația Z

Până acum câțiva ani aș fi ridicat o sprânceană dacă mi-ar fi povestit cineva despre tehnologie și educație. Aș fi spus: ori educație, ori divertisment. Și totuși, astăzi cred cu totul altceva. De ce? Pentru că suntem în fața unei

Cum dezvoltăm angajații în 2018

Cum dezvoltăm angajații în 2018

M-am întrebat mereu ce anume îi poate ține pe oameni mai mult în sala mea de curs. Acesta este motivul pentru care suntem astăzi aici, eu scriind și tu citind despre metodele de învățare pe care le folosesc companiile din

Când faci brand engagement cu angajații?

Când faci brand engagement cu angajații?

Sesiunile de brand engagement sunt un fel cu totul aparte de training. De fapt, e impropriu spus training pentru că nu antrenăm nimic: nu exersăm abilități anterioare si nici nu învățăm noi competențe. Aproape că nu există un cuvânt potrivit

Ascultarea activă

Ascultarea activă

Nu de puține ori, ceea ce îți spune interlocutorul și ceea ce auzi tu se pot dovedi lucruri diferite, situație care în afaceri poate crea probleme. Aici poate fi de folos ascultarea activă, care înseamnă că trebuie să muncești puțin

Aversiunea de a pierde vrabia din mână

Aversiunea de a pierde vrabia din mână

Cheia succesului lui Jimmy Connors (numărul 1 ATP pentru 268 de săptămâni, dintre care 160 – trei ani şi ceva! – consecutive) a fost credo-ul său: “I hate to lose more than I love to win”. La prima vedere neplăcerea