Despre podcast și valoarea în voce

Despre podcast și valoarea în voce

Dacă acum 3 ani mi-ai fi spus că la sfârșitul anului 2017 voi lansa o emisiune radio online în care voi discuta cu diferiți invitați despre marketing și viață, ți-aș fi spus prietenește că ai greșit adresa. Dar pentru că trăim într-o lume în care lucrurile se pot schimba peste noapte, acum pot spune cu mândrie și bucurie că da,

Marketing versus GDPR

Marketing versus GDPR

Unul dintre subiectele principale ale acestui an în termeni de evaluare, conformare și măsuri continue pentru viitor este Regulamentul General privind Protecția Datelor (General Data Protection Regulation, en). Regulamentul devine aplicabil peste câteva luni, începând cu data de 25 mai 2018. Companiile care prelucrează date cu caracter personal în diversele lor activități, au beneficiat și încă mai au la dispoziție

Antreprenoriatul social în vremuri cu creșteri economice rapide

Antreprenoriatul social în vremuri cu creșteri economice rapide

Antreprenoriatul social, un mod de a dezvolta proiecte, echipe și de a face business privind dincolo de profit și având drept obiectiv rezolvarea unor probleme de ordin social, crește și la noi în intensitate și mai ales la nivel calitativ. Explicațiile sunt numeroase: tinerii încep să înțeleagă tot mult rolul implicării sociale datorită asociațiilor studențești în care cresc în perioada

Cât de mare poate fi o schimbare mică

Cât de mare poate fi o schimbare mică

O afacere poate rezolva probleme sociale ale locuitorilor comunităților din România? Iar dacă reușește, poate rezista pe piața actuală? Printre români există antreprenori care sunt dispuși să își investească timpul, energia și o parte din suflet pentru a face business nu doar pentru profitul lor, dar și pentru binele celor din jur? de Mona Nicolici Cu aceste întrebări în minte

Inițiative cu impact

Inițiative cu impact

Antreprenoriatul social înseamnă a face business nu pentru profit, ci pentru impact pozitiv și rezolvarea unor probleme sociale. Afacerile sociale creează locuri de muncă și sunt o soluție pentru dezvoltarea pe termen lung a comunităților. Muhammad Yunus, câștigător al premiului Nobel pentru pace, crede că antreprenoriatul social este reacția la eșecul sistemului economic actual, care a dat naștere unor crize

De ce nu poți arde etape în brandingul personal?

De ce nu poți arde etape în brandingul personal?

Brandingul personal nu e un selfie. Nici un monolog. Nici o oglindire pe gratis. Ce înseamnă totuși acest proces și mai ales de ce nu este bine să arzi etapele? de Mihaela Rădulescu Demersul de branding personal este ca un raționament coerent de la premise la concluzii. Dacă accepți premisele, nu ai cum să nu accepți concluziile, iar dacă nu

Cum să găsești câmpul cu diamante

Cum să găsești câmpul cu diamante

Este mai ușor să vezi ce realizări grozave au alții decât să te gândești ce ai putea face tu. Ne străduim să-i imităm pe cei care au avut realizări, în loc să încercăm să ne găsim calea noastră spre succes. de Paul Renaud Când vine vorba despre a ne găsi încrederea în noi înșine, am o poveste preferată. Russell Herman

Sense and Responsibility

Sense and Responsibility

Oamenii nu sunt inerent iresponsabili. Responsabilitatea e un pilon esențial al moralei sociale, nu am putea funcționa fără ea. Dar de ce atât de puțini oameni o arată în mediul muncii? Explicația trebuie căutată întâi la mediu, apoi la oameni. de Adrian Stanciu Am ținut recent o prelegere la CEO Club pe tema respon­sabilității, împreună cu distinsul profesor Mircea Dumitru, rectorul

Despre manipulare

Despre manipulare

Funcționează campaniile de manipulare? Și, dacă răspunsul e afirmativ, cum e împărțită responsabilitatea în rețelele de socializare? “manipulare” pare să fi fost cuvântul anului 2017 în social media, dar e o manipulare. de Alexandru Negrea Acum câțiva ani, rețelele de socializare erau parte dintr-o revoluție tehnologică pe care am îmbrățișat-o cu toții și de care ne-am bucurat în mod autentic,

Când marketingul eșuează, spui că a fost branding

Când marketingul eșuează, spui că a fost branding

Nu am întâlnit până acum om de marketing sau antreprenor care să spună că are toate resursele necesare pentru a-și face treaba bine. Aparent nu doar eu văd asta. Conform unui studiu Hubspot, dovedirea rentabilității investiției în marketing și asigurarea unui buget de marketing corespunzător reprezintă două dintre principalele provocări ale oamenilor de marketing. Sursa Cum am ajuns aici? Personal, cred că