Avem potențial în agricultură. Cum îl putem accesa?

Avem potențial în agricultură. Cum îl putem accesa?

România are a șasea cea mai mare suprafață agricolă utilizată dintre țările Uniunii Europene și este printre primii zece exportatori mondiali de grâu și porumb. Vorbim despre o industrie care produce, anual, 15-18 miliarde euro. În tot acest timp, ȋn agricultură lucrează aproximativ un sfert din forța de muncă ocupată din România. Este evident potenţialul subexploatat al agriculturii. de Călin

Liderii organizației – părinții erei digitale

Liderii organizației – părinții erei digitale

Până în 2020, nevoia de abilități analitice și de luare a deciziei pe bază de date va crește cu 42%  de Horațiu Cocheci Tot mai multe studii și cercetări recente gravitează în jurul impactului tehnologiei asupra locurilor de muncă, într-un orizont de timp apropiat. Astfel, conform rezultatelor prezentate în raportul „Future of Jobs” publicat de World Economic Forum, evoluția tehnologiei

Social media din perspectivă de business

Social media din perspectivă de business

Am împlinit recent 10 ani de când activez în social media. Timp în care am fost și blogger, și consultant. Din ambele ipostaze am văzut cum se raportează companiile la fenomenul social media. Text de Cristian China-Birta Probabil cea mai plină de învățăminte concluzie la care am ajuns în acești 10 ani este asta: companiile care au reușit cu adevărat

De ce growth hacking-ul este viitorul marketingului?

De ce growth hacking-ul este viitorul marketingului?

Era anul 1996 și o zi foarte importantă pentru Sabeer Bhatia și Jack Smith, doi foști ingineri Apple. Aceștia tocmai ce obținuseră finanțare pentru ideea lor inovatoare, un client de email web pe care oricine îl putea folosi gratuit (un fel de Gmail/Yahoo din ziua de azi), și urma o întâlnire cu firma de venture capital care i-a finanțat. Text

România abuzată

România abuzată

Am scris de multe ori, pe urmele marilor autori ai liberalismului clasic, că statul este un sistem complex de stimulente perverse și de acte cu consecințe negative neintenționate, adică un iad pavat cu (cel puțin declarativ) bune intenții. De exemplu, statul își propune să combată corupția și furtul din bani publici, dar tot ce reușește să facă este să le

Drumul brandingului

Drumul brandingului

Avem un produs. Cum îl fac brand și apoi cum îl promovez? Este provocarea cu care se confruntă cei mai mulți antreprenori la început de drum, mai ales cei cu viziunea de a construi ceva pe termen lung. De Dochița Zenoveiov  “Produsele sunt făcute în fabrică, iar brandurile în mintea consumatorului”, spunea ino­vatorul în branding Walter Landor, reperul agenției INOVEO în

Cum mi-am testat abilitățile de coaching și învățare prin cross-learning

Cum mi-am testat abilitățile de coaching și învățare prin cross-learning

Abilitățile grafice ale unui designer se pot dovedi a fi utile și în alte departamente, cu siguranță. Am creat un grup de studiu în care un tester, un front-end developer și doi membri ai echipei de content au fost inițiați în Photoshop. Iată cum s-a desfasurat procesul de învățare. De Victor Keller Fiecare progresează în ritmul propriu. Unii sunt auto-didacți,

România trebuie să devină zonă liberă

România trebuie să devină zonă liberă

Lupta cu evaziunea a căpătat vara aceasta accente donquijotești și când spun asta mă gândesc nu doar la luptătorii antifraudă care au terorizat litoralul în căutarea bacșișului chelnerilor, ci și la sistemul split TVA, ce afectează dinamismul IMM și pieţele în general, fiindcă s-a găsit o nouă metodă, de import, ca să fie afectată lichiditatea întreprinzătorilor. de Ionuț Bălan Dacă guvernul

Să redevenim oameni într-o lume a cifrelor

Să redevenim oameni într-o lume a cifrelor

Într-un moment în care businessurile se ghidează după cifre care arată numărul de clienți, numărul de vânzări, churn etc., provocarea constă în motivarea companiilor spre orientarea viziunii către client, nu ca număr, ci ca persoană. de Raluca Martin Clientul este un om care simte, trăiește și gândește lucruri despre compania cu care intră în contact, și astfel prinde contur experiența

Costul angajaților care pleacă din companie

Costul angajaților care pleacă din companie

Cu câteva săptămâni în urmă, am primit un apel telefonic de la Dana. O cunosc pe Dana de câțiva ani. Ea a lucrat ca director de vânzări în Albania pentru o companie multinațională franceză. de Toine Kets  În 2015, ea a avut curajul să demisioneze și să i se alăture sorei ei, care avea la acea vreme o mică afacere.