Serviciile medicale sub impactul Big Data

Serviciile medicale sub impactul Big Data

Un pacient poarta un ceas inteligent, conectat la o platforma medicala de tip cloud care ii monitorizeaza starea de sanatate. Deoarece scopul acestui ceas este de a-i urmari in permanenta tensiunea arteriala, pulsul si nivelul de glucoza, platforma medicala estimeaza ca pacientul are o probabilitate mare de a face un stop cardiac in urmatoarele 90 de zile, daca nu actioneaza

Mall-urile, fata in fata cu chiriasii

Mall-urile, fata in fata cu chiriasii

Comertul romanesc a cunoscut transformari dramatice dupa 1989. Pe scurt, s-a concentrat in Romania in ultimii 25 de ani in centre comerciale si mall-uri, fiecare avand specificul lor si tintind un anumit segment de clienti.  Text scris de Claudiu Costin, proprietar magazine Dolce Natura Cu toate ca mall-urile si centrele comerciale detin mai mult de 90% din spatiile unde se face

Poate fi oferta Electrica o alta luminita de la capatul tunelului?

Poate fi oferta Electrica o alta luminita de la capatul tunelului?

Oferta Electrica, ce se desfasoara in aceste zile, este cea mai recenta iteratie a programului de listari a statului roman, totodata si cea mai mare din istoria Bursei de la Bucuresti, compania tintind sa atraga o suma in intervalul 450-550 mililoane euro. Desi cu un parcurs sinuos si plin de sincope, acesta este totusi singurul program care a oferit noi

Sfarsitul managementului la intamplare

Sfarsitul managementului la intamplare

Cati dintre oamenii cu care lucram au functia de “Director de Comunicare” sau “Manager de Comunicare”? Trebuie sa fie sute, daca nu chiar mii.Eufuismul aici, desigur, consta in faptul ca toata comunicarea poate fi “gestionata” sau “directionata” in aceasta era a disponibilitatii totale, vaste si imediate a informatiilor. In mod cert, asta nu se poate. Daca Reputatia este suma tuturor

Cum sa castigi in marketing fara sa lupti

Cum sa castigi in marketing fara sa lupti

Pentru a realiza inovatii de produs care sa aiba succes, trebuie sa stim dinainte ce vrea clientul. Iar cea mai directa cale de a obtine aceste informatii este sa-l lasam chiar pe client sa vorbeasca. DE MATTEO RINALDI SI PAUL GARRISON Wayne Gretzky, poate cel mai mare jucator de hochei din toate timpurile, a spus odata: “Alti jucatori se duc acolo

De ce “O carte despre networking”?

De ce “O carte despre networking”?

Scriu “O carte despre networking” pentru ca oamenii sa devina constienti de beneficiile intrarii in legatura cu alti oameni, sa invete din greselile pe care le-am facut eu si sa ofer si altora experienta pe care am castigat-o de-a lungul timpului. Daca mi-ati urmarit articolele din ultima vreme ati vazut cu siguranta ca am scris de mai multe ori despre

Audientele nu mai conteaza

Audientele nu mai conteaza

Atentia oamenilor este batalia care trebuie castigata de branduri. Audientele nu mai conteaza atat de mult. Inainte de a va revolta, lasati-ma sa va explic de ce cred asta! de Laurentiu Dumitrescu In realitatea lumii de astazi din ce in ce mai multe lucruri ne solicita atentia, iar capacitatea noastra de concentrare a atentiei a ramas aceeasi ca acum 50

Silicon Valley? Nu, Berlin!

Silicon Valley? Nu, Berlin!

In dezinhibatul Berlin au aparut doar in ultimul an peste 500 de start-up-uri tech, semn ca Silicon Valley ar putea avea o replica europeana. Iar antreprenorii online iau cu asalt capitala germana. Un distins profesor de la Technische Universität Berlin pune pe masa cateva sticle de bere pe care scrie “Alkoholfrei”. Am reusit sa producem aici, in universitate, bere fara

Frecventa raritatii

Frecventa raritatii

Am fost de multe ori intrebat care a fost cel mai intens moment din copilarie care m-a influentat mai apoi in viata de business.Probabil cacel mai pregant dintre ele, legat de fascinatia unui obiect, s-a produs in fata vitrinei unui magazin de ceasuri  de Orlando Szasz, business angel Din clipa in care am stiut ca vreau un Poljot rusesc, care

Renuntati la regulile expirate!

Renuntati la regulile expirate!

Daca ati inceput planificarea pentru 2013, ar fi timpul sa schimbati modul in care construiti strategia si bugetele de marketing. Doar asa veti putea readuce cresterea pentru brandul vostru. Majoritatea companiilor isi incep acum planificarea pentru anul 2013, in conditiile in care in ultimul deceniu am trecut dintr-o criza in alta, cea mai rea dintre ele fiind criza economica globala